برای آوردن تعویض باتری EV به کامیون‌های میتسوبیشی در ژاپن، کافی است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم برای آوردن تعویض باتری EV به کامیون‌های میتسوبیشی در ژاپن، کافی است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

این شرکت روز سه‌شنبه اعلام کرد که استارت‌آپ سانفرانسیسکو، Ample، فناوری تعویض باتری خودروهای الکتریکی مدولار خود را در زمستان امسال به کامیون‌های برقی میتسوبیشی فوسو می‌آورد. این اولین باری است که از فناوری Ample برای وسایل نقلیه بزرگ استفاده می شود. فناوری این شرکت در حال حاضر در مقیاس کوچک برای وسایل نقلیه تگرگ سواری در سانفرانسیسکو و مادرید استفاده می شود.

همکاری با میتسوبیشی بر اساس کار Ample با شرکت انرژی ژاپنی Eneos برای استقرار زیرساخت‌های مبادله برای ناوگان مورد استفاده است. آمپل نمی‌گوید چند ایستگاه مبادله در این زمستان به ژاپن می‌آیند، اما برای استقرار اولیه در کیوتو «بیش از یک ایستگاه» خواهد بود.

فناوری Ample وارد Fuso eCanter میتسوبیشی، یک کامیون تجاری سبک می شود. مشخص نیست که چه تعداد کامیون دارای باتری‌های Ample-Agnostic Ample هستند و نه اینکه کدام شرکای ناوگان قرارداد بسته‌اند. یک سخنگوی آمپل به TechCrunch گفت که ناوگان اولیه برای تحویل آخرین مایل استفاده خواهد شد.

این استارت‌آپ می‌گوید ایستگاه‌های تعویض نسل بعدی آن نسبت به مدل‌های قبلی بهبود یافته‌اند و می‌توانند باتری را در پنج دقیقه تعویض کنند. با شارژ سریع DC، شارژ کامل یک خودرو از 15 دقیقه تا نزدیک به یک ساعت طول می کشد.

حرکت‌های Ample در ژاپن پس از آن صورت می‌گیرد که این شرکت اخیراً دو ایستگاه را در مادرید راه‌اندازی کرده است و می‌گوید که در حال استقرار بیشتر است. این شرکت در حال کار با Moove، ناوگان حمل و نقل مستقر در مادرید است که وسایل نقلیه سواری را بر روی پلت فرم اوبر ارائه می دهد. آمپل اخیرا کمک مالی 10 میلیون یورویی از دولت اسپانیا برای کمک به گسترش استقرار دریافت کرده است.

تعویض باتری EV در ایالات متحده جایگاه چندانی پیدا نکرده است، جایی که بیشتر نوآوری ها به سمت ایستگاه های شارژ است. اما در سایر نقاط جهان، مانند چین، تعویض باتری محبوبیت بیشتری پیدا می کند. پکن به عنوان بخشی از طرح گسترده تر خود برای اطمینان از برقی بودن 25 درصد از خودروهای فروخته شده تا سال 2025، از چند شرکت که در حال پیشرفت این فناوری هستند، حمایت می کند.

به عنوان مثال، سازنده چینی خودروهای برقی Nio، قبلاً در حال ساخت ایستگاه‌هایی بوده است و در ماه مارس آزمایش نوع کارآمدتری از ایستگاه را آغاز کرده است که می‌تواند تا 21 بسته باتری را ذخیره کند و در کمتر از پنج دقیقه تعویض کند. هدف Nio رسیدن به 2300 ایستگاه تعویض باتری در سراسر جهان تا پایان سال 2023 است.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/znwxEL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *