اپلیکیشن Shazam اکنون می‌تواند آهنگ‌ها را در TikTok، Instagram، YouTube شناسایی کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Shazam متعلق به با قابلیت تشخیص آهنگ های پخش شده در هر برنامه از جمله TikTok، Instagram و یوتیوب به روز شده است.

لیست پخش My Shazam Tracks در برنامه موسیقی در آیفون

برنامه Shazam متعلق به اپل با قابلیت تشخیص آهنگ های پخش شده در سایر برنامه ها از جمله یوتیوب، Instagram و TikTok به روز شده است.

برای استفاده از این ویژگی باید از نسخه 15.36 برنامه iOS Shazam استفاده کنید.

نحوه شناسایی آهنگ ها در برنامه هایی مانند یوتیوب، Instagram و TikTok با برنامه Shazam

برای شناسایی آهنگ‌ها در برنامه‌هایی مانند TikTok، Instagram و یوتیوب، برنامه Shazam را در دستگاه خود راه‌اندازی کنید، دکمه آبی را فشار دهید تا فرآیند گوش دادن شروع شود و سپس به برنامه‌ای که استفاده می‌کردید برگردید. Shazam آهنگ را در برنامه شناسایی می کند.

اپل Shazam را در سال 2017 خریداری کرد. حتی با وجود اینکه از آن زمان موتور Shazam را در پلتفرم های نرم افزاری خود قرار داده است، اپل برنامه مورد استفاده صدها میلیون نفر در سراسر جهان را از بین نبرد. در عوض، به‌روزرسانی‌ها را منتشر می‌کند و ویژگی‌های جدیدی را اضافه می‌کند.

Shazam را در اپ استور مشاهده کنید

می‌توانید با استفاده از موتور Shazam در دستگاه خود با Siri آهنگ‌ها را شناسایی کنید، حتی اگر برنامه را نصب نکرده باشید. اپل همچنین Shazam را در مرکز کنترل ادغام کرده است که به شما امکان می دهد موسیقی در حال پخش در یا برنامه ها را شناسایی کنید، اما باید آن را روشن کنید. تشخیص موسیقی کنترل در تنظیمات > مرکز کنترل.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ظاهراً نتفلیکس در هنگام راه‌اندازی برنامه بومی Vision Pro نخواهد داشت

چگونه تاریخچه Shazam خود را هماهنگ نگه دارید

را فعال کنید iCloud Sync تنظیم در زیر اولویت ها بخشی از تنظیمات Shazam برای حفظ نتایج حاصل از برنامه Shazam با تشخیص موسیقی در مرکز کنترل. برای رسیدن به رابط تنظیمات، آن را بالا بکشید موسیقی من پنل را در برنامه Shazam قرار دهید و نماد چرخ دنده را در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

هنگام استفاده از Shazam از طریق دستیار شخصی اپل، هر آهنگ شناسایی شده توسط Siri به طور خودکار با تشخیص موسیقی مرکز کنترل و برنامه Shazam همگام می‌شود، مشروط بر اینکه آن را نصب کرده باشید. برای دسترسی به تاریخچه آهنگ های شناخته شده خود، دکمه تشخیص موسیقی را در مرکز کنترل لمس کرده و نگه دارید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Xll
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *