استریم PS5 Project Q دستی سونی امسال راه اندازی خواهد شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم استریم PS5 Project Q دستی سونی امسال راه اندازی خواهد شد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

این شرکت در رویداد امروز PlayStation Showcase تایید کرد که Project Q واقعی است و به زودی عرضه می شود. جیم رایان، رئیس و مدیر عامل سونی اینتراکتیو اینترتینمنت، وجود گوشی دستی آینده را تایید کرد.

مدیر اجرایی در پایان رویداد خاطرنشان کرد: «در اواخر سال جاری، ما یک دستگاه اختصاصی راه‌اندازی خواهیم کرد که به شما امکان می‌دهد هر را از کنسول PS5 خود با استفاده از بازی از راه دور از طریق WiFi استریم کنید.» این دستگاه که به‌عنوان «Project Q» شناخته می‌شود، دارای صفحه‌نمایش 8 اینچی HD و تمامی دکمه‌ها و ویژگی‌های کنترلر بی‌سیم DualSense است. ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر در آینده نزدیک هستیم.”

در واقع، این دستگاه یک کنترلر است که صفحه نمایش هشت اینچی در وسط آن گیر کرده است. حداقل می توان گفت که این فاصله از دستی های سنتی است. در واقع، ویژگی های طراحی بیشتری را با کنترلر گوشی Backbone One PlayStation Edition که اخیراً معرفی شده است (دیروز) به اشتراک می گذارد.

اعتبار تصویر: سونی

این دستگاه جدیدترین در خط طولانی سیستم های بازی ابری است و یک رای اعتماد واضح از سونی به آینده بازی از راه دور است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آمازون کانال‌های پخش رایگان و تبلیغاتی را فقط برای Fire TV راه‌اندازی می‌کند

در حال توسعه…

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/STf
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *