ایالات متحده شرط‌بندی بزرگی روی کسب‌وکارهایی که هوش مصنوعی را متحول می‌کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ایالات متحده شرط‌بندی بزرگی روی کسب‌وکارهایی که هوش مصنوعی را متحول می‌کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

ه یا نهپتانسیل هوش مصنوعی شرکت‌های فناوری را شیفته خود کرده است و کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ به شدت روی تلاش‌هایی که به نوعی از هوش مصنوعی برای افزایش رشد آنها به ارتفاعات جدید استفاده می‌کنند، شرط‌بندی کرده‌اند.

این شرط‌بندی‌ها به شکل‌های مختلفی ارائه شده‌اند. شرکت‌هایی مانند PwC و Accenture قول داده‌اند که هزینه‌های زیادی را در این بخش هزینه کنند، در حالی که دیگران در حال ایجاد مجموعه‌های سرمایه جدید متمرکز بر هوش مصنوعی و سرمایه‌گذاری مستقیم در استارت‌آپ‌های متمرکز بر هوش مصنوعی هستند. امروزه تعداد زیادی از شرکت های فناوری نیز از جریان نقدی عملیاتی خود استفاده می کنند تا هوش مصنوعی را به محصولات و خدمات موجود خود اضافه کنند.

رقابتی همه جانبه برای استفاده از هوش مصنوعی برای افزودن سود و ارزش بیشتر به محصولات و به دست آوردن بخشی از تقاضای حاصله در محصولات و خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی وجود دارد.

به نظر می رسد این بخش در برابر بادهای معکوس اقتصادی کلان گسترده تر که بر معاملات و جذب سرمایه در دنیای فناوری تأثیر گذاشته است مقاوم است. بر اساس آخرین گزارش Deloitte's Road to Next، اگر روند معاملات ادامه یابد، امسال شاهد سومین تعداد معاملات انجام شده توسط استارت آپ های هوش مصنوعی در مرحله توسعه خواهیم بود. گزارش.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 بهترین راه حل برای همگام سازی ایمیل های Microsoft Outlook در اندروید

سرمایه‌گذاران نیز به این موضوع توجه می‌کنند، و تقریباً هر سه ماهه کنفرانس نتایج هر شرکت فناوری مملو از تحلیلگرانی است که می‌پرسند چگونه شرکت مورد نظر با ابزارهای مرتبط با هوش مصنوعی رشد یا اهرم عملیاتی پیدا می‌کند.

TechCrunch در اوایل سال جاری نوشت که وضعیت هوش مصنوعی یک شرکت فناوری یکی از مهمترین معیارهای ارزش فعلی آنها است. این فقط از آن زمان واقعی تر شده است.

امروز بعدازظهر، ما وعده‌های عمده، سرمایه‌گذاری‌ها و برخی اخبار محصول را مرتب می‌کنیم تا تاکید کنیم که فشار هوش مصنوعی در فضای نرم‌افزار بزرگ‌تر سازمانی چقدر گسترده بوده است.

آیا رونق فعلی هوش مصنوعی یک داستان استارتاپی است؟ آره. این یک داستان فناوری بزرگ است؟ آره. آیا ما شاهد ساخت و فروش نسل کاملاً جدیدی از نرم افزار هستیم؟ آره. بیایید دریابیم که واقعاً لحظه هوش مصنوعی چقدر گسترده است.

چک های بزرگ، شرط بندی های بزرگ

امروزه، تقریباً پیاده به نظر می رسد که در سال 2019 قرار دادن 1 میلیارد دلار به OpenAI برای صدور مجوز فناوری و ساخت یک سفارشی ابر در ابر لاجوردی این رقم بعداً 10 میلیارد دلار کمتر شد ترتیب بین شرکت‌ها، اما ردموند کمک کرد تا میزان سرمایه‌ای که قرار است سرازیر شود – و شاید چه مقدار نیاز بخش – در کارهای مرتبط با هوش مصنوعی باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مایکروسافت ابزار طراح مبتنی بر هوش مصنوعی خود را در پیش نمایش در دسترس قرار می دهد

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/mxOznM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *