آیا شرکت ها بیش از حد تأثیرگذار هستند؟ | TechCrunch

زمان مطالعه: 6 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم آیا شرکت ها بیش از حد تأثیرگذار هستند؟ | TechCrunch
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

به هفته نامه استارتاپ ها خوش آمدید. ثبت نام اینجا تا هر جمعه آن را در صندوق پستی خود دریافت کنید.

این هفته، من به شدت به این فکر کرده‌ام که چگونه برخی از بزرگترین شرکت‌های جهان به اندازه کل کشورها – اگر نه بیشتر – قدرت دارند. اکثر کشورها، حداقل، سطحی از نظارت دموکراتیک دارند، اما این در مورد شرکت ها به همین صورت صادق نیست. سؤال من، پس: در دنیایی که سیاست‌های مثلاً فیس‌بوک، یوتیوب و توییتر به استانداردهای واقعی در سراسر جهان تبدیل می‌شوند، آیا باید در مورد این سیاست‌ها اظهار نظر بیشتری (TC+) داشته باشیم؟

چیز دیگری که این هفته مرا مشغول کرده است، جمع آوری کمک های مالی است. الکس با 11 VC (TC+) در مورد اینکه چقدر در سال جاری برای شرکت‌هایشان جمع‌آوری سخت بوده صحبت کرد. در همین حال، من با تعدادی از بنیانگذاران صحبت کردم واقعا تلاش برای جمع آوری پول حقیقت این است که بنیانگذارانی که بیشترین مشکل را دارند سه چیز مشترک دارند (TC+).

حال بیایید نگاهی بیندازیم به اتفاقاتی که در این هفته در دنیای استارت آپ ها افتاد.

یادداشت هایی از خط مقدم امنیتی

دو شکل با استفاده از تلفن ها در میان پین های مکان روی نقشه

اعتبار تصویر: Bryce Durbin / TechCrunch

محبوب‌ترین داستان در TechCrunch در هفته گذشته یکی از داستان‌های من بود که با یک داستان عجیب همراه بود: Flipper Devices در مسکو، روسیه، در سال 2020 توسط یک بنیانگذار اوکراینی و یک تیم عمدتا روسی تأسیس شد. تیتر زدم که “دستگاه هک روسی” 80 میلیون دلار فروش داشته است، فقط برای اینکه یکسری از افراد روابط عمومی از تماس من با شرکتی که در روسیه تأسیس شده و تیمش هنوز 90٪ روسی هستند بسیار ناراحت شدند. ، روسی. اشتباه نکنید، متوجه شدم که چرا شرکتی که یک دستگاه هک می‌سازد ممکن است بخواهد با روسیه مرتبط نباشد – و این شرکت تمام تلاش خود را کرده است تا هرگونه اثری از این اتصال را از اینترنت پاک کند. کل داستان بسیار عجیب بود و با اسکن ناخواسته رمز عبور مؤسس (اوکراینی) در صندوق پستی ایمیلم به پایان رسید. واقعا خیلی کنجکاو

به نظر امن می رسد…: لورنزو گزارش می‌دهد که در یک فانوس از «اینجا چه کاری نباید انجام داد»، یک دبیرستان ایلینوی به طور تصادفی رمز عبور هر دانش‌آموز را به «Ch@ngeme!» تغییر داد. مشکل؟ برای یک لحظه در آنجا، هر دانش آموز رمز عبور هر دانش آموز دیگر را می دانست. اوه

احمقانه و بی معنی: دادستان ها از هکر انگلیسی که مسئول نقض توییتر در سال 2020 بود خواستند حداقل هفت سال خدمت کند. زک گزارش می دهد که هکر به 5 سال زندان محکوم شده است. هکر محکوم جنایات خود را “احمقانه و بیهوده” توصیف کرد. من کیم که قبول نکنم؟

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  الیمپوس قصد دارد مراکز تعالی دیجیتال ایجاد کند

تماشای ناظران: Zack گزارش می دهد که نرم افزار لهستانی LetMeSpy، یک برنامه ردیابی تلفن، می گوید که هک شده است. داده‌های فاش شده شامل سال‌ها گزارش تماس‌ها و پیام‌های متنی قربانیان بود که به سال ۲۰۱۳ بازمی‌گردد.

اخباری که می توانید لمس کنید. بله سخت افزاره

هوش مصنوعی، هوش مصنوعی،

اعتبار تصویر: گتی ایماژ

این هفته یک هزار اتفاق جالب در زمین سخت افزاری استارت آپی رخ داد. Uplift Labs قرارداد جالبی با Major League Baseball امضا کرد تا از فناوری ردیابی حرکت سه بعدی این استارتاپ برای کمک به جستجوی بازیکنان آینده دار استفاده کند.

Realtime Robotics پس از جمع آوری سرمایه 14 میلیون دلاری قبلی خود، 10 میلیون دلار دیگر یا بیشتر جمع آوری کرد، که نشان دهنده سومین دوره پایانی است که اکنون به نظر می رسد سرمایه گذاری بی پایان سری A برای استارت آپ اتوماسیون تولید است.

در رابطه با روباتیک، برایان نیز امروز داستان جالبی در مورد نحوه یادگیری ربات ها از تماشای ویدیوهای یوتیوب داشت. اگر توصیه‌های یوتیوب من قابل انجام باشد، همه ربات‌های دنیا خیلی زود به صنعت چوب متخصص تبدیل می‌شوند و کارهای بسیار احمقانه‌ای را با مواد منفجره انجام می‌دهند.

چه کسی یک ربات خوب است؟ درست است، شما ربات خوبی هستید: برایان گزارش می‌دهد که در یک لحظه از نوع «عزیز، من از قبل احساس امنیت بیشتری می‌کنم»، نمایندگان مجلس نمایندگان درباره استفاده از سگ‌های روبات برای گشت‌زنی در مرزهای ایالات متحده بحث کردند.

پرواز می کند و حساب می کند. این فقط کاری است که انجام می دهد: کیت گزارش می دهد که B Garage 20 میلیون دلار برای پهپادهای موجودی انبار خود جمع آوری کرده است. و همانطور که ما در مورد پهپادهای موجودی پرواز صحبت می کنیم، برایان گزارش داد که Gather AI رقیب موجودی پهپاد Ware را خریداری کرد.

پیاده روی؟ فه، وب کم را بررسی کنید: شاید تنبل‌های ما یک وب‌کم را به سمت اجاق گاز گرفته باشند تا پیتزا را زیر نظر داشته باشند، اما دوین گزارش می‌دهد که لیلز همین مفهوم را به سطح دیگری می‌برد و ‌های تماشای سنج خود را به ایالات متحده می‌آورد و 4 میلیون دلار جمع‌آوری می‌کند. .

استارت‌آپ‌هایی که در حال رفتن هستند

دو فروند هواپیمای شغلی در مقابل غروب آفتاب

اعتبار تصویر: Joby Aviation

اگر دیدید این یکی می آید، دست خود را بلند کنید (در حالی که من روی دستانم می نشینم، زیرا واقعاً این کار را نکردم) – اما به نظر می رسد استاندارد شارژ تسلا خیلی سریع جای پای خود را به دست می آورد. اول، تگزاس گفت که شارژرهای EV با بودجه دولتی باید شامل دوشاخه‌های تسلا (که اکنون به عنوان استانداردهای شارژ آمریکای شمالی یا NACS شناخته می‌شود) داشته باشند، و به نظر می‌رسد که ایالت واشنگتن ممکن است از این روش پیروی کند.

وای: شما نمی توانستید من را با اسلحه مجبور به سوار شدن به یکی از این چیزها کنید، اما Joby Aviation دلایلی برای جشن گرفتن دارد، زیرا ربکا گزارش می دهد که این شرکت مجوز پرواز اولین eVTOL خود را که در خط تولید ساخته شده بود دریافت کرده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  12 راه برای رفع "تایید مورد نیاز" در اپ استور

کشیدن ترمز الکترونیکی: کیت گزارش می دهد که شرکت سوارکاری Grab در سنگاپور بیش از 1100 کارمند را اخراج می کند که حدود 11٪ از کارکنان آن را تشکیل می دهند – اولین دور بزرگ اخراج از سال 2020.

انتهای جاده لردستون: این یک نبرد سخت برای Lordstown Motors بوده است. ربکا گزارش می دهد که این شرکت از فاکسکان شکایت می کند و ادعا می کند که رفتار متقلبانه ای که تجارت شرکت آمریکایی را “ویران کرده است”. در TC+، الکس به این فکر می کند که تعداد زیادی از معاملات SPAC باقی نمانده است که به طور دردناک و دیدنی سقوط نکرده باشند. کانو، کسی؟

با وجود همه خشمش، هنوز هم فقط یک ماشین در قفس است: حتی زمانی که Lordstown منفجر می‌شود و بسیاری از دیگر شرکت‌های EV با مشکل مواجه هستند، Faraday Future 90 میلیون دلار جمع‌آوری می‌کند تا خود را زنده نگه دارد.

مطالب برتر در TechCrunch

کلاه ایمنی اجباری

اعتبار تصویر: وادار کردن

فو-وی، هفته پر جنب و جوشی بود. مورد علاقه شخصی من، داستان تیم درباره راه اندازی یک کلاه ایمنی هوشمند 1100 دلاری توسط Forcite بود که در نهایت نسخه ای از رویای یک دهه Skully را محقق کرد.

تو خیلی ابتدایی: نتفلیکس تصمیم گرفت که به اندازه کافی به کاربرانش اجازه دهد با قیمت ارزان اسکیت کنند، و ایوان گزارش داد که غول استریمینگ بی سر و صدا برنامه اصلی خود را در کانادا قطع کرده است.

ما کلاً کاربران زیادی داریم، قول بده! چند نکته عجیب در این هفته – آماندا گزارش داد که یکیشن اجتماعی Unicorn IRL پس از اعتراف به جعلی بودن 95 درصد کاربرانش بسته می شود.

آره دیدم اون یکی اومد: به نظر شخصی من، شین – و سایر تامین کنندگان مشابه لباس های یکبار مصرف – به معنای واقعی کلمه بدترین چیز برای محیط زیست است. به نظر می رسد که این شرکت درخشش ظاهری داشته است، زیرا آماندا گزارش می دهد که سفر بسیار سرپرست یک اینفلوئنسر به یک کارخانه چینی نتیجه معکوس داشته است.

جمعیت در حال رفتن به ویلنیوس هستند: اروپا همچنان مبالغ هنگفتی را در اکوسیستم های فناوری سرمایه گذاری می کند، و پل گزارش می دهد که پایتخت لیتوانی ویلنیوس در شرف سرمایه گذاری بیش از 100 میلیون دلار در “بزرگترین پردیس فناوری اروپا” است.


IRL تعمیر TechCrunch خود را دریافت کنید. در سپتامبر امسال در Disrupt 2023 در سانفرانسیسکو به ما بپیوندید تا خود را در همه چیز استارتاپ غرق کنید. از مصاحبه‌های سرفصل‌ها گرفته تا میزگردهای صمیمی گرفته تا یک نمایشگاه استارت‌آپ پرجمعیت، چیزی برای همه در Disrupt وجود دارد. اکنون تا 11 آگوست با خرید گذرنامه خود تا 600 دلار پس انداز کنید و با کد تبلیغاتی STARTUPS، 15 درصد صرفه جویی کنید. بیشتر بدانید.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/iJx
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *