آوانیا تاد پوپ را به عنوان رئیس هیئت مدیره منصوب کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آوانیا، یک سازمان تحقیقاتی قرارداد فناوری پزشکی (CRO)، تاد ام. پوپ را به عنوان رئیس جدید هیئت مدیره منصوب کرد.

پوپ 30 سال فناوری، تجهیزات پزشکی و تجربه رهبری را در حوزه فناوری های نوپا و بزرگ به ارمغان می آورد و در فهرست 50 تأثیرگذارترین افراد در مراقبت های بهداشتی مجله تایم در سال 2018 قرار گرفت. او با گذراندن 20 سال گذشته در سمت‌های مدیرعامل در شرکت‌های خصوصی و دولتی، هم‌اکنون به‌عنوان رئیس هیئت مدیره AdvaMed ACCEL، بخشی در AdvaMed که به نیازهای تولیدکنندگان فناوری پزشکی کوچک و نوپا اختصاص دارد، خدمت می‌کند. .

پوپ گفت: «من بسیار خوشحالم که این نقش را در چنین زمانی پویا به عهده می‌گیرم و از آوانیا در مسیر رشدش حمایت می‌کنم. پس از یک شغل پربار در شرکت‌های پیشرو در صنعت پزشکی، من انگیزه این فرصت را دارم که در کنار تیم مدیریت ارشد برای اجرای استراتژی تجاری تحول‌آفرین آوانیا کار کنم.

نقش های قبلی پوپ شامل رئیس جهانی جانسون اند جانسون کوردیس، رئیس و مدیرعامل TransEnterix و همچنین سایر سمت های اجرایی ارشد در فضای medtech بود. تاد در حال حاضر مدیر هیئت مدیره Distalmotion و Humacyte و شریک Revival Healthcare Capital است.

ساپنا هورنیاک، رئیس و مدیر عامل آوانیا، گفت: «سابقه طولانی رهبری تاد، همراه با تجربه عمیق عملیاتی و تجاری او در فضای medtech، او را به فردی ایده‌آل برای این نقش تبدیل می‌کند. من مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با تاد هستم تا اطمینان حاصل شود که آوانیا همچنان تأثیر مثبتی برای همه ذینفعان، از جمله مشتریان آوانیا، افراد ما و جامعه medtech دارد. تیم مدیریت ارشد و هیئت مدیره در مورد آینده هیجان زده هستند و مشتاقانه منتظر هستند آوانیا را با رئیس جدید ما به مرحله جدید بعدی ببرند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ابزار گزارش ادوردز | نحوه استفاده از ابزارهای گزارش تبلیغات گوگل

ادوارد پیلو، شریک مدیریت، و انریکو گراسو، شریک Astorg Mid-Cap، که اکثریت علاقه مندی به Avania را دارد، افزودند: “ما بسیار هیجان زده هستیم که با تاد کار می کنیم. او انبوهی از تجربه‌ها و روابط صنعت medtech را به ارمغان می‌آورد که ارتباطات ارزشمندی با مشتریان و همچنین بینش‌هایی در مورد نیازهای در حال تکامل آنها و اینکه آوانیا چگونه می‌تواند به بهترین شکل به آنها خدمت کند، ارائه می‌دهد. تجربه رهبری تاد، با کسب و کارهای کوچک و بزرگ، آوانیا را نیز در حین رشد و مقیاس حمایت خواهد کرد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/aipYtI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *