اکانت حرفه ای در مقابل شخصی در اینستاگرام: تفاوت ها را درک کنید

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از اکانت حرفه ای در مقابل شخصی در اینستاگرام: تفاوت ها را درک کنید
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

جدا از استفاده شخصی، اینستاگرام یک پلت فرم ایده آل برای کسب و کارهای کوچک، استارت آپ ها، سازمان ها و اینفلوئنسرها است. به لطف محبوبیت روزافزون در بین مشاغل، اینستاگرام حساب های حرفه ای را برای چنین کاربرانی اعلام کرد. ابزارهای بیشتری را برای رشد و درک بهتر فالوورهای شما باز می کند. در اینجا تمام تفاوت های اصلی بین حساب های شخصی و حرفه ای اینستاگرام آورده شده است.

اکانت شخصی در مقابل حرفه ای در اینستاگرام

سه نوع اکانت اینستاگرام وجود دارد – شخصی، حرفه ای و ایجاد کننده. بر اساس اولویت و استفاده خود، می‌توانید به هر نوع حساب اینستاگرام در برنامه تغییر دهید. با این حال، کدام نوع حساب برای شما ایده آل است؟ بیایید تفاوت ها را درک کنیم و بین حساب های شخصی و حرفه ای در اینستاگرام انتخاب کنیم.

اکانت حرفه ای در اینستاگرام چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست، Instagram for Professional ابزارها و افزونه های بیشتری را برای حساب شما باز می کند. می‌توانید پست‌های اینستاگرام خود را برای دستیابی به مشتریان بالقوه در سراسر جهان تقویت کنید، پاسخ‌های سریع اضافه کنید، دکمه تماس را وارد کنید، صفحه خرید ایجاد کنید و موارد دیگر.

اکانت حرفه ای در مقابل شخصی در اینستاگرام

اگر از اینستاگرام برای ارتباط با دوستان و خانواده برای به اشتراک گذاشتن پست های گاه به گاه تعطیلات استفاده می کنید، حساب شخصی ایده ای است. با این حال، اگر می خواهید تجربه اینستاگرام خود را با ابزار مفید ارتقا دهید، نمی توانید با یک حساب کاربری حرفه ای هم اشتباه کنید.

با استفاده از حساب شخصی، می‌توانید محتوای معمولی پست کنید، حلقه‌ها ایجاد کنید، از پیام‌های پیامکی اینستاگرام استفاده کنید و حتی آن را به صورت خصوصی تنظیم کنید تا فقط دنبال کنندگان شما بتوانند محتوا را ببینند. یک حساب کاربری حرفه ای روی عمومی تنظیم شده است. بالاخره چه کسی نمی‌خواهد مخاطبان بیشتری را در اینستاگرام جذب کند؟

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  یوتیوب در حال آزمایش کنترل جدید پخش ویدیو با سرعت دوگانه برای ویدیوهای بیشتر در زمان کمتر

مزایای استفاده از اکانت حرفه ای اینستاگرام

در اینجا تمام ویژگی هایی که با یک حساب اینستاگرام حرفه ای دریافت می کنید آورده شده است. اگر یکی از ویژگی‌ها برای شما مشکل ساز است، به خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید که حساب شخصی خود را به یک حساب حرفه‌ای تبدیل کنید.

بینش اینستاگرام

برای موفقیت در استراتژی کسب و کار، باید به ابزارهای تجزیه و تحلیل دسترسی داشته باشید. Instagram Insights یکی از مزایای اصلی استفاده از حساب تجاری است. می‌توانید میزان دسترسی، حساب‌های درگیر، تعداد کل دنبال‌کنندگان و محتوای اشتراک‌گذاری شده را بررسی کنید.

بینش اینستاگرام

همچنین می‌توانید حساب‌های منحصربه‌فردی را که محتوای شما را دیده‌اند، از جمله تبلیغات، حلقه‌ها و ویدیوها، مرور کنید. شما می توانید چنین بینشی را در یک بازه زمانی خاص نیز بررسی کنید.

تقویت پست ها

هنگامی که از یک حساب شخصی به یک حساب حرفه ای در اینستاگرام منتقل می شوید، می توانید دکمه Boost را در کنار پست های خود مشاهده کنید. می‌توانید روی آن ضربه بزنید، یک هدف را انتخاب کنید، یک URL و دکمه اقدام برای ثبت‌نام، تماس، خرید و دستیابی به مخاطبان مرتبط در پلتفرم اضافه کنید.

تقویت پست در اینستاگرا

پاسخ های سریع ایجاد کنید

اگر حساب کسب و کار اینستاگرام شما هزاران دنبال کننده دارد، ممکن است روزانه چندین پیام و پرس و جو دریافت کنید. مدیریت این پیام ها می تواند به زمان و تلاش نیاز داشته باشد. در عوض، می‌توانید از عملکرد پاسخ‌های سریع استفاده کنید و برای سؤالات متداول پاسخ ایجاد کنید.

شما فقط باید میانبر را اضافه کنید و اینستاگرام آن را با پاسخ عمومی شما جایگزین می کند. برای اطلاع از پاسخ های ذخیره شده در اینستاگرام می توانید پست اختصاصی ما را بخوانید.

یک دکمه تماس را وارد کنید

یک حساب کاربری حرفه ای در اینستاگرام به شما امکان می دهد یک دکمه تماس اختصاصی به پروفایل خود اضافه کنید. می توانید جزئیات تماس، و خود را به منوی تماس اضافه کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اگر کسی را در فیس بوک جستجو کنم، آیا او می داند؟
تماس در اینستاگرام

خرید اینستاگرام

این یکی برای خرده فروشان و کاربرانی است که یک وب سایت تجارت الکترونیک دارند. می‌توانید برگه فروشگاه را در نمایه فعال کنید و به بازدیدکنندگان خود اجازه دهید فقط تمام محصولات برنامه را مرور کنند.

محتوای خود را خودکار کنید

به عنوان یک خالق یا حرفه ای، ممکن است چندین حساب رسانه اجتماعی برای مدیریت داشته باشید. اینستاگرام به شما امکان می‌دهد محتوای خود را از قبل برنامه‌ریزی کنید تا ساعت‌های کاملی داشته باشد. شما باید حساب فیسبوک خود را به اینستاگرام متصل کنید و محتوای خود را مانند یک حرفه ای منتشر کنید. برای انجام کارها نیازی به تکیه بر ابزارهای پولی ندارید.

این یک افزونه مفید دیگر برای کاربران تجاری است. اگر بیش از 10000 دنبال کننده در اینستاگرام دارید، می توانید به استوری های خود پیوند اضافه کنید. این تجربه بسیار بهتری برای بازدیدکنندگان است که پس از تماشای یک داستان مسحورکننده، محصولات شما را بررسی کنند.

در اینستاگرام از حساب شخصی به حساب حرفه ای تغییر دهید

اکنون که از مزایای استفاده از یک حساب کاربری حرفه ای در اینستاگرام مطلع شدید، از مراحل زیر برای تغییر استفاده کنید.

مرحله 1: برنامه اینستاگرام را اجرا کنید و روی نماد نمایه خود در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.

گام 2: روی سه خط افقی در بالا ضربه بزنید و تنظیمات و حریم خصوصی را باز کنید.

تنظیمات اینستاگرام و حریم خصوصی

مرحله 3: نوع حساب و ابزارها را انتخاب کنید.

مرحله 4: روی «تغییر به حساب حرفه‌ای» ضربه بزنید و دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید.

به حساب کاربری حرفه ای در اینستاگرام بروید

ممکن است مدتی طول بکشد تا ابزارهای تجاری برای حساب شما فعال شود.

نکاتی برای رشد اکانت حرفه ای خود در اینستاگرام

در اینجا چند نکته وجود دارد که می توانید برای افزایش دسترسی اینستاگرام خود به کار ببرید.

  • پروفایل اینستاگرام خود را با اطلاعات تماس پر کنید.
  • به طور مداوم در پلتفرم پست کنید.
  • روی ایجاد عکس‌ها، ویدیوها، داستان‌ها و حلقه‌های بهتر سرمایه‌گذاری کنید.
  • ردیابی تجزیه و تحلیل اینستاگرام
  • برای دستیابی به مخاطبان بیشتر از هشتگ ها هوشمندانه استفاده کنید.
  • به مشتریان خود پاسخ دهید، با نظرات تعامل داشته باشید و به سرعت به سوالات پاسخ دهید.
  • پست های اینستاگرام خود را تقویت کنید.

اکانت اینستاگرام خود را انتخاب کنید

ما توصیه می کنیم با یک حساب شخصی در اینستاگرام شروع کنید. پس از جلب توجه یا تصمیم به توسعه کسب و کار خود در پلتفرم، به حساب حرفه ای بروید تا قفل ابزارهای بیشتری را باز کنید. اگر همه این افزونه‌ها را نمی‌خواهید، همیشه می‌توانید به حساب شخصی بازگردید.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/sziDvz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *