اعضای Amazon Prime می توانند در ماه دسامبر یک شاهکار FPS را به صورت رایگان دریافت کنند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اعضای پرایم می توانند پنج شخصی رایگان را در ماه دسامبر انتخاب کنند، از جمله یک شاهکار واقعی تیراندازی اول شخص.

به عنوان بخشی از بازی رایگان Prime Gaming، اعضای Prime می توانند Quake، Rose Riddle 2: Werewolf Shadow، The Amazing American Circus، Banners of Ruin، Brothers: A Tale of Two Sons، Spinch، Desert Child و Doors: Paradox را در دسامبر انتخاب کنند. 2022.

دو شخصیت برجسته در این ترکیب وجود دارد: Quake و Brothers: A Tale of Two Sons.

حتی اگر هرگز بازی تیراندازی اول شخص کلاسیک Quake را بازی نکرده باشید، احتمالاً نام آن را شنیده اید. شوتر گوتیک id Software هنگامی که در ابتدا در سال 1996 منتشر شد، ژانر را تکان داد و خود را به عنوان یک نماد FPS تثبیت کرد که تا به امروز محبوب است. به لطف پیشرفت های بصری، Quake نسبت به سال 96 بهتر به نظر می رسد، بنابراین می توانید کلاسیک را در اوج خود تجربه کنید.

اگر به‌دنبال چیزی می‌گردید که کمی خفن‌تر باشد، پس من به شدت توصیه می‌کنم Brothers را در حالی که رایگان است، انتخاب کنید. این بازی Co-op جذاب، از توسعه‌دهنده بازی It Takes Two، نسبتاً کوتاه اما فوق‌العاده شیرین است و مطمئناً یک بعد از ظهر را با یکی از عزیزان در طول تعطیلات پر خواهد کرد. با این حال، اگر سبک شما بیشتر است، بازی توسط خودتان نیز یک گزینه است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 بهترین راه حل برای عدم صدا در برنامه YouTube در Amazon Fire TV Stick 4K

حتی رایگان بیشتر

مجموعه Prime Gaming دسامبر 2022

(اعتبار تصویر: آمازون)

اگر قبلاً یکی از اعضای آمازون پرایم هستید، ارزش بررسی محتوای رایگان Prime Gaming را دارد. علاوه بر تعداد انگشت شماری از بازی های رایانه شخصی رایگان در هر ماه، این سرویس محتوای انحصاری را برای افرادی مانند Apex Legends و FIFA 23 ارائه می دهد که همگی به قیمت اشتراک معمولی Prime شما هستند.

اگر پیشنهادات این ماه علاقه شما را به خود جلب نمی کند، ارزش آن را دارد که در آینده دوباره بررسی کنید تا ببینید چه چیزی پیشنهاد می شود زیرا می توانید محتوای انحصاری درون بازی را برای بازی مورد علاقه خود انتخاب کنید.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ZwzVDP
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *