اینسایت کاهش هدف جذب سرمایه خود دلیلی برای وحشت نیست

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم اینسایت کاهش هدف جذب سرمایه خود دلیلی برای وحشت نیست
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

نه، هر صندوق سرمایه گذاری خطرپذیری نیازی به کاهش اهداف تامین مالی خود ندارد

بازار مرحله آخر واقعا ضربه خورده است اما این فقط استارت آپ ها نیستند که در رنج هستند.

Insight Partners، یک سرمایه‌گذار با رشد دوگانه و سرمایه‌گذار در مراحل پایانی، اخیراً پس از جمع‌آوری سرمایه‌گذاری، هدف جذب سرمایه خود را از 20 میلیارد دلار به 15 میلیارد دلار کاهش داد. کثیف 2 میلیارد دلار از دیگ.

اینسایت تنها شرکت سرمایه گذاری نیست که مجبور شده است جاه طلبی های خود را برای جذب سرمایه کاهش دهد. گزارش شده است که TCV در سال گذشته تنها 55 تا 75 درصد از هدف 5.5 میلیارد دلاری خود را برای صندوق خود افزایش داد و Founders Fund هدف خود را از 1.8 میلیارد دلار به 900 میلیون دلار در مارس امسال به نصف کاهش داد. ما همچنین دیده‌ایم که شرکت‌های مختلفی، از جمله Vibe Capital، وجوهی را پس می‌دهند که مطمئن نبودند بتوانند سرمایه‌گذاری کنند.

خوب این به چه معنی است؟ در حالی که برخی چنین رفتار می‌کنند که این نوشته روی دیوار برای جمع‌آوری سرمایه در سال جاری است، من فکر می‌کنم این دیدگاه صنعت را با قلموی بسیار گسترده‌ای رنگ می‌کند. بیایید برای لحظه‌ای در اینجا واقعی شویم: این شرکت‌ها نمی‌توانند تمام آن سرمایه را در این شرایط به کار گیرند، و تنظیم مجدد انتظارات در حال حاضر بهتر از تغییر مسیر بعد است.

به گفته PitchBook، در سه ماهه اول سال جاری، تنها 11.3 میلیارد دلار در شرکت‌های مرحله آخر سرمایه‌گذاری شده است. این کمترین مجموع سه ماهه از سه ماهه چهارم سال 2017 است که شاهد سرمایه گذاری 8 میلیارد دلاری بود.

حال بیایید به Insight نگاه کنیم که سعی داشت 20 میلیارد دلار جمع آوری کند. اگر بخواهد این مجموع را افزایش دهد و بازار مرحله آخر در طول یک سال آینده به شدت بهبود نیابد، شرکت باید در بخش قابل توجهی از سرمایه گذاری کند. همه معاملات در مرحله آخر در طول دوره سرمایه گذاری آنها. این به آن‌ها اجازه نمی‌دهد سرمایه‌گذاری‌های بر اساس کیفیت را انتخاب و انتخاب کنند. در عوض، آنها را در رقابتی برای بیرون بردن سرمایه قرار می دهد.

اینسایت، که معمولاً فقط در مراحل بعدی زمانی که از یک استارت‌آپ حمایت می‌کند، وارد می‌شود، تلاش می‌کرد تا مبلغی کاملاً خنده‌دار جمع‌آوری کند تا بتواند در کندترین دسته بازار در حال حاضر سرمایه‌گذاری کند. من فکر می‌کنم که در هر سالی به جز دوران رونق سال 2021، برای افزایش این مقدار مشکل داشت.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/titdKw
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *