با عبور از اپل، استپ حساب پس انداز 5 درصدی راه اندازی کرد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم با عبور از ، استپ حساب پس انداز 5 درصدی راه اندازی کرد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

استپ، سرویس بانکداری دیجیتالی که برای نوجوانان و جوانان طراحی شده است، اکنون نرخ 5 درصدی را در حساب های پس انداز خود ارائه می دهد.

با توجه به اینکه تنها 1 نفر از هر 3 آمریکایی پس انداز کافی برای مواقع اضطراری دارند، Step در میان ده ها استارت آپ مانند Current، Greenlight، Super.com و Hyve است که بر کمک به مردم برای صرفه جویی تمرکز دارد.

هیچ کارمزد ماهانه و حداقل نیاز به موجودی در حساب های Step وجود ندارد و مشتریانی که یک حساب پس انداز تحت بیمه FDIC تا سقف 250000 دلار باز می کنند. با این حال، برای تضمین این 5٪، کاربران باید یک واریز مستقیم ماهانه 500 دلار یا بیشتر از یک ارائه دهنده حقوق و دستمزد یا کارفرما تنظیم کنند.

سی جی مک دونالد، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل استپ، به TechCrunch گفت: “واریز مستقیم برای تشویق مردم به استفاده از مجموعه کامل محصولات Step است.”

و برای روشن بودن، “درصد پس انداز بهره نیست، بلکه به عنوان پاداش نقدی به دست می آید که مستقیماً توسط Step تامین و مدیریت می شود.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ۷ فیلم و نمایش تلویزیونی جدید در نتفلیکس، مکس، پرایم ویدیو و موارد دیگر در این آخر هفته (۷ ژوئیه)

صحبت از جوایز، برنامه پاداش افزایش یافته Step نیز جدید است. مشتریانی که واجد شرایط دریافت 5% پس‌انداز خود هستند، 3 برابر امتیاز در خرید از تاجران منتخب کسب خواهند کرد. 2 برابر امتیاز در ناهار خوری رستوران، تحویل غذا و کمک های خیریه؛ و 1 برابر امتیاز در سرگرمی، پخش جریانی و .

این خبر حدود یک ماه پس از راه‌اندازی موجودی حساب پس‌انداز اپل به میزان 4.15 درصد منتشر می‌شود. هنگامی که آن اعلامیه اعلام شد، داده های فعلی بانکرت نشان داد که نرخ APY حساب های پس انداز 3.5٪ تا 4.75٪ است. از 17 می، محدوده APY بین 4 تا 4.85 درصد است، بنابراین می‌توان تصور کرد که ورود اپل به بازار احتمالاً الهام‌بخش نئوبانک‌ها و سایر سازمان‌های مالی برای کاهش این شکاف است.

مک دونالد گفت که استپ همیشه هدف خود را ارائه بالاترین درصد در بین رقبا به منظور جذب و رشد با مشتریان داشت، بنابراین حرکت اپل الهام بخش آن برای راه اندازی نرخ پس انداز بالا نبود.

مک دونالد گفت: «مشکل سخت نرخ بهره این است که آنها مدام در حال تغییر هستند. «در یک سال و نیم گذشته، نرخ ها در حال افزایش بوده است. هر بار که آنها بالا می روند، [Federal Reserve] نرخ‌های صندوق فدرال رزرو افزایش می‌یابد و برای هر مؤسسه‌ای که حقوق می‌گیرد، بهره نیز افزایش می‌یابد. اگر آنها همچنان به افزایش خود ادامه دهند، 5٪ می تواند حتی بیشتر شود. بر اساس نرخ‌های امروزی، مهم است که به مشتریان اساساً نرخ‌های صندوق فدرال رزرو را برگردانیم.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اپل ویژگی SOS اضطراری مبتنی بر ماهواره را در استرالیا و نیوزیلند منتشر کرد

Step در حال همکاری با شریک قدیمی بانکی خود Evolve Bank & Trust بر روی حساب های پس انداز است. در همین حال، این شرکت که بیش از 500 میلیون دلار سرمایه با پشتوانه سرمایه گذاری را جمع آوری کرده است – اخیراً در اکتبر گذشته – بیش از 4 میلیون دارنده حساب دارد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/hWzrnE
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *