این هفته در حوزه رباتیک: معامله iRobot آمازون با مشکل اتحادیه اروپا مواجه شد زیرا بودجه جدید تابستان گرم هواپیماهای بدون سرنشین را حفظ می کند.

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم این هفته در حوزه رباتیک: معامله iRobot با مشکل اتحادیه اروپا مواجه شد زیرا بودجه جدید تابستان گرم هواپیماهای بدون سرنشین را حفظ می کند.
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

این هفته خبرهای خوبی را برای فضای روباتیک در قالب سرمایه گذاری جدید برای شرکت های نوپا به همراه داشت، اما دو کن مستقر در این فضا با مشکل مواجه شدند. خرید بالقوه 1.7 میلیارد دلاری آمازون از iRobot، که قبلاً توسط تنظیم کننده های ضد انحصار بریتانیا تایید شده بود، اکنون در حال بررسی گسترده توسط اتحادیه اروپا است.

برایان هیتر، کارشناس رباتیک مقیم ما، در آخرین نسخه خبرنامه Actuator خود، تحلیل های بیشتری در مورد این معامله و یادبودی از اسطوره صنعت فقید جوآن پرانسکی دارد. برای دریافت به‌روزرسانی‌های هر پنجشنبه همین‌جا مشترک شوید.

و برای بقیه اخبار رباتیک هفته گذشته، به پیمایش ادامه دهید.

11 میلیون دلاری Verity تابستان گرم هواپیماهای بدون سرنشین را افزایش می دهد

استارت‌آپ سوئیسی Verity دور جدیدی از سرمایه‌گذاری خود را علاوه بر 32 میلیون دلار سری B خود در ماه مارس اعلام کرد. معامله این شرکت با Ikea که 100 پهپاد خود را در 16 انبار در اروپا قرار داده بود، توجه بسیاری از صنعت را به خود جلب کرده است و این دور خاص به سمت مقیاس‌پذیری خواهد رفت تا نیاز به مقیاس برای رسیدگی به فرصت رو به رشد اتوماسیون زنجیره تامین را برآورده کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین آداپتور وای فای کامپیوتر برای بازی

اتوماسیون تشخیص آتش سوزی 17 میلیون دلار اضافی به همراه دارد

هوش مصنوعی Pano در حال توسعه ‌هایی است که قادر به تشخیص خودکار آتش‌سوزی‌های جنگلی هستند و اخیراً 14 دقیقه قبل از اولین تماس با 911 هشدارهای اولیه درباره آتش‌سوزی جاده Kutch را ثبت کرده و ارسال می‌کنند.

و با توجه به نگرانی فزاینده آتش‌سوزی‌های جنگلی در سرتاسر جهان در مواجهه با افزایش دما، هوش مصنوعی Pano از تمدید ۱۷ میلیون دلاری سری A ۲۰ میلیون دلاری خود خبر داد.

سرمایه Simbe پس از معامله BJ Wholesale به 54 میلیون دلار افزایش می یابد

در حالی که پهپادهای Verity بر روی انبارها تمرکز می‌کنند، Simbe روی خود فروشگاه‌ها تمرکز می‌کند و روبات‌هایش در فروشگاه‌ها رومینگ می‌کنند تا موجودی را در دسترس مشتری نظارت کنند. این شرکت به تازگی دور جدیدی از بودجه خود را با 28 میلیون دلار سری B اعلام کرد که پس از 26 میلیون دلار سری A از اواخر سال 2019، تازه از پاشنه قرارداد خود با قرار دادن ربات های تالی خود در تمام مکان های کلوپ عمده فروشی BJ.

جاه‌طلبی‌های بستراک در زمینه نقشه‌برداری اقیانوس، 25 میلیون دلار بودجه کشف می‌کند

هر پروژه ساختمانی نیاز به بررسی، بازرسی و نظارت دارد و همین امر در مورد حجم فزاینده پروژه های زیرآبی که به دلیل تقاضا برای باد فراساحلی تحریک می شود، صدق می کند. هدف وسایل نقلیه زیرآبی خودمختار Bedrock این است که این کار را به جای کشتی‌های پرهزینه بررسی خدمه انجام دهند و آنها به تازگی 25.5 میلیون دلار بودجه جدید برای گسترش مأموریت خود اعلام کردند. جالب توجه است، تمرکز جدید آنها کمتر بر روی خود سخت افزار است، و بیشتر بر اثبات قابلیت تجاری فروش داده هایی که از طریق کاوشگرهای مستقل خود جمع آوری می کنند، است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  با Fire TV Stick 4K آمازون با قیمت فقط 24.99 دلار، چه کسی به Roku نیاز دارد؟

اگر می‌خواهید آخرین اخبار مربوط به رباتیک، به‌علاوه نظرات و دیدگاه‌های اضافی برایان هیتر را داشته باشید، در Actuator مشترک شوید و خبرنامه هفتگی را در صندوق ورودی خود دریافت کنید.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rEcVBn
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *