ارقام نشان دهنده رشد قوی برای بخش علوم زیستی ولز است

زمان مطالعه: 4 دقیقه

اهمیت ولز برای بخش علوم زیستی بریتانیا در دو مجموعه از ارقام اخیر برجسته شده است که عملکرد قوی در جنبه های کلیدی علوم زیستی در این کشور را نشان می دهد.

ارقام دفتر علوم زیستی (OLS)، منتشر شده در 1 دسامبر 2022، که داده های تا پایان سال مالی 2021 را پوشش می دهد، نشان دهنده رشد قوی درآمد و اشتغال برای مشاغل علوم زیستی در ولز است.

در همین حال، آخرین آمار صادرات برای ولز نشان دهنده رشد قابل توجه صادرات برای صنعت علوم زیستی ولز است. ارقام منتشر شده در 19 دسامبر 2022، شامل داده های مربوط به سه ماهه سوم سال 2022 است.

نکات برجسته:

  • ارقام OLS نشان می‌دهد که رشد درآمد کسب‌وکارهای علوم زیستی ولز از کسب‌وکارها در بقیه بریتانیا بهتر است. این صنعت 2.62 میلیارد پوند گردش مالی در ولز ایجاد کرد – 12.1٪ افزایش نسبت به سال قبل – در حالی که گردش مالی برای مشاغل علوم زیستی در سراسر بریتانیا به طور کلی 9٪ رشد کرد.
  • تعداد افراد شاغل در این صنعت در ولز نیز 1.9 درصد رشد کرد که روند رشد ثابت در ارقام اشتغال را ادامه داد و همگام با ارقام رشد اشتغال مشاهده شده در بقیه بریتانیا بود.
  • تعداد کسب‌وکارهای علوم زیستی فعال در ولز ثابت ماند، با افزایش جزئی 0.4 درصدی که شاهد کاهش تعداد کسب‌وکارها در سال‌های گذشته بودیم.
  • آخرین آمار صادرات نشان می دهد که محصولات دارویی و دارویی در 5 محصول برتر صادراتی از ولز قرار دارند. با ارزش سالانه 1.1 میلیارد پوند، آخرین صادرات دارویی بیش از 30 درصد نسبت به دوره قبل افزایش یافته است.

Cari-Anne Quinn، مدیر اجرایی Life Sciences Hub Wales، گفت: “از دیدن آخرین ارقام که قدرت بخش علوم زیستی در ولز را نشان می دهد، خوشحالم اما تعجب نکردم. در چند سال گذشته، دولت ولز به طور فعال از رشد صنعت حمایت کرده و محیطی را ایجاد کرده است که در آن مشاغل علوم زیستی می توانند رشد کنند.

همانطور که در واکنش متحد به کووید-19 نشان داده شده است، ما همچنین شاهد گردهمایی واقعی این صنعت بوده ایم، با کسب و کارها و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و اجتماعی به طور موثرتر از همیشه برای یافتن راه حل هایی برای چالش های واقعی سلامت و مراقبت. این یک چیز واقعاً مثبت برای بیماران و صنعت بوده است، و ما در Life Sciences Hub Wales خوشحالیم که در آن نقش ایفا می کنیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 روش کارآمد برای قرار دادن کنترل والدین در YouTube

من معتقدم، با توجه به تحولات هیجان انگیزی که در سال 2022 شاهد بودیم، از جمله شرکت‌های چندملیتی بزرگ در حال رشد در ولز و بسیاری از کسب‌وکارهای جدید و نوآورانه راه‌اندازی شده‌اند، در سال‌های آینده شاهد حتی قوی‌تر از قدرت علوم زیستی ولز خواهیم بود.

ولز شاهد رشد قابل توجهی در این بخش از شرکت هایی مانند Quidel Ortho، یک سازمان جهانی تولید کننده محصولات مراقبت های بهداشتی تشخیصی نوآورانه با امکانات تولیدی در Pencoed، و BBI، که در Crumlin مستقر هستند و معرف های ایمونواسی، توسعه و خدمات تولیدی را به مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهند، داشته است.. شرکت جهانی فناوری پزشکی زیمنس هلث‌اینرز اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد با حمایت دولت ولز، تأسیسات خود در Llanberis را به همراه ایجاد 100 شغل ارتقا دهد.

Vaughan Gething MS، وزیر اقتصاد، گفت: “بخش علوم زیستی ما بخش مهمی از اقتصاد ولز است. دولت ولز مصمم است از این بخش برای رشد و شکوفایی حمایت کند و این نتایج اخیر نشان می دهد که حمایت واقعاً به ثمر می رسد.

شرکت‌های علوم زیستی ما نه تنها شغل‌هایی با کیفیت بالا برای مردم در سرتاسر ولز ایجاد و ارائه می‌کنند، بلکه در حال توسعه محصولات و خدماتی هستند که مشکلاتی را که ما به‌عنوان جامعه امروزی با آن روبرو هستیم، توسعه می‌دهند. این بسیار مهم است زیرا ما به بهبودی از همه‌گیری کووید ادامه می‌دهیم و مردم را قادر می‌سازد تا زندگی سالم‌تری داشته باشند.»

یک داستان موفقیت در ولز – CellPath – در تولید و عرضه جهانی مواد مصرفی، تجهیزات و خدمات به بخش آسیب شناسی سلولی تخصص دارد. این شرکت در سال 1990 تاسیس شد و خارج از دفتر مرکزی آن در نیوتاون، پویس فعالیت می کند. از آن زمان، به طور قابل توجهی به یک شرکت پر رونق با گردش مالی چند میلیون پوندی تبدیل شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین راه حل برای واکنش هایی که در فیس بوک مسنجر کار نمی کنند

مدیر آن، پل وبر، گفت: “در چند سال گذشته، ما رشد قابل توجهی را در سال به سال تجربه کرده ایم که ناشی از فروش ما در بریتانیا و خارج از کشور است. مستقر در اواسط ولز در کنار تیم مدیران منطقه خود در سراسر بریتانیا به ما این امکان را می دهد تا با دانشگاه ها و NHS ارتباط نزدیک داشته باشیم و به ما این فرصت را می دهد که نیروی کار محلی فوق العاده قوی، با تجربه و وفادار داشته باشیم. علاوه بر آن، حمایت‌های نوآوری که از دولت ولز دریافت کرده‌ایم، بدون شک به ما این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های رشد خود را اجرا کنیم و تغییراتی را که در حال حاضر شاهد آن هستیم، تجربه کنیم.»

در همین حال، Llusern Scientific که متخصص در تشخیص مولکولی است، یکی از مجموعه‌ای از شرکت‌های علوم زیستی جدید است که اخیراً در ولز راه‌اندازی شده است.

مدیر عامل آن اما هیهورست افزود: “ما نمی توانستیم تصور کنیم که تجارت خود را در جای دیگری راه اندازی کنیم. نه تنها ما توسط بسیاری از نوآوران جدید احاطه شده ایم، بلکه محیط حمایتی برای ایجاد یک کسب و کار بسیار ارزشمند بوده است. ما برای توسعه وب‌سایت‌مان، جمع‌آوری داده‌های بالینی‌مان، نمایش محصول خود در بریتانیا و در سطح بین‌المللی، ایجاد پیوند با مشتریان و افتتاح اولین دور سرمایه‌گذاری‌مان از پشتیبانی برخوردار بوده‌ایم.»

علاوه بر ارقام اخیر، اهمیت بخش علوم زیستی ولز نیز در اواخر سال گذشته توسط وزیر بازرگانی بریتانیا، کیمی بادنوک در بازدید از ولز برجسته شد. وزیر تجارت در طول این بازدید، ولز را هم برای بخش علوم زیستی ما حیاتی توصیف کرد و هم «موضع بریتانیا را به عنوان یک ابرقدرت علمی تقویت کرد».

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/erxgHM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *