برنامه های افزودنی آینده Google Bard می تواند آن را به دوست جدید سفر من تبدیل کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Google Bard سرانجام پس از شروعی فوق‌العاده دشوار و یک طولانی با چت‌بات‌های دیگر مانند ChatGPT و Bing Chat ، پاهای خود را پیدا کرد. خوشبختانه برای گوگل، Bard از زمان راه‌اندازی خود، این کار را انجام داده و بسیاری از ویژگی‌های جدید را معرفی کرده است. اکنون، برنامه های افزودنی ممکن است به زودی به Bard بیایند و آخرین فشاری باشند که برای برآورده کردن و شاید پیشی گرفتن از ChatGPT به آن نیاز دارد.

در طول Google I/O 2023، این شرکت به توسعه پشتیبانی برنامه‌های افزودنی برای Bard اشاره کرد، و در حالی که غول فناوری بسیاری از ویژگی‌های دیگر – از جمله قابلیت‌های تولید تصویر، یکپارچه‌سازی نقشه‌ها و درک منطقی بهتر را ارائه کرده است – ما هیچ‌کدام از آنها را نداشتیم. به روز رسانی در مورد پشتیبانی برنامه افزودنی.

اما این ممکن است در حال تغییر باشد. دیلان راسل از 9to5google پیش‌نمایش اولیه‌ای از شکل ظاهری افزونه‌ها در برنامه وب Bard را کشف کرده است. در حالی که رابط کاربری در دسترس است، از پیش نمایش به نظر نمی رسد که هیچ یک از برنامه های افزودنی واقعاً کار کنند – هنوز.

اسکرین شات از UI بالقوه

(اعتبار تصویر: 9to5Google )

بیا بریم ساحل!

این افزونه‌ها شامل Google Flights، Hotels و Maps و همچنین یوتیوب و حتی Zillow می‌شوند. دیدن انتخاب خدمات ارائه شده جالب است، زیرا همه برنامه های افزودنی ترکیبی بسیار شبیه به ملزومات برنامه ریزی سفر هستند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از کد فیلد SEQ برای شماره گذاری یک سند Word

این می تواند نشان دهد که گوگل قصد دارد بارد را به عنوان یک دستیار برنامه ریزی سوق دهد، که صادقانه بگوییم ایده بسیار خوبی برای شروع تقویت بارد در تلاش های روزمره ما است. به جای رها کردن ربات چت روی یک «الگوی کاربر خالی»، برنامه گوگل برای همسو کردن بارد با برنامه ریزی اولیه سفر می تواند به این معنی باشد که افراد بیشتری تمایل دارند با چت بات و برنامه های افزودنی جدید آن آشنا شوند.

در هر صورت، این برنامه‌های افزودنی اساساً Bard را با ChatGPT همتراز می‌کند و به ربات عجیب و غریب در رقابت برای برتری یک پا را می‌بخشد.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ZucuGt
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *