اینتل ایسوس را به عنوان اولین شریک سازنده NUC خود ثبت کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اینتل از همکاری جدیدی با ایسوس خبر داده است که باعث می شود این سازنده سخت افزار تایوانی به اولین سازنده کامپیوتر کوچک بعدی واحد محاسبه (NUC) تبدیل شود.

در اوایل این ماه، سازنده تراشه تایید کرد که به “سرمایه گذاری مستقیم” پایان خواهد داد[s]در پروژه‌های NUC خودش که به دنبال ایجاد مشارکت‌های شخص ثالث بود.

اما در حال حاضر، اینتل و ایسوس برای “تولید، فروش و پشتیبانی از خط تولید سیستم های نسل 10 تا 13 واحد بعدی محاسبات (NUC) به توافق رسیده اند.

ایسوس اولین شریک NUC اینتل را برگزید

در یک بیانیه مطبوعاتیاینتل گفت که “استراتژی خود را برای فعال کردن شرکای اکوسیستم برای ادامه نوآوری و رشد خط تولید سیستم های NUC” معطوف می کند و اشاره ای به تخصص مینی های شخصی ایسوس دارد.

طبق این قرارداد، واحد تجاری جدید ایسوس، Asus NUC BU، محصولات سیستم های NUC نسل دهم تا سیزدهم را تولید و به فروش خواهد رساند و همچنین طرح های آینده را توسعه خواهد داد.

این همکاری باعث می شود که مشتریان اینتل تداوم محصول و پشتیبانی را برای سیستم های NUC اینتل موجود خود دریافت کنند.

آخرین نسل سیزدهمین مینی رایانه های شخصی NUC اینتل که اوایل امسال در دسترس قرار گرفتند با پردازنده های i3، i5 و i7 در دسترس هستند و برای اجرای نسخه های Pro و Home ویندوز 11 از جعبه طراحی شده اند. آنها از رم DDR4 و PCIe 4.0 NVMe SSD استفاده می کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 روش برتر برای رفع باز نشدن سرویس ها در ویندوز 11

مشتریان همچنین می توانند ، کیت های قابل تنظیم یا فقط خود برد را انتخاب کنند. اینتل بلافاصله به آن پاسخ نداد TechRadar Proپرس و جو در مورد اینکه آیا قیمت ها با انتقال مستقیم خرید از اینتل به ایسوس به عنوان یک شریک، بدون تغییر باقی می مانند یا خیر.

ما همچنین از اینتل پرسیدیم که آیا انتظار دارد با شرکای دیگری برای تولید رایانه‌های شخصی کوچک NUC همکاری کند یا خیر – هر به‌روزرسانی در اینجا پست می‌شود.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/AhAWTw
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *