جورج هاتز، هکر مشهور آیفون، وظیفه تعمیر جستجوی توییتر را بر عهده داشت

زمان مطالعه: 3 دقیقه

ایلان ماسک هکر امنیتی و جیلبریک معروف جورج هاتز را برای ایجاد برخی بهبودهای مورد نیاز در عملکرد جستجوی استخدام کرده است.

نمای ایزومتریک از یک آیفون که نشان‌واره پرنده سفید توییتر را روی صفحه نمایش می‌دهد، در پس‌زمینه آبی روشن فروخته شده است.
آیا جورج هاتز می تواند جستجوی توییتر را اصلاح کند؟ | تصویر: جرمی بیزنگر/Unsplash
  • چه اتفاقی می افتد؟ ایلان ماسک هکر امنیتی آیفون معروف گورج هاتز را استخدام کرده است تا تلاش کند جستجوی شکسته توییتر را تنها در 12 هفته برطرف کند.
  • چرا مراقبت؟ به نظر می‌رسد یکی از اهداف Hotz این است که جستجوی توییتر را از نظر تایپ کردن عبارت متنی دقیق کم‌تر کند.
  • چه باید کرد؟ شاید شروع به جستجوی جایگزین های توییتر کنید، فقط برای هر موردی؟

ایلان ماسک به جورج هاتز 12 هفته فرصت می دهد تا جستجوی توییتر را اصلاح کند

با اربابان جدید توییتر، اهداف جدیدی به وجود می آید. از زمانی شروع شد که هاتز در توییتر خود پیشنهاد گذراندن یک دوره 12 هفته ای کارآموزی در توییتر برای هزینه زندگی در سانفرانسیسکو (بسیار بالا در مقایسه با سایر مناطق شهری در ایالات متحده).

او در توئیت خود نوشت: «این درباره انباشت سرمایه در یک دنیای مرده نیست، بلکه درباره زنده کردن جهان است.

به نظر می رسد که هاتز در مورد قرض دادن استعدادهای خود در برنامه نویسی به توییتر جدی بود زیرا او توییت 22 نوامبر نحوه اصلاح ویژگی جستجوی توییتر را به اشتراک می گذارد.

برای شروع، توییتر باید هنگام استفاده از ویژگی جستجو، دسترسی به اصلاح‌کننده‌های پیشرفته را بسیار آسان‌تر کند. او گفت که جستجو در لایک‌ها و دیدن توییت‌هایی با یک اصلاح‌کننده «باید سهام جدول باشد». او به Discord به عنوان نمونه ای از سرویسی اشاره کرد که اصلاح کننده های جستجوی پیشرفته را بسیار بهتر نشان می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 روش برتر برای رفع عدم بارگذاری وضعیت واتس اپ در اندروید و آیفون

اجازه اشتباه تایپی در عبارت های جستجو

و در آخر، او پیشنهاد می کند که جستجوی توییتر کمتر غیرقابل بخشش باشد. در شکل و شکل فعلی‌اش، جستجوی توییتر به اندازه کافی نیست که در صورت وجود اشتباه تایپی در جستجوی شما، بفهمد چه چیزی می‌خواهید تایپ کنید. شما باید دقیقا متنی را که می خواهید پیدا کنید تایپ کنید وگرنه هیچ بازدیدی دریافت نمی کنید. خواندن: چگونه توییت های یک حساب خاص را جستجو کنیم

بدیهی است که این ایده آل نیست. به عنوان کسی که از جستجوی توییتر برای کارهایم زیاد استفاده می کند، به خصوص از اینکه جستجوی توییتر بسیار احمقانه است، ناامید هستم.

او گفت: من 12 هفته فرصت دارم.

Hotz همچنین می‌خواهد یک نقطه درد دیگر را برطرف کند—پاپ آپی که پس از اینکه کمی به‌عنوان کاربر وارد نشده پیمایش کنید، در وب‌سایت توییتر ظاهر می‌شود.

هاتز و ماسک با هم دشمن هستند

هاتز با جیلبریک کردن سیستم عامل آیفون و دور زدن محافظ‌هایی که مانع از نصب برنامه‌های غیرمجاز توسط افراد می‌شد، نامی برای خود دست و پا کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  پروژکتور Horizon Pro XGIMI کیفیت ویدیویی فوق‌العاده 4K UHD و صدای فراگیر اتاق را ارائه می‌کند.

در جامعه فرار از زندان، Hotz با نام رمز خود “GeoHot” شناخته می شد. او فرصت کار روی فناوری کمک راننده تسلا را رد کرد و در عوض Comma.ai را تأسیس کرد، استارت‌آپی که یک کیت کمک راننده 1999 دلاری را می‌سازد و می‌فروشد که می‌توان آن را در خودروهای موجود به روز کرد.

او می گوید این سیستم با بیش از 200 وسیله نقلیه کار می کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/eVHvzT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *