ایموجی های جدید در سال 2023 برای iOS 16.4

زمان مطالعه: 3 دقیقه

چند ایموجی جدید در سال 2023 هستند که وارد می شوند! 31 به طور دقیق، که از راه اندازی شده اند Emoji 15.0 یونیکد لیست توصیه ها، در سپتامبر 2022.

این‌ها ابتدا روی دستگاه‌های گوگل و آزمایش شدند و اکنون در دسترس هستند iOS 16.4 و 13.

علاوه بر ایموجی‌های جدیدی که در زیر لیست می‌کنم، برخی از آنها در این نسخه جدید بهبود یافته‌اند تا واقعی‌تر به نظر برسند.

بنابراین، ایموجی های جدید در سال 2023 چیست؟ بیا یک نگاهی بیندازیم!

ایموجی های جدید در سال 2023

پس از بازخورد بسیار کاربران، برخی از ایموجی های جدید با تقاضای محبوب اضافه شده اند. اینها شامل انواع جدید ایموجی های قلب، حرکات دست جدید، شکلک های جدید حالت چهره، ایموجی های حیوانات بیشتر، شکلک های جدید غذا و نوشیدنی، و شکلک های اشیا هستند.

ابتدا، اجازه دهید با تغییرات جدید ایموجی قلب شروع کنیم. اینها شامل قلب های آبی روشن، خاکستری و صورتی در ایموجی های سنتی به شکل قلب است.

شکلک های جدید بعدی شامل ایموجی “سر تکان دادن” و دو شکلک جدید با حرکت دست است. همچنین می‌توانید شکلک‌های حرکتی هنگ جدید را در هر پنج رنگ پوست موجود مشاهده کنید.

حیوانات جدیدی نیز به لیست ایموجی ها اضافه شده اند که شامل گوزن، الاغ، غاز، عروس دریایی و ایموجی بال می شود.

در مرحله بعد، ما برخی از فعالیت‌ها و شکلک‌های شی جدید، مانند سنبل، غلاف نخود، زنجبیل، پنکه دستی، کلنگ مو، فلوت، ماراکا، خندا، و شکلک بی‌سیم داریم.

ایموجی های به روز شده در سال 2023

همانطور که در پاراگراف اول ذکر شد، برخی از ایموجی ها نیز وجود دارند که برای واقعی تر به نظر رسیدن بهبود یافته اند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  کوالکام Autotalks را برای تقویت فناوری ایمنی خودروی اسنپدراگون با قیمت 350 تا 400 میلیون دلار خریداری کرد.

اینها عبارتند از شکلک باگل، شکلک هلو و شکلک ترول.

اگرچه این آیکون های کوچک ممکن است انقلابی به نظر نرسند، اما دیدن گرافیک های جدید اضافه شده به لیست ایموجی ها همیشه هیجان انگیز است. اینها راهی آسان برای افزودن زمینه به محتوای شما، ایجاد لحن طنز یا تکمیل متن در پست های شما هستند.

همچنین ممکن است تعجب کنید که چرا این ایموجی های خاص؟ این لیست جدید ممکن است تصادفی به نظر برسد، اینها هستند

شکلک ها از سال 1999 توسط طراح Shigetaka Kurita توجه کاربران را به خود جلب کرده است. امروزه بیش از 3000 ایموجی در پلتفرم ها و دستگاه های مختلف وجود دارد.

نظر شما در مورد این ایموجی های جدید چیست؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dSAutk
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *