اپل قصد دارد ویژن پرو را در اوایل سال آینده در ایالات متحده عرضه کند. در انگلستان، کانادا تا پایان سال 2024

زمان مطالعه: 3 دقیقه

اپل در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان از موردانتظارترین هدست AR/VR خود، که مانند یک فضایی نامیده می شود، رونمایی کرد. هنگام رونمایی از Vision Pro، اپل به تاریخ دقیقی که شرکت در آن دستگاه را در دسترس قرار می دهد اشاره نکرد.

در سخنرانی اصلی، اپل گفت که ویژن پرو در سال 2024 عرضه خواهد شد. اکنون مارک گورمن از بلومبرگ گزارشی ارائه کرده است که می گوید ویژن پرو در اوایل سال آینده در ایالات متحده عرضه می شود و اپل در حال نهایی کردن سایر بازارهای بین المللی است که دستگاه در آنجا عرضه خواهد شد. راه اندازی شود.

Gurman می‌نویسد که اپل بریتانیا و کانادا را به‌عنوان دیگر بازارهای بین‌المللی که در آن‌ها Vision Pro پس از ایالات متحده در دسترس قرار می‌گیرد، در فهرست نهایی قرار داده است.

ویژن پرو ممکن است در سال 2024 در اروپا و آسیا راه اندازی نشود

با توجه به افرادی که جزئیات این موضوع را می‌دانند، هنوز تصمیم نهایی توسط اپل گرفته نشده است، اما بریتانیا و کانادا پس از عرضه اپل ویژن پرو در ایالات متحده، پیشتازان پیشتاز هستند.

مهندسان اپل کار را برای بومی سازی Vision Pro برای مناطقی از جمله فرانسه، آلمان، استرالیا، چین، هنگ کنگ، ژاپن و کره آغاز کرده اند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش برتر برای رفع عدم کارکرد چت صوتی در Steam برای ویندوز

در گزارش بلومبرگ آمده است:

اپل گفت که این هدست را در پایان سال 2024 در کشورهای دیگر عرضه خواهد کرد. این شرکت در حال بحث در مورد بریتانیا و کانادا به عنوان دو اولین بازار بین المللی خود با آسیا و اروپا است، اگرچه تصمیم نهایی گرفته نشده است. به مردمی که خواستند نامشان فاش نشود و در مورد مسائل داخلی بحث کردند. به گفته مردم، مهندسان اپل در حال کار برای بومی سازی دستگاه برای فرانسه، آلمان، استرالیا، چین، هنگ کنگ، ژاپن و کره هستند.

اپل همچنین ویژن پرو را از طریق فروشگاه اینترنتی خود در ایالات متحده در اوایل سال 2024 قبل از گسترش آنلاین در سایر نقاط به فروش خواهد رساند.

در همین حال، اپل برای آماده شدن برای عرضه ویژن پرو در اوایل سال آینده در ایالات متحده آماده می شود. انتظار می رود این شرکت از یک سیستم قرار ملاقات برای خریداران بالقوه پیروی کند. این همان استراتژی است که اپل برای در سال 2015 دنبال کرد. ایده پشت پذیرش سیستم قرار ملاقات برای ویژن پرو، رضایت مشتری است.

اپل می‌خواهد اطمینان حاصل کند که خریداران در صورت استفاده از عینک، از تناسب مناسب برای هدست از جمله مهر و موم نور مناسب و لنزهای کارل زایس اطمینان حاصل کنند. این غول فناوری می تواند از خریداران بالقوه بخواهد که نسخه های خود را قبل از بازدید از فروشگاه به صورت آنلاین آپلود کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه به صورت رایگان صدای زنگ هشدار خود را در آیفون بسازیم

اپل همچنین در حال کار بر روی برنامه ای است که برای تعیین تناسب مناسب برای مهر و موم نور استفاده می شود. این یک جزء Vision Pro است که به صورت مغناطیسی به هدست متصل می‌شود، دستگاه را راحت نگه می‌دارد و همچنین در زمانی که فرد از تجربه‌ای فراگیر لذت می‌برد جلوی نور را می‌گیرد.


سورج یک رئیس عملیات در تیم iGB است. او به بخش رسانه های اجتماعی همراه با نکات و ترفندهایی برای ، اپل واچ کمک می کند. جدای از وبلاگ نویسی، او دوست دارد تا جایی که می تواند در سالن بدنسازی خود ورزش کند و عاشق گوش دادن به موسیقی یکپارچهسازی با سیستمعامل است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zYx
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *