اگر رگولاتورها قرارداد 20 میلیارد دلاری Adobe-Figma را خنثی کنند چه اتفاقی می افتد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم اگر رگولاتورها قرارداد 20 میلیارد دلاری -Figma را خنثی کنند چه اتفاقی می افتد؟
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

زمانی که Adobe اعلام کرد بود قرار دادن 20 میلیارد دلار برای خرید Figma در سپتامبر 2022، طولی نکشید که مردم شروع به این تصور کردند که این تلاشی آشکار برای حذف یک رقیب از بازار است.

مطمئناً کنجکاو بود، به خصوص با توجه به اینکه این پیشنهاد دو برابر ارزش اخیر شرکت بود و حدود 50 برابر درآمد Figma ارزش داشت. سخت است استدلال کنیم که این معامله نمایشی از زور وحشیانه از جانب Adobe نبود، نوعی از مجموعه شرکتی که تنظیم‌کننده‌ها در تلاش هستند تا پس از سال‌ها اجازه دادن به غول‌های فناوری، غول‌های فناوری را متوقف کنند و استارت‌آپ‌هایی را بخرند که در نهایت ممکن است از بین بروند. سهم بازار آنها

معامله پیشنهادی Adobe-Figma مطمئناً توجه قانون‌گذاران را به خود جلب کرده است – و نه به شیوه‌ای خوش‌آمد. در حال حاضر، وزارت دادگستری، CMA – ناظر رقابت بریتانیا – و اتحادیه اروپا در حال بررسی دقیق و طولانی مدت این معامله هستند، و فکر اینکه هر یک از آنها می تواند معامله را به دلیل ضدرقابتی بودن خدشه دار کند، چندان طولانی نیست.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چت ربات Bard گوگل سرانجام در اتحادیه اروپا راه اندازی شد و اکنون بیش از 40 زبان را پشتیبانی می کند

ما هنوز در مراحل اولیه فرآیند نظارتی هستیم و در حال گفتگوهای سازنده با CMA، EC و DOJ در مورد مشاغل، بازارها و اثرات مثبت اقتصادی این معامله هستیم. [customers' positive] بررسی ها [of the product]یک سخنگوی Adobe به TechCrunch+ گفت.

حتی برای یک ناظر معمولی هم کاملاً واضح به نظر می رسد Adobe در تلاش است تا یک رقیب بالقوه را انتخاب کند خارج از هیئت مدیره، حرکتی که می تواند هم رقابت و هم نوآوری را خفه کند، ترکیبی عالی برای مصرف کنندگان نرم افزار طراحی نیست.

مطمئناً، این معامله ظاهری کاملاً جدید به ی می بخشد، چیزی که سعی کرده است به تنهایی با یک رقیب ابزار طراحی، Adobe XD ایجاد کند. اما XD هرگز مورد توجه قرار نگرفت، و این توضیح می‌دهد که چرا شرکت مایل بود بیش از 20 میلیارد دلار برای به دست آوردن خامه محصول صرف کند.

که در مصاحبه ای در TechCrunch Disrupt پاییز گذشته، دیلن فیلد، یکی از بنیانگذاران Figma، استدلال کرد که این دو شرکت واقعاً با هم بهتر خواهند بود. اما البته او 20 میلیارد دلیل برای این فکر دارد.

هنگامی که از او خواسته شد توضیح دهد که چرا تصمیم گرفت با شرکتی بپیوندد که تیم بازاریابی او به عنوان بزرگترین رقیب آن معرفی می کرد، او دو شرکت را دید که با خلاقیت و طراحی ازدواج می کنند، و او نمی توانست منابع لازم برای حرکت در این جهت را در خود ببیند. خود، حداقل نه برای مدت طولانی. “اگر می خواهیم برویم و آن را به گونه ای انجام دهیم که بتوانیم به همه این حوزه های بهره وری بیشتر برویم، زمان زیادی می برد. فیلد می‌گوید که بتوانیم برویم و این کار را در زمینه Adobe انجام دهیم، فکر می‌کنم به ما قدرت بزرگی می‌دهد، و من واقعاً از این بابت هیجان‌زده هستم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه تصاویر (یا پس زمینه) را در فتوشاپ گسترش دهیم

اما با نگاه دقیق تنظیم‌کننده‌ها، جای تعجب نیست که آیا این اتفاق می‌افتد یا خیر. اما حتی اگر این اتفاق بیفتد، آیا این معامله برای فیگما و حامیانش مثبت خواهد بود؟ بیایید در مورد آن صحبت کنیم.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ncd
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *