این گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 لو رفته گوشی در دست و روی ویدیو را نشان می دهد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در حال حاضر تعداد زیادی از تصاویر لو رفته گلکسی Z Flip 5 را دیده‌ایم، اما آنها بیشتر رندر بوده‌اند تا عکس‌های دنیای واقعی. اما اکنون ما دومی یا حداقل عکس هایی از یک واحد ساختگی گوشی را دیده ایم.

این‌ها توسط منبعی به نام Leakspinner در SlashLeaks به اشتراک گذاشته شده است، که سایت ادعا می‌کند سطح دقت 86 درصدی در 1697 افشاگری دارد، بنابراین یکی از منابع معتبرتر است.

عکس‌ها – و همچنین یک ویدیو – یک گوشی را نشان می‌دهند که دقیقاً طراحی آن را در جاهای دیگر دیده‌ایم، از جمله یک صفحه نمایش بزرگ که در اطراف دوربین دو لنز خمیده است، در حالی که در داخل یک صفحه نمایش تاشو با دوربین سوراخ‌دار وجود دارد. قاب های بالایی و کوچک

همچنین می‌توانید ببینید که یک پورت USB-C و یک شبکه بلندگو در لبه پایینی، دکمه‌های پاور و صدا در سمت راست و یک شیار سیم کارت در سمت چپ وجود دارد. این ویدیو همچنین این Galaxy Z Flip 5 را در دست دیگران نشان می دهد، بنابراین می توانید اندازه آن را درک کنید – که به طور عجیبی شبیه به Samsung Galaxy Z Flip 4 است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  3 روش برتر برای تبدیل WEBP به JPG یا PNG در اندروید

یونیت ساختگی، اگر اطلاع ندارید، یک مدل غیر کارکردی از گوشی است که اغلب سازندگان لوازم جانبی از آن استفاده می کنند تا بتوانند قاب و سایر لوازم جانبی آن را طراحی و تولید کنند. به این ترتیب، اینها به طور دقیق مدل‌سازی می‌شوند، اما چون نمی‌دانیم این یکی از کجا آمده است، نمی‌توانیم از آن مطمئن باشیم.

با این حال، با سایر اطلاعات فاش شده سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 مطابقت دارد، و ما اکنون به عرضه بسیار نزدیک هستیم (در حالی که گلکسی زد فلیپ 5 قرار است در 26 ژوئیه معرفی شود)، بنابراین تا این مرحله انتظار داریم که بیشتر فاش‌ها دقیق باش.

صفحه نمایش بزرگتر و چیپست بهتر

هیچ مشخصاتی در اینجا گنجانده نشده است، اما با توجه به آنچه تاکنون شنیده ایم، به احتمال زیاد سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 دارای صفحه نمایش 3.4 اینچی پوششی خواهد بود که صفحه نمایش بسیار بزرگتری نسبت به Z Flip خواهد داشت. 4. با این حال صفحه نمایش اصلی آن احتمالا 6.7 اینچ باقی خواهد ماند.

جدا از صفحه نمایش پوششی، شایعات اصلی ارتقا یافته آن شامل چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 (همانطور که در سری گلکسی اس 23 سامسونگ یافت می شود) و یک طراحی لولای جدید که به دو نیمه گوشی اجازه می دهد صاف روی هم قرار گیرند. همچنین این امکان وجود دارد که Samsung Galaxy Z Flip 5 از Samsung DeX پشتیبانی کند، بنابراین می توانید آن را به یک (با کمک صفحه نمایش خارجی) تبدیل کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Samsung Galaxy Watch شما در حال دریافت 3 خوراکی جدید با عرضه Watch 6 است

با نزدیک شدن به 26 جولای، ما باید به زودی بفهمیم. TechRadar معرفی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 – و سامسونگ گلکسی زد فولد 5 را که انتظار می رود نیز به طور کامل پوشش دهد. پس برای همه جزئیات به اینجا برگردید.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/KBq
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *