با Always120 نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش سریع‌تر را در آیفون خود تحمیل کنید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

آیا دوست دارید که برنامه‌های شما از زیپ ProMotion شما برای استفاده از تمام 120 هرتز سرعت تازه‌سازی صفحه نمایش استفاده کنند؟ اگر چنین است، پس شما نمی خواهید این را از دست بدهید.

شمارنده همیشه 120 FPS.

همیشه 120 یک توییک جیلبریک تازه منتشر شده توسط توسعه دهنده iOS است حلزون که می‌تواند برنامه‌ها را مجبور کند با نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش 120 هرتز سریع‌تر ProMotion اجرا شوند، چه به‌صورت تطبیقی ​​یا پیوسته.

به عنوان یک امتیاز اضافی، Always120 می‌تواند نمایشگر فریم در ثانیه (FPS) را به آیفون شما اضافه کند تا بتوانید به طور فعال تعداد فریم‌هایی را که در هر لحظه می‌کشید ببینید. نمونه ای از این در تصویر بالا ظاهر می شود.

همانطور که انتظار داشتید، استفاده از 120 هرتز به این معنی است که به یک آیفون با قابلیت ProMotion نیاز دارید که با سری آیفون 13 آغاز شد. آیفون‌های قدیمی‌تر فقط می‌توانند از نرخ‌های تازه‌سازی تا 60 هرتز استفاده کنند، که به اندازه نرخ رفرش 120 هرتزی نرم نیستند. با این حال، Always120 همچنان می‌تواند در آیفون‌های قدیمی‌تر در برنامه‌هایی که از آن پشتیبانی نمی‌کنند، نرخ به‌روزرسانی را تا 60 هرتز افزایش دهد.

برخی از اخطارها در این ترفند شامل این واقعیت است که حالت کم مصرف برای کمک به صرفه جویی در مصرف انرژی، عملکرد نمایشگر را کاهش می دهد، بنابراین حتی در هنگام استفاده از Always120، اگر حالت کم مصرف را فعال کنید، به 80 هرتز محدود خواهید شد. علاوه بر این، توسعه دهنده توصیه می کند که از این توییک در هایی با روش های تشخیص جیلبریک استفاده نکنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 روش برتر برای رفع عدم پخش موزیک اپل توسط الکسا

پس از نصب، Always120 یک صفحه ترجیحی اختصاصی به برنامه تنظیمات اضافه می کند که در آن می توانید چند گزینه را به دلخواه خود پیکربندی کنید:

Always120 گزینه برای پیکربندی.

کارهایی که می توانید در اینجا انجام دهید عبارتند از:

  • روشن یا خاموش کردن Always120 در صورت تقاضا
  • پنهان کردن یا نمایش برچسب نرخ تازه سازی صفحه نمایش
  • اعمال حالت تازه سازی تطبیقی ​​برای همه برنامه ها
  • انتخاب برنامه‌های جداگانه برای اعمال حالت به‌روزرسانی تطبیقی ​​۱۲۰ هرتزی
  • انتخاب برنامه‌های جداگانه برای اعمال حالت به‌روزرسانی قفل شده ۱۲۰ هرتز
  • برای ذخیره هر تغییری که ایجاد کرده‌اید، دستگاه خود را به حالت اولیه درآورید
  • همه گزینه ها را به حالت پیش فرض بازنشانی کنید

لطفاً به خاطر داشته باشید که اجرای نرخ تازه‌سازی نمایشگر بالاتر بر عمر باتری تأثیر می‌گذارد، بنابراین باید از این ویژگی فقط در برنامه‌هایی استفاده کنید که احساس می‌کنید تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد. با این حال، نرخ‌های تازه‌سازی تطبیقی ​​به اندازه قفل کردن نرخ تازه‌سازی باتری فشرده نیست.

اگر مایلید که بهینه سازی جدید Always120 را امتحان کنید، می توانید آن را با قیمت 1.99 دلار از مخزن Havoc از طریق برنامه مدیریت بسته مورد علاقه خود خریداری کنید. این توییک از دستگاه‌های iOS 14، 15 و 16 جیلبریک شده پشتیبانی می‌کند، اما فقط آیفون 13 و جدیدتر می‌توانند از نرخ رفرش نمایشگر 120 هرتز استفاده کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین راه حل برای کار نکردن مایکروسافت اج در iPhone، iPad و Mac

آیا قصد دارید از توییک جدید Always120 استفاده کنید؟ در بخش نظرات پایین به ما بگویید چرا یا چرا نه.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/AzkEoE
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *