انجمن Medtech ایرلندی بری جی کامرفورد را به عنوان رئیس انتخاب کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

انجمن Medtech ایرلندی، گروه Ibec که نماینده بخش فناوری پزشکی است، بری جی. کامرفورد، عضو هیئت مشورتی Freudenberg Medical را به عنوان رئیس جدید خود معرفی کرد.

بری جی. کامرفورد در حین این انتصاب گفت: “من مفتخرم که رئیس انجمن ایرلندی مدتک می شوم. مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با هیئت مدتک ایرلند و اعضای آن برای اجرای استراتژی چهار ساله خود هستم.” مرکز جهانی مدتک 2025.

صنعت medtech نقشی حیاتی در نجات و تغییر زندگی ایفا می کند. این خوشه در ایرلند بیش از 100 سال در حال ساخت است، با بیش از 450 شرکت فناوری پزشکی و تقریبا 200 شرکت سلامت دیجیتال. در این زمان، ما یک سابقه اثبات شده برای تحقیق و توسعه، توسعه محصول سطح بعدی، زنجیره تامین انعطاف پذیر، اتصال به بازارهای استراتژیک و جاه طلبی بی نظیر برای آینده ایجاد کرده ایم.

صنعت در ایرلند هرگز قوی‌تر نبوده است و صنعت فناوری پزشکی و سلامت اروپا همچنان در حال رشد است.

«در حالی که ما در ایرلند خوش شانس هستیم که ردپایی از شرکت‌های بیوفارما، فناوری و فناوری پزشکی داریم که مورد حسادت حوزه‌های قضایی رقیب در سراسر جهان است، اما از فشارها مصون نیستیم. ما شاهد تغییر تقاضای مصرف کنندگان برای سیستم مراقبت های بهداشتی، نوآوری های جدید فناوری هستیم که نیاز به همکاری و مدل های کسب و کار جدید را تحریک می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 راه برای رفع عدم استفاده از واتس اپ در دو دستگاه در آیفون و اندروید

مرکز جهانی فناوری پزشکی ایرلند با حمایت ها و سیاست های مناسب می تواند به این تغییرات پاسخ دهد، آینده مراقبت های بهداشتی را شکل دهد و موقعیت بین المللی خود را تقویت کند.

به این دلایل، ما خواستار اجرای استراتژی ملی فناوری بهداشت و علوم زیستی هستیم که تضمین می کند ایرلند رویکردی مبتنی بر خوشه را برای سیاست اتخاذ می کند. هماهنگی بیشتر منابع دولتی برای هدایت نوآوری، حمایت از مشارکت موثر و تقویت همکاری برای دستیابی به پتانسیل ما و غلبه بر چالش ها مورد نیاز است.

دکتر Eoghan Ó Faoláin، معاون مدیر انجمن پزشکی ایرلندی افزود: «ایرلند در حال حاضر به عنوان یک مرکز جهانی فناوری پزشکی شناخته شده است و بیش از 42000 نفر را استخدام می کند تا صادرات 12.6 میلیارد یورویی را در سراسر جهان ایجاد کند. اکنون که به آینده می نگریم، معتقدیم که با حمایت های مناسب و توسعه فناوری ملی بهداشت و استراتژی علوم زیستی، ایرلند می تواند آینده مراقبت های بهداشتی را شکل دهد و سهم بیشتری از پیش بینی بازار جهانی برای رشد 5.6 درصدی را به خود اختصاص دهد. CAGR) سالانه با فروش به 530 میلیارد یورو تا سال 2024.

بری جی. کامرفورد در مجمع عمومی سالانه انجمن (AGM) که در گالوی برگزار شد، به عنوان رئیس انتخاب شد. پادرایک مک گین، مدیر ارشد عملیات منطقه ای اروپا در جبیل به عنوان نایب رئیس انتخاب شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  کانال های واتس اپ در مقابل کانال های تلگرام: تفاوت ها را بشناسید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/QyhjSN
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *