نمایشگاه های زمستانی دبی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

چکیده : با هیجان نمایشگاه بین المللی دبی در زمستان آشنا شوید. در دنیایی از فناوری های پیشرفته و فرصت های شبکه جهانی غوطه ور شوید.

 

نمایشگاه های زمستانی دبی، یکی از علل اصلی سفر مردم از سراسر دنیا به این شهر و شرکت در تور دبی است. جالب است بدانید این نمایشگاه‌ها با هدف‌های متنوع و در زمینه‌های مختلف اعم از دارویی، لوازم آرایشی و بهداشتی، خودرو و… برگزار می‌شود که نتیجه آن شرکت برندهای معروف و مطرح دنیا در آن‌هاست. هر یک از این نمایشگاه‌ها زمان مخصوص به خود را دارند و در بازه خاصی برگزار می‌شوند. در این بخش قصد داریم در خصوص تاریخ برگزاری نمایشگاه های زمستانی دبی صحبت کنیم. همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی در خصوص این نمایشگاه‌ها کسب نمایید.

نمایشگاه و کنفرانس Medlab

یکی از نمایشگاه های زمستانی دبی که بسیار معروف است و نباید در تور دبی آن را از دست داد، نمایشگاه و کنفرانس Medlab است. Medladb در بیست و سومین سال فعالیت خود در خاورمیانه، به عنوان انجمنی معرفی شده است که پیشرفت‌های زیادی در خصوص پزشکی آزمایشگاهی دارد. این انجمن شهرت جهانی به دست آورده است. به طور کلی این انجمن در صنعت بهداشت، درمان، پزشکی و علمی نمایشگاه خود را از تاریخ 5/2/2024 تا 8/2/2024 برگزار می‌کند. به تقویم ایرانی تاریخ برگزاری این نمایشگاه از 16/11/1402 تا 19/11/1402 است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بهترین دوچرخه های الکترونیکی برای هر نوع سواری و جایی که سازندگان خودروهای برقی چینی در حال حرکت هستند

کنفرانس بین‌المللی دندانپزشکی متحده عربی AEEDC

این کنفرانس در سال 2024 حول محور آموزش و انتقال نوآوری می‌چرخد. در واقع اصلی‌ترین برنامه در این نمایشگاه، آخرین پیشرفت‌ها و تحقیقات در رشته‌های مختلف است. لازم است بدانید در چنین نمایشگاهی، بار دیگر صحنه برای برجسته‌ترین سخنران‌های این حرفه باز می‌شود. لازم است بدانید این نمایشگاه در صنعت بهداشت و درمان، پزشکی و علمی برگزار می‌شود و تاریخ برگزاری آن از 6/2/2024 تا 8/2/2024 است. این تاریخ به تقویم ایران از 17/11/1402 تا 19/11/1402 خواهد بود. محل برگزاری این نمایشگاه در سالن Al Multaqua ، سالن 1 تا 8، سالن شیخ مکتوم ، سالن شیخ رشید است.

نمایشگاه Breakbulk خاورمیانه

این نمایشگاه یک رویداد بزرگ برای افرادی است که در حوزه حمل بارهای بزرگ و سنگین فعالیت دارند. لازم است بدانید چنین نمایشگاهی، فرصتی برای بازدید با تصمیم‌گیرندگان بزرگ را برای افراد فراهم می‌کند. در واقع در این نمایشگاه صاحبان پروژه‌های بزرگ در خصوص قراردادهای وزارتخانه‌های دولتی، شرکت‌های نفت و گاز، تولیدکننده‌ها و صاحبان کارخانه‌های معادن و فلزات و…. با یکدیگر به صحبت می‌پردازند. این نمایشگاه در حوزه خودرو و حمل و نقل است و تاریخ برگزاری آن به تقویم میلادی 12/2/2024 تا 13/2/2024 و به تقویم ایرانی 23/11/1402 تا 24/11/1402 است. محل برگزاری این نمایشگاه سالن 6 تا 8 است.

نمایشگاه گلفود

در سالی که گذشت، بزرگ‌ترین رویداد سالانه منبع F&B، نسخه گلفود بود. در این رویداد حدود 5000 شرکت معتبر در این زمینه دور هم جمع شدند و از بیش از 10000 محصول رونمایی کردند. در واقع این نمایشگاه فرصتی عالی برای ایجاد روابط، امضای قراردادها، عرضه محصولات و… بوده است. این نمایشگاه در حوزه غذا و هتل پذیرایی برگزار می‌شود که تاریخ برگزاری آن به تقویم میلادی برابر با 19/2/2024 تا 23/2/2024 است. در تقویم ایرانی نیز این رویداد در تاریخ 30/11/1402 تا 4/12/1402 در سالن Al Multaqua، نمایشگاه پلازا، سالن 1 تا 8 غرفه، سالن شیخ مکتوم، سالن شیخ رشید، شیخ سعید سالن 1 تا 3، مرکز تجاری آرنا، سالن زعبیل 1 تا 6 برگزار می‌شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین لوازم جانبی Amazon Fire TV

اکسپو سرگرمی، تفریحی و اوقات فراغت دبی (DEAL)

این برنامه یا رویداد تفریحی، در یک بازه سه روزه برگزار می‌شود و بهترین رصت برای افرادی است که در مشاغل‌های مختلف تفریحی از جمله مراکز تفریحی خانوادگی، پارک‌های موضوعی، پارک‌های آبی، مراکز آموزشی، مناطق کودکان و… فعالیت می‌کنند. حوزه اصلی این نمایشگاه تفریح، ورزش و مسافرات است که تاریخ برگزاری آن به تقویم میلادی برابر با 5/3/2024 تا 7/3/2024 است. در تقویم ایرانی این تاریخ برابر با 15/12/1402 تا 17/12/1402 است.

کنفرانس و نمایشگاه درماتولوژی و لیزر دبی

از دیگر رویداد و نمایشگاه های زمستانی دبی، کنفرانس و نمایشگاه درماتولوژی و لیزر دبی است. آکادمی عرب پوست و زیبایی که به AADA شهرت دارد همراه با اتحادیه GCC متخصصان پوست این نمایشگاه را برگزار می‌کند که فرصتی استثنایی به منظور اطلاع از آخرین حقایق علمی و نوآوری‌ها در خصوص پوست، مراقبت از پوست و لیزر است. توصیه می‌کنیم در صورت شرکت در تور دبی، این نمایشگاه را در میان نمایشگاه های زمستانی دبی از دست ندهید. لازم است بدانید تاریخ برگزاری این نمایشگاه از 5/3/2024 تا 7/3/2024 است.

تور دبی؛ فرصتی برای شرکت در نمایشگاه های زمستانی دبی 2024

در این بخش به معرفی برخی از معروف‌ترین نمایشگاه های زمستانی دبی 2024 پرداختیم. لازم است بدانید از ماه ژانویه به بعد، نمایشگاه‌های زمستانی خوبی در زمینه‌های مختلف در شهر دبی برگزار می‌شود. در صورتی که به شرکت در این نمایشگاه‌ها علاقه‌مند هستید و به عنوان صاحب یک کسب و کار قصد دارید در نمایشگاه مربوط به حوزه کسب و کار خود شرکت کنید، با شرکت در تور دبی با هزینه‌ای مقرون به صرفه در این رویدادها حضور داشته باشید. لیست قیمت تور دبی در ماه ژانویه را در سایت لحظه آخر مشاهده نمایید و به صورت آنلاین تور مدنظر خود را رزرو کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/gtSdOd
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *