اینترترونیکس کوین براونسیل را به عنوان رئیس آموزش و توسعه منصوب می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

برای کمک به رشد درک انتخاب و پردازش چسب ها برای تولید بریتانیا، اینترترونیک کوین براونسیل را به عنوان رئیس بخش فنی: یادگیری و توسعه منصوب کرده است.

این نقش تازه ایجاد شده هم در داخل و هم در ظاهر بر ارائه دانش و مهارت به همکاران، مشتریان و بازار متمرکز است.

Brownsill به مدت 15 سال در Intertronics بوده است و فروش را شروع کرده و به سمت فروش و مدیریت فنی پیشرفت کرده است. در طول این مدت، او درک عمیقی از این حوزه تخصصی ایجاد کرد و همچنین روابط قوی با مشتریان ایجاد کرد و مسئولیت مرکز فناوری Intertronics در کیدلینگتون نزدیک آکسفورد را بر عهده گرفت.

نقش جدید تمامی آموزش های داخلی و خارجی پیشنهادات اینترترونیکس، از جمله وبینارها، سمینارها، جلسات حضوری و آموزش 1-2-1 را رسمیت می بخشد. مشتریان می توانند درخواست کنند که جلسات آموزشی فردی متناسب با نیاز آنها باشد و می توانند انتخاب کنند که آیا در مرکز فناوری اینترترونیکس، سایت خودشان یا آنلاین ارائه می شود. فرصتی برای ترتیب دادن آموزش در تمام زمینه های مربوط به چسب ها و کاربرد و پردازش آنها وجود خواهد داشت. به عنوان مثال، انتخاب مواد برای برنامه های کاربردی جدید، یا اینکه چگونه انتخاب های شما می تواند بهره وری را بهبود بخشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه یک کپی از اطلاعات شخصی خود را از اپل دریافت کنید

به عنوان بخشی از نقش جدید، براونسیل قبلاً سمینارهایی را برای بیش از 40 مهندس در جگوار لندرور برگزار کرده است که هنر و علم انتخاب یک چسب ساختاری و توزیع چسب و پوشش: رویارویی با چالش‌های تولید با فناوری پیشرفته را پوشش می‌دهد. او همچنین آموزش های خاص صنعت را به یک شرکت تولید کننده تجهیزات پزشکی در ایرلند ارائه کرده است.

براونسیل گفت: «پایه مشتریان ما عمدتاً شرکت‌های کوچک و متوسط ​​و با منابع مربوطه هستند. و همه ما از کمبود استعدادهای مهندسی آگاه هستیم. اما ما می‌خواهیم تولیدکنندگان هنگام تعیین چسب‌ها و تجهیزات پردازش مربوطه سؤالات درستی را بدانند تا بتوانند فرآیند تولیدی را با بهترین شانس موفقیت ایجاد کنند.

«ساخت فرآیند چسب‌ها پیچیده است و تصورات غلط و افسانه‌های زیادی در اطراف وجود دارد. به عنوان مثال، ما می‌توانیم به مشتریان خود بیاموزیم که بهبود بهره‌وری و سرمایه‌گذاری در اتوماسیون نباید صدها هزار پوند هزینه داشته باشد، و می‌توان به تدریج به آن دست یافت – لازم نیست یک بازسازی کامل در تولید باشد.

پیتر سوانسون، مدیر عامل Intertronics، افزود: «در صنعت ما، اهمیت قابل توجهی در تجربه عملی نهفته است. تنها چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید از برگه اطلاعات جمع آوری کنید، و ورودی ما به این معنی است که مشتریان می توانند از دانش شریکی که بیش از 30 سال تجربه دارد و با هزاران SME دیگر کار کرده است، بهره مند شوند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه معکوس کردن جهت اسکرول در مک

در داخل، براونسیل در حال کار بر روی برنامه های مقدماتی برای کارکنان جدید، “ناهار و یادگیری” و همکاری نزدیک با همکاران در آموزش فردی است. او در حال گذراندن دوره CIPD در یادگیری و توسعه سازمانی است.

سوانسون افزود: “یادگیری و رشد یکی از ارزش های اساسی ما است. این وظیفه کوین است که آن را در تجارت تسهیل کند.»

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zgFuvz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *