آخرین شایعه آیفون 15 پرو نشان می دهد که رنگ منحصر به فرد دیگری در راه است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ما دومین شایعه رنگی 15 خود در هفته را دریافت کرده ایم و به نظر می رسد که گوشی های آینده و ​​آیفون 15 پرو مکس در یک “رنگ آبی تیره منحصر به فرد با رنگ خاکستری” عرضه می شوند – و ما یک ماکت تصویر هم دارم.

این از تیپستر چاشنی می آید ناشناخته21 همراه با MacRumors، و ظاهرا بر اساس اطلاعات داخل اپل است. گفته می شود که سایه جدید در کنار ارتقای مواد تیتانیوم که شایعه شده برای امسال طراحی شده است.

همانطور که درز کرده است، رنگ آبی جدید “بر خلاف فولاد ضد زنگی که اپل در گذشته داشته است، روکشی برس دار خواهد داشت”. همانطور که قبلاً گزارش داده‌ایم، تغییر به تیتانیوم برای گوشی‌های مدل Pro می‌تواند به معنای سبک‌تر شدن گوشی‌ها باشد.

کلمه این است که این رنگ آبی تیره با خاکستری شبیه به آبی استفاده شده در آیفون 12 پرو و ​​آیفون 12 پرو مکس است، اما دقیقاً شبیه آن نیست. با این حال، این بار گفته می‌شود که سایه تیره‌تر و خاکستری‌تر در آن است – پس آن‌طور که می‌خواهید آن را بسازید.

بیشتر ببین

تست، تست…

به یاد داشته باشید که هیچ چیز در حوزه شایعات قطعی نیست: Unknownz21 دارد همچنین گفت که این می تواند یک پیکربندی رنگ آزمایشی باشد که اپل در نهایت از آن استفاده نمی کند، بنابراین شاید تا زمانی که رسمی نشده است عاشق این رنگ خاص نشوید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اینفلوئنسر مارکتینگ یوتیوب: راهنمای سال 2023

علاوه بر این، همان منابع گزارش می دهند که هیچ سایه قرمز یا سرمه ای در خط لوله وجود ندارد، که شایعه دیگری است که این هفته شنیدیم. این رنگ آبی در عوض با نقره ای، خاکستری فضایی و خاکستری تیتانیوم همراه خواهد بود.

اگر شروع به از دست دادن مسیر خود کرده اید، نگران نباشید، زیرا ما یک راهنمای جامع برای تمام رنگ های آیفون 15 آماده کرده ایم که می توانید در اواخر امسال منتظر آن باشید. طبق معمول، گزینه ها در مدل های پرو در مقایسه با گوشی های استاندارد و پلاس متفاوت خواهند بود.

با فرض اینکه اپل به برنامه معمول خود پایبند باشد، هر چهار گوشی جدید باید در ماه سپتامبر وارد بازار شوند. ما قبلاً انبوهی از افشای اطلاعات و شایعات داشته‌ایم، از جمله پیش‌بینی مبنی بر اینکه ارتقاء ظرفیت باتری قابل توجهی در راه است.



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/wEa
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *