آلاسکا ایرلاینز با کیوسک های چک این کنار گذاشته می شود

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم آلاسکا ایرلاینز با کیوسک های چک این کنار گذاشته می شود
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

خطوط هوایی آلاسکا اخیراً یک پروژه 3 ساله 2.5 میلیارد دلاری را برای بهبود تجربه فرودگاهی در مراکز خود و تمرکز بر شهرهایی مانند سیاتل، پورتلند، سانفرانسیسکو و لس آنجلس آغاز کرده است. به عنوان بخشی از این پروژه، این شرکت هواپیمایی به دنبال مدرن کردن تجربه لابی است و همانطور که شرکت امروز اعلام کرد، قابل مشاهده ترین تغییر در اینجا حذف کیوسک قدیمی خوب است.

آلاسکا پروازکنندگان را تشویق می‌کند تا در خانه یا گوشی‌های هوشمند خود را چک کنند و به‌جای کیوسک‌ها، شرکت هواپیمایی ایستگاه‌های برچسب‌گذاری کیف تک‌کاره مبتنی بر را معرفی می‌کند، جایی که پروازکنندگان می‌توانند کارت پرواز خود را برای دریافت برچسب چمدان و کیف خودکار اسکن کنند. قطره می کند. این چمدان‌ها اولین باری است که آلاسکا از داده‌های بیومتریک برای احراز هویت مسافران استفاده می‌کند.

این شرکت هواپیمایی در ماه‌های اخیر آزمایش این سیستم را در تعدادی از فرودگاه‌ها از جمله پالم اسپرینگز آغاز کرده است، اما اکنون این عرضه گسترده‌تر را اعلام کرده است.

اعتبار تصویر: خطوط هوایی آلاسکا

چارو جین، معاون ارشد تجارت و نوآوری آلاسکا، تاکید کرد که آلاسکا اولین شرکت هواپیمایی بود که کیوسک‌ها را در لابی فرودگاه قرار داد و اکنون می‌خواهد اولین شرکتی باشد که آنها را حذف می‌کند. او گفت که این شرکت هواپیمایی همیشه به دنبال راه‌هایی برای حذف نقاط درد است و تجربه لابی یکی از آن‌ها باقی می‌ماند، زیرا مسافران به سادگی می‌خواهند از امنیت عبور کرده و به دروازه خود برسند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سنسورهای EBE قابلیت‌های اندازه‌گیری بدون تماس را برجسته می‌کنند

جین گفت: «وقتی به این موضوع نگاه کردیم که با آن نقطه دردناک چه کنیم، شروع کردیم به تصور مجدد لابی و نگاه کردن به رفتار و روند مشتری. اکنون همه از تلفن همراه خود استفاده می کنند. بنابراین ما واقعاً به نوعی می گوییم “خداحافظ با کیوسک ها و سلام تلفن هوشمند” و کاری که انجام می دهد این است که یک راه بسیار آسان برای اتصال و عبور از لابی در پنج دقیقه یا کمتر ایجاد می کند.

اعتبار تصویر: خطوط هوایی آلاسکا

او خاطرنشان کرد که امروزه، در تمام فرودگاه‌هایی که آلاسکا به آنها خدمات می‌دهد، حدود 70 درصد از مسافران قبل از رسیدن به فرودگاه، چک‌این می‌کنند (و در برخی مکان‌ها، این تعداد به‌طور قابل‌توجهی بیشتر است). این شرکت می خواهد این عدد را به 90 درصد برساند. این ایده که هر پروازی را از لابی پنج دقیقه عبور دهید نیز جاه طلبانه است. با این حال، جین استدلال می‌کند که امروزه، کاربران باید شماره تأییدیه خود را در کیوسک وارد کنند و سپس ممکن است برای چمدان و همچنین صندلی‌ها را بپردازند – و سپس منتظر بمانند تا دستگاه کارت پرواز را چاپ کند – که همه اینها می‌تواند بیش از پنج دقیقه طول بکشد. در حال حاضر، در برخی از ایستگاه هایی که شرکت شروع به استفاده از این سیستم کرده است، فلایرها حدود 45 ثانیه طول می کشند تا برچسب کیسه را چاپ کنند.

اعتبار تصویر: خطوط هوایی آلاسکا

جالب است که آلاسکا تصمیم گرفت برای تجربه برچسب‌گذاری کیف، یک آی‌پد در سطح مصرف‌کننده متصل به چاپگر استفاده کند، اما جین استدلال می‌کند که این به شرکت اجازه می‌دهد تا به سرعت تجربه را تکرار کند. او اشاره کرد که آلاسکا در این پروژه از نزدیک با کار کرده است. آلاسکا همچنین در حال حاضر همه عوامل خود را با دستگاه های iOS ارائه می دهد. او توضیح داد: “این کار این است که این اکوسیستم iOS را ایجاد می کند که در آن تمام آن فناوری می تواند اکنون با یکدیگر صحبت کند.” بنابراین، ما نمایندگان را نه تنها به صورت فیزیکی، بلکه از طریق فناوری با مهمانان خود مرتبط می کنیم. و بسیاری از مهمانان ما تلفن های اپل در مقابل را نیز دارند. تغییر آن نیز آسان است. هر تغییری در کیوسک، شما باید با فروشنده کار کنید و این حدود شش هفته طول می کشد. با این موارد، می‌توانیم تغییرات را خیلی سریع انجام دهیم و این یک تجربه کاربری بسیار ساده و خوب است.»

اعتبار تصویر: خطوط هوایی آلاسکا

کیسه‌های خودکار جدید بعداً راه‌اندازی خواهند شد، اما به محض اینکه در دسترس قرار گیرند، کاملاً شبیه به قطره‌های کیسه‌ای جدید مبتنی بر بیومتریک دلتا خواهند بود و درست مانند سیستم دلتا، آلاسکا نیز با TSA کار خواهد کرد تا تأیید بیومتریک را فعال کند. واقعاً شما که یک کیف را رها کرده اید (اگرچه می توانید شناسه خود را اسکن کنید یا با یک نماینده کار کنید).

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه از اکانت واتس اپ از دستگاه های لینک شده خارج شویم

شایان ذکر است که آلاسکا بدیهی است که آگاه است که همه نمی توانند به صورت آنلاین چک کنند. آقایان برای کمک در دسترس خواهند بود و جین تأکید کرد که مسافران همچنان این گزینه را خواهند داشت.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vox
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *