سنسورهای EBE قابلیت‌های اندازه‌گیری بدون تماس را برجسته می‌کنند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

حسگرهای سطح جدید از سنسورهای EBE + حرکت می توانند اندازه گیری بدون تماس رسانه های مختلف را امکان پذیر کنند. بر اساس یک سیستم مدولار ، سنسور می تواند با نیازهای برنامه سازگار شود.

حسگرهای سطح خازنی از سنسورهای EBE + حرکت از یک فناوری حسگر بدون تماس برای اندازه گیری مداوم سطوح پر شدن مایعات و همچنین رسانه های دانه ای یا پودری استفاده می کنند. سنسورهای سطح را می توان در خارج از مخازن یا ظروف دیگر متصل کرد و تقریباً از طریق هر ماده غیر فلزی اندازه گیری کرد. محدوده اندازه گیری استاندارد تا 100 میلی متر است و در صورت نیاز می توان آن را افزایش داد. سنسور فشرده و مناسب برای فضاهای نصب کوچک است.

کاربر می‌تواند سیستم حسگر را برای تنظیم اندازه‌گیری سطوح پر کردن، رسانه و برنامه‌های مورد نیاز کالیبره کند. این باعث انعطاف پذیری آن برای انواع برنامه ها می شود. این فناوری قادر است اختلالات محیط اطراف را جبران کند، به عنوان مثال در صورت لمس مخزن. با محدوده اندازه گیری 10 سانتی متر، دقت معمولاً کمتر از 1 میلی متر است. حسگرهای سطح از سنسورهای EBE + حرکت به طور پیش فرض یک رابط دیجیتالی را ارائه می دهند که می تواند با نیازهای خاص مشتری سازگار شود. در چارچوب یک سیستم مدولار هوشمند، پارامترهای بیشتر را نیز می توان با برنامه های کاربردی منفرد تطبیق داد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Xavier 'X' Jernigan، صدای دی جی اسپاتیفای، توضیح می دهد که هوش مصنوعی شدن چگونه است.

سنسورهای سطح EBE برای اندازه گیری وظایف در صنعت مهندسی پزشکی مناسب هستند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NYkdSH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *