آیا اینسورتک می تواند پس از مرگ insurtech 1.0 بهبود یابد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم آیا اینسورتک می تواند پس از مرگ insurtech 1.0 بهبود یابد؟
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

بسیاری از بخش های راه اندازی از هی سال 2021 با یک خماری عظیم در قالب ارزش‌گذاری‌هایی بیرون آمدند که به سادگی نمی‌توانستند آن را توجیه کنند، زیرا بازار افت و فرورفت. با این حال، استارت آپ های Insurtech بدترین وضعیت را داشتند، زیرا سرمایه گذاران شروع به زیر سوال بردن دوام کل دسته کردند.

یک گزارش اخیر در مورد این بخش توسط Dealroom، Mundi Ventures، MAPFRE، NN Group و Generali به این ناامیدی به عنوان “مرگ Insurtech 1.0” اشاره می کند.


صرافی استارتاپ ها، بازارها و پول را بررسی می کند.

آن را هر روز صبح در TechCrunch+ بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


این سقوط در سال 2022 آغاز شد، زمانی که «رکود گسترده بازار، همراه با چالش‌های مشخص واضح فناوری بیمه برجسته[s] در این گزارش آمده است که برای رسیدن به سودآوری، به ایجاد یک محیط چالش برانگیز جدید برای تامین مالی بیمه کمک کرد.

در TechCrunch+ مشترک شویداین محیط چالش‌برانگیز در داده‌های امسال نیز منعکس شده است: بیمه‌های دولتی با مشکل مواجه هستند و کاهش شدید سرمایه‌های مخاطره‌آمیز وارد این بخش شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Crypto برای موارد استفاده مالی شناخته شده است، اما چگونه می تواند از آنجا رشد کند؟

اما در مورد سرمایه گذاری خطرپذیر، پول مانند آب است. علیرغم همه اخبار بد، سرمایه همچنان در برخی از جیب‌های فناوری بیمه که به‌اندازه کافی متفاوت از موج اول شرکت‌ها هستند، سرازیر می‌شود.

امروز صبح، بیایید آنچه را که در مورد استارت‌آپ‌های فناوری بیمه جهانی اتفاق می‌افتد بررسی کنیم و ببینیم آیا می‌توانیم نور کمی را در این باتلاق تاریک که بسیاری از شرکت‌های فناوری بیمه در آن گم شده‌اند، ببینیم.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/EGOsxg
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *