سریع! Sennheiser Momentum 4 Wireless 5 ستاره همچنان برای Cyber ​​Monday عرضه می شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طولانی و کوتاه آن این است: سایبر دوشنبه 2022 داغ بوده است، اما چیزهای خوب هرگز دوام نمی آورند. بنابراین، اگر می‌خواهید مجموعه‌ای از Sennheiser Momentum 4 Wireless را برای خود تهیه کنید (و آیا می‌توانیم در آنجا فقط از طعم عالی‌تان تعریف کنیم)، بهتر است تا زمانی که خورشید می‌درخشد، یونجه درست کنید.

و آنهایی از شما که تمام آخر هفته را در جست‌وجوی یک معامله برتر در جدیدترین گوشی‌های هوشمند Sennheiser در این دوشنبه سایبری بوده‌اید، می‌توانید خود را در زمره گروهی از قرار دهید – این هدفون یکی از مجموعه‌های هدفون است که در حال حاضر بیشتر جستجو شده است. و حفاری می کنیم.

خبر خوب این است که برخلاف همه پیش‌بینی‌های ما، آنها دارند کاهش قیمت مشاهده شد! در ایالات متحده، ارزان ترین آنها را می توان یافت 287.98 دلار در آمازون – بالاترین صرفه جویی 61.97 دلاری ()قیمت 18 درصدی که قبلاً هرگز آن را ندیده بودیم کاهش داد – اما پس از آن، این قوطی‌ها فقط در ماه اوت وارد قفسه‌ها شدند.

در بریتانیا، بهترین معامله 287.99 پوند در آمازون است (از 299.99 پوند) () – 4 درصد صرفه جویی، اما باز هم باید به شما بگوییم که هر تخفیفی در اینجا وجود دارد، زیرا آنها بسیار جدید و خوب هستند.

ایالات متحده: بهترین معامله بی سیم Sennheiser Momentum 4

انگلستان: بهترین معامله بی سیم Sennheiser Momentum 4

به اطلاعات بیشتری در مورد اینکه چرا این سنهایزرها در این دوشنبه سایبری بسیار عالی هستند، نیاز دارید؟ خوب، اگر بررسی عمیق پنج ستاره ما شما را شگفت زده نمی کند، ویرایشگر مدیریت سرگرمی TechRadar، مت بولتون را امتحان کنید، که اخیراً توضیحی در مورد اینکه چرا Sennheiser Momentum 4 Wireless هدفون سال ما است را امتحان کنید – درست است، ما به این هدفون عالی جایزه داده ام.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ریک فاکس در مورد سیمان دوستدار سیاره در Disrupt 2023 صحبت می کند

اگر می‌خواهید بهترین پیشنهاد سایبر دوشنبه را برای WH-1000XM4 سونی داشته باشید، این نیز خوب است، یا بهترین پیشنهاد سونی WF-1000XM4 برای Cyber ​​Monday (نوع داخل گوش) اما ما پیشنهاد Sennheiser را برای ویژگی‌های عالی در کنار صدای عالی و به طور جدی چشمگیر دوست داریم. استقامت در واقع، همه چیز در نظر گرفته می شود، آنها ممکن است آن را کنار بگذارند، می دانید. پس از همه، آنها هدفون سال ما برای سال 2022 هستند…

اکنون می‌توانید همه معاملات را به صورت زنده، در هر کجا که هستید، در زیر مشاهده کنید. و مطمئن باشید، اگر قیمت‌ها در ساعات پایانی دوشنبه سایبری دوباره کاهش یابد، این پیام را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

معاملات بیشتر دوشنبه سایبری ایالات متحده

معاملات تلویزیونی

معاملات جریانی

معاملات

معاملات خانه

معاملات بهداشتی و زیبایی

معاملات مد

معاملات

معاملات تلفنی

معاملات بیشتر دوشنبه سایبری بریتانیا

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dhTJtk
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *