بررسی عینک های هوشمند Ray-Ban Meta: آیا باید آن را بخرید؟

زمان مطالعه: 16 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از بررسی عینک های هوشمند Ray-Ban Meta: آیا باید آن را بخرید؟ با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

اجازه دهید این موضوع را کنار بگذارم – من از طرفداران بزرگ فناوری پوشیدنی هستم. من عاشق ساعت‌های هوشمند، حلقه‌های هوشمندم و تقریباً هر فناوری که همیشه می‌توانم داشته باشم، هستم. به همین دلیل، عینک های هوشمند همیشه من را مجذوب خود کرده است. از زمانی که Google Glass مفهومی بود تا اینکه اکنون می‌توانم محتوا را با استفاده از عینک‌های AR روی یک صفحه نمایش بزرگ 100 اینچی مشاهده کنم، من طرفدار پیشرفت این فناوری در طول سال‌ها هستم. بنابراین به طور طبیعی، زمانی که من به بررسی عینک هوشمند Ray-Beta Meta پرداختم، هیجان زده شدم.

 

بررسی متا Ray Ban ویژه

ببینید، من عاشق ثبت لحظات با گوشی هوشمندم به طور منظم هستم. هر زمان که بیرون می روم، گوشی هوشمندم را بیرون می آورم تا یک یا دو عکس بگیرم. دقیقاً به همین دلیل است که عینک Ray-Ban Meta من را بسیار مجذوب خود کرده است.

داشتن دوربینی که همیشه بیرون باشد و آماده عکسبرداری باشد، اصطکاک بیرون آوردن گوشی را هر بار از جیبم کاهش می دهد. این را با تمام هوشمندهای اضافی مانند یک بلندگوی داخلی و دستیار هوش مصنوعی ترکیب کنید و Ray-Beta Meta در چند وقت اخیر به ابزار مورد علاقه من تبدیل شده است. آنقدر که نمی‌خواهم آنها را بردارم! اجازه بدهید توضیح بیشتری بدهم.

شبیه هر عینک آفتابی دیگری است

عینک هوشمند با دوربین جدید نیست. در واقع، عینک گوگل که قبلاً به آن اشاره کردم برای اولین بار یک دهه پیش معرفی شد. با این حال، بزرگترین مشکل آن (به غیر از برچسب قیمت گزاف) ظاهر آن است. هر کسی که یک جفت عینک گوگل داشته باشد شبیه یک سایبورگ در حال قدم زدن است. و برای اکسسوری که قرار است روی صورت شما پوشیده شود، قطعاً آن ظاهری نیست که شما می خواهید.

Ray Ban Meta Review 2

به زودی پس از آن، عینک گوگل از بین رفت. پس از آن، چندین برند دست خود را در ساخت عینک هوشمند امتحان کردند. اسنپ ​​چت چند تلاش با پروژه عینک اسنپ چت خود انجام داد، اما هیچ کدام از آنها شروع نشد. در واقع، چند سال پیش، متا با Ray-Ban برای راه اندازی Ray-Ban Stories همکاری کرد. در حالی که جنبه طراحی را ثابت می کرد، کیفیت دوربین متوسط ​​بود و برچسب قیمت را توجیه نمی کرد.

Ray Ban Meta Review 5

به سرعت به چند سال آینده، و این دو شرکت دوباره شریک شده اند. این بار نتیجه عینک Ray-Ban Meta است. این طرح همان طراحی قبلی را حفظ می کند، اما اصلاحات ظریفی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد آنها را مانند هر جفت سایه دیگری به طور منظم بپوشید.

راه انداز یا هدلاینر

Ray-Ban دو نوع عینک متا را به فروش می‌رساند – سبک کلاسیک Wayfarer که ری‌بن به آن مشهور است، همراه با Headliner. من نوع Wayfarer را با ظاهری بی سن آن دارم. در نگاه اول، عینک مانند هر جفت سایه معمولی به نظر می رسد. با نگاه دقیق‌تر متوجه می‌شوید که به لطف ساقه‌ها و قاب ضخیم‌تر از حد معمول، فناوری پنهانی در شیشه‌ها وجود دارد.

Ray Ban Meta Review 4

با توجه به ضخامت اضافه شده، شیشه ها نیز سنگین تر از حد معمول هستند. اگر از یک جفت عینک طبی استاندارد استفاده می کنید، مطمئناً با استفاده از عینک Ray-Ban Meta متوجه وزن اضافی آن خواهید شد. با استفاده طولانی مدت، ممکن است احساس کنید که گوش‌های شما کمی با عینک سنگین شده است. با این حال، این چیزی است که من در حدود دو روز به آن عادت کردم.

Ray Ban Meta Review 3

اطرافیانم هم به طور اتفاقی متوجه شدند که عینک بزرگتر از حد معمول است. این را می توان به این دلیل نسبت داد که من نوع XL فریم ها را دارم. Ray-Ban یک نسخه Large را نیز می فروشد که کمی کوچکتر است و باید برای اکثر افراد مناسب باشد.

Ray Ban Meta Review 14

چند رنگ وجود دارد که عینک Ray-Ban Meta در آنها موجود است. در حالی که من نسخه مشکی مات را دارم، نوع جین آبی را با کناره های شفافش دوست دارم. هر دو طرف ساقه دارای مارک Ray-Ban هستند که ظاهری عالی به عینک می دهد.

لنزهای رنگی یا شفاف

درست مانند قاب، Ray-Ban Meta نیز در طیف وسیعی از گزینه‌های لنز موجود است. می‌توانید آن‌ها را با لنزهای شفاف با محافظ نور آبی، لنزهای پلاریزه برای خارج از منزل، یا حتی لنزهای انتقالی که وقتی در خارج از منزل هستید تغییر رنگ می‌دهند، انتخاب کنید.

به‌طور پیش‌فرض، واحد من با عدسی‌های انتقالی عرضه می‌شود که در داخل خانه شفاف هستند، اما وقتی پرتوهای خورشید به آنها برخورد می‌کنند، به رنگ سیاه تغییر می‌کنند.

با این حال، از آنجایی که من از عینک طبی استفاده می‌کنم، لنزهای پیش‌فرض را به لنزهایی تغییر دادم که برای چشم‌های نزدیک‌بین من مناسب باشد. اگر در هر یک از مناطقی هستید که Ray-Ban عینک متا را به طور رسمی عرضه کرده است، می توانید لنزهای نسخه ای را مستقیماً از آنها تهیه کنید. با این حال، من در هند زندگی می کنم که این محصول هنوز راه اندازی نشده است.

Ray Ban Meta Review 13

بنابراین، به یک بینایی‌شناس محلی رفتم و لنزهای سفارشی ساختم. از آنجایی که قاب از شکل و اندازه استاندارد استفاده می‌کند، مشکلی در خرید لنزهای سفارشی نداشتم. علاوه بر این، لنزهای موجود به سادگی جدا می شوند و لنزهای جایگزین در جای خود قرار می گیرند.

هیچ پیچ یا مکانیزم پیچیده ای وجود ندارد. بابت این طراحی به Ray-Ban قدردانی می کنیم زیرا تعویض لنز را برای همه آسان می کند.

کنترل های بصری و کاربر پسند

ساقه سمت راست دارای یک دکمه است که در موقعیتی قرار دارد که عموماً عینک را برای تنظیم آن روی صورت خود نگه دارید. یک کلیک به طور پیش فرض عکسی را می گیرد. با فشار دادن و نگه داشتن دکمه شروع به ضبط ویدیو می کند. می‌توانید عملکردها را در برنامه متا ویو تغییر دهید، این دقیقاً همان کاری است که من از زمانی که متوجه شدم با استفاده از عینک بیشتر از عکس‌ها فیلم می‌گیرم، انجام دادم.

Ray Ban Meta Review 9

علاوه بر این، ساقه سمت راست دارای یک پد حساس به لمس برای حرکات است. برای فعال کردن عملکردهای مختلف می توانید ضربه های مختلفی را روی این بخش انجام دهید. یک ضربه می‌تواند موسیقی را پخش/مکث کند، یک ضربه دوبار می‌تواند تماس‌ها را بپذیرد، و یک فشردن و نگه‌داشتن، دستیار صوتی Meta AI را فعال می‌کند. همه آنها به شدت پاسخگو هستند و من حتی یک بار هم با شکست مواجه نشده ام. این قابل توجه است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  گوگل به تازگی با گوشی های اندروید زندگی را برای کاربران ویندوز 11 بسیار آسان کرده است

علاوه بر این، ژست ها طبیعی هستند و اجباری نیستند. محل قرارگیری دکمه نیز جایی است که انگشتان شما به طور طبیعی می روند، بنابراین هیچ منحنی یادگیری وجود ندارد. Meta و Ray-Ban هر دو کنترل ها را روی عینک میخکوب کرده اند.

پنهان در Plain Sight

نگاه کردن به عینک از جلو بلافاصله دوربین را آشکار نمی کند. انتهای سمت چپ عینک دارای یک سنسور دوربین کوچک با یک ساختگی متقارن در سمت راست است. حفره سمت راست اساسا یک LED است که هر بار که عکس می گیرید روشن می شود. هنگام ضبط ویدیو، نور در طول مدت ضبط می تپد.

Ray Ban Meta Review 19

این یک ویژگی عالی است که از حریم خصوصی طرف مقابل محافظت می کند. هنگام ضبط در ملاء عام، هر کسی می تواند به LED نگاه کند و بگوید که شما یک جفت سایه استاندارد نمی پوشید.

با این حال، در روز روشن، دیدن LED – به خصوص از راه دور – دشوار است. با این حال، به اعتبار متا، یکی دیگر از ویژگی های جالب موجود در عینک، تشخیص هرگونه مانع برای LED است.

Ray Ban Meta Review 12

اگر سعی کنید نور را بپوشانید، دوربین عکس یا فیلمی نمی گیرد. همچنین یک سوئیچ کشتن فیزیکی وجود دارد که دوربین را به طور کامل خاموش می کند. این اجزای کوچک باعث می شود که متا در طراحی این عینک فکر کنم.

این برند توجه زیادی به حریم خصوصی داشته است که دیدن آن بسیار خوب است، زیرا متا لزوماً بهترین سابقه را در این زمینه نداشته است.

Ray Ban Meta Review 18

علاوه بر این، یک LED اعلان نیز در داخل عینک وجود دارد که هر زمان که در حال ضبط هستید روشن می شود. می توانید آن را از گوشه چشم خود مشاهده کنید تا مشخص کنید دوربین در حال ضبط چه زمانی است و چه زمانی متوقف شده است.

Ray Ban Meta Review 17

دلیل اصلی دریافت Ray-Ban Meta گرفتن عکس و فیلم است. بنابراین، آنها بهتر است خوب باشند، درست است؟ خوب، چند خبر خوب و چند خبر بد وجود دارد. بیایید با خوب شروع کنیم.

نور روز

در روز روشن، تیرانداز 12 مگاپیکسلی Ray-Ban Meta رنگ‌های عالی و محدوده دینامیکی را ثبت می‌کند. وقتی برای اولین بار با گوشی خود به آن نگاه کردم، از فیلمی که با عینک گرفته شده بود، شگفت زده شدم. برای یک سنسور دوربین به این کوچکی، باید بگویم که از کاری که متا انجام داده تحت تاثیر قرار گرفته ام.

یک گفتگوی کوتاه با طراحان محصولات متا نشان داد که خروجی چشمگیر دوربین را می توان به چیپست جدید Qualcomm Snapdragon AR1 Gen 1 نسبت داد که قدرت Ray-Ban Meta را تامین می کند.

در حالی که نمی‌توانم بگویم رنگ‌های موجود در عکس‌ها واقعی هستند، اما آن‌ها برای رسانه‌های اجتماعی با مقدار خوبی از پاپ آماده هستند. حتی هنگام ضبط ویدیو، متوجه شدم که تثبیت‌کننده آن درجه یک است. فیلمی که توسط عینک گرفته شده بود، بدون لرزش های کوچک و یا حتی غیر قابل استفاده به نظر می رسید.

در واقع، من یک استوری را مستقیماً از عینک در حساب خود پست کردم و چندین نفر از دنبال کنندگانم با من تماس گرفتند و گفتند که تحت تأثیر کیفیت ویدیو قرار گرفته اند. علاوه بر این، صدای دریافت شده توسط پنج میکروفون مختلف روی برد نیز چشمگیر است.

نور کم

دوربین Ray-Ban Meta شباهت زیادی به گوشی های هوشمند میان رده آن روزگار دارد. در روز روشن به خوبی نمایش داده می شود، اما زمانی که نور طبیعی وجود ندارد آسیب می بیند. هنگامی که خورشید غروب می کند، عکس ها و ویدیوهای Ray-Ban Meta شروع به پر سر و صدا و دانه بندی می کنند. هنگام ضبط ویدیو، تثبیت کننده نیز ضربه می زند و در نتیجه هنگام راه رفتن دچار لرزش زیادی می شود.

اگر منابع نور مصنوعی روشن زیادی وجود داشته باشد، اوضاع کمی بهتر می شود. اما، اگر در محیطی مانند باشگاه یا میخانه هستید که در آن نورها عموماً کم نور هستند، از خروجی Ray-Ban Meta ناامید خواهید شد.

این را می توان به اندازه سنسور کوچک و دیافراگم باریک نسبت داد. این بیشتر از هر چیز دیگری یک محدودیت تکنولوژیکی است، زیرا نمی توانید سنسور بزرگتری را در چنین فضای کوچکی قرار دهید. در شب، Ray-Ban Meta به یک عینک استاندارد با هوشمندی های اضافه شده در قالب دستیار هوش مصنوعی و بلندگو تبدیل می شود.

برای کسانی که متعجب هستند، Ray-Ban Meta فیلم‌های عمودی می‌گیرد که برای پلتفرم‌های ویدیوی کوتاه مناسب‌تر هستند. من شخصاً آرزو می‌کنم گزینه‌ای برای تغییر به ویدیوی افقی 16:9 وجود داشته باشد، اما مطمئن نیستم که چگونه به آن دست می‌یابند. همچنین، رتبه IPX4 به این معنی است که می‌توانید حتی زمانی که بیرون باران می‌بارد، از آن جا دور شوید.

درست مانند سیری یا دستیار گوگل، Ray-Ban Meta یک دستیار صوتی داخلی به نام Meta AI دارد. می‌توانید هوش مصنوعی را با گفتن «Hey Meta» و سپس یک فرمان یا درخواست فعال کنید. در ابتدا، فکر می‌کردم هوش مصنوعی متا بیشتر یک ویژگی مکمل دوربین است که زیاد از آن استفاده نخواهم کرد. اما پسر من اشتباه کردم

Ray Ban Meta Review 7

هنگامی که آن را راه‌اندازی کردم، متوجه شدم انجام کارهای ساده با استفاده از صدایم چقدر راحت است – آن هم بدون بیرون کشیدن تلفن هوشمندم. بیشترین مورد استفاده برای من تماس با کسی یا ارسال پیام است. تنها کاری که باید انجام دهم این است که بگویم «هی متا» و سپس «به مامان پیامی بفرست که در راه دارم شیر و سبزیجات برمی دارم».

Ray Ban Meta Review 6

در حالی که از نظر فنی می‌توانم این کار را با استفاده از ساعت نیز انجام دهم، کل فرآیند Ray-Ban Meta بسیار طبیعی است. من مجبور نیستم دستم را بلند کنم و با ساعتم صحبت کنم. من می توانم کارم را انجام دهم و بدون حرکت دادن عضله، هوش مصنوعی متا را روی عینک بگذارم تا کار کند.

راحتی تعریف شده است

یکی دیگر از روش‌های کاملاً جالب برای استفاده از هوش مصنوعی متا این است که از آن بخواهید یک عکس بگیرد و آن را برای کسی بفرستد. من در خواربارفروشی بودم که دوستم سوپریث از من خواست که مقداری کلوچه بردارم. بنابراین، جلوی راهروی کوکی ها ایستادم و گفتم: “هی متا، یک عکس بگیر و برای سوپریث بفرست.” من هم از او پرسیدم کدام را می‌خواهد. عینک روی چیزی که من می دیدم کلیک کرد و سریع آن را برای سوپریث فرستاد.

Ray Ban Meta Review 15

سپس سوپریث با کوکی‌هایی که می‌خواست و لیوان‌ها برایم خوانده بودند، پاسخ داد. چقدر باحاله! به یاد داشته باشید، همه اینها بدون اینکه مجبور باشم گوشیم را از جیبم بیرون بیاورم انجام شد که فوق العاده است.

علاوه بر این، بلندگوها و میکروفون آنبورد همه تبادل صدا را انجام می‌دادند، بنابراین من مجبور نیستم همیشه از هدفون استفاده کنم. بلندگوها نیز بسیار زیبا هستند و درست بالای گوش شما قرار می گیرند. با این حال، مقداری نشت صدا همانطور که انتظار می رود وجود دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین دوربین پشتیبان خودرو با خطوط پارکینگ پویا
Ray Ban Meta Review 16

من تمام تلاشم این است که با استفاده از تکنولوژی زندگی خود را ساده تر کنم. و این سطح از یکپارچگی یکپارچه چیزی است که من کاملاً دوست دارم و از آن قدردانی می کنم.

امکانات بی پایان با هوش مصنوعی

داشتن یک دوربین همیشه روی شما، درها را به روی بسیاری از ویژگی‌های دسترسی جالب باز می‌کند. می‌توان از آن برای راهنمایی کاربران نابینا در جهت درست استفاده کرد، یا می‌توانید تابلوی راهنما را به زبان دیگری ترجمه کنید. در واقع، متا یک ویژگی دارد که اوایل سال آینده عرضه می‌شود که در آن می‌توانید به چیزی شبیه یک بنای تاریخی نگاه کنید و از متا اطلاعات بیشتری در مورد آنچه که به آن نگاه می‌کنید بخواهید.

Ray Ban Meta Review 20

چند سال بعد، دیوانه وار است که فکر کنیم این فناوری با دوربین های بهتر و مدل های هوش مصنوعی تا چه حد به بلوغ رسیده است.

عینک Ray-Ban Meta از طریق اپلیکیشن Meta View به گوشی هوشمند شما متصل می شود. قابل ذکر است که این برنامه فقط در ایالات متحده، بریتانیا و چند منطقه دیگر که Ray-Ban به طور رسمی عینک را می فروشد در دسترس است. بنابراین، اگر مانند من خارج از این مناطق هستید، باید به روش های دیگری برای دانلود برنامه هایی که در منطقه شما موجود نیستند متوسل شوید.

Ray Ban Meta Review 8

پس از دانلود، برنامه جفت شدن عینک با گوشی شما را از طریق بلوتوث تسهیل می کند. می‌توانید از این برنامه برای تغییر تنظیمات، وارد کردن رسانه، و ارسال عکس‌ها و ویدیوهای گرفته شده از عینک مستقیماً به فیس‌بوک، اینستاگرام یا هر پلتفرم دیگری که انتخاب می‌کنید استفاده کنید.

حتی می‌توان مستقیماً از طریق Ray-Ban Meta به اینستاگرام پخش زنده داشت که یک ویژگی جالب است. اگر در سفر هستید و می‌خواهید از یک PoV اول شخص برای مخاطبان خود استریم کنید، اکنون راحت‌تر از همیشه است.

شایان ذکر است که برای گرفتن عکس/فیلم نیازی به اتصال عینک به گوشی هوشمند شما نیست. پس از اتصال عینک به برنامه، رسانه ضبط شده به حافظه محلی گوشی شما وارد می شود. فرآیند واردات روان و سریع است. این عمدتاً به این دلیل است که اندازه فایل ها کوچک است و مدت زمان فیلم ها به طور پیش فرض 60 ثانیه است.

برنامه Meta View به شما امکان می دهد از بین 15، 30 یا 60 ثانیه ضبط ویدیویی را انتخاب کنید. این کار عمدتاً برای بهینه‌سازی عینک‌های فیلم‌برداری برای پلتفرم‌های ویدیویی کوتاه مانند Reels، TikTok، Snapchat و غیره انجام شده است.

ویرایش هوش مصنوعی

تمام هوش مصنوعی به دستیار صوتی محدود نمی شود. برنامه Meta View دارای یک ویژگی مونتاژ خودکار است که عکس ها و فیلم های انتخاب شده را برای ایجاد یک ویدیوی کوتاه ترکیب می کند. نیازی به ویرایش دستی نیست، بنابراین نیازی به تلاش ندارید.

کیف حمل شیک

یک جفت عینک زیبا شایسته حمل در یک کیف با ظاهر درجه یک است. و Ray-Ban در این زمینه ناامید نمی شود.

Ray Ban Meta Review 21

Ray-Ban Meta با یک کیف حمل چرم وگان درجه یک با نام تجاری Ray-Ban و یک LED دایره ای در جلو که نشان دهنده سطح باتری است، همراه است. بله، کیف حمل نیز اتفاقا شارژر عینک Ray-Ban Meta است.

عمر باتری و شارژ

بین پدهای بینی، پین‌های تماسی پیدا می‌کنید که با آنهایی که در داخل کیس قرار دارند، هماهنگ هستند. متا ادعا می کند که این عینک می تواند حدود 4 ساعت از دوربین استفاده کند. در حالی که من آن ادعا را مستقیماً آزمایش نکردم، چیز دیگری را امتحان کردم. آیا می توان عینک را برای یک روز کامل استفاده کرد؟ آیا می توانم آنها را تا زمان خواب بدون تخلیه باتری بپوشم؟ معلوم شد، من می توانم!

Ray Ban Meta Review 22

اکنون چند اخطار وجود دارد. از خواب بیدار می شوم، عینکم را می زنم و شروع می کنم به انجام روزم. وقتی زمان دوش گرفتن می رسد، عینکم را برای شارژ سریع داخل کیف قرار می دهم و بعد از اتمام کار دوباره آن را می زنم. من در طول روز با عینک چند تماس کوتاه می گیرم و چند ویدیو را با صدای بلندگوها در گوشی خود تماشا می کنم. بعد از ظهر، یک چرت کوتاه می‌زنم و آن موقع است که عینک برای یک بار دیگر به داخل کیف باز می‌گردد.

Ray Ban Meta Review 1

وقتی از خواب بیدار شدم، عینک به باتری 100% برمی‌گردد تا بتوانم تا زمانی که به رختخواب بروم به راحتی از آن استفاده کنم. البته شایان ذکر است که در طول این مدت، دوربین روی عینک زیاد استفاده نمی شود. اما، اگر به بیرون بروم یا در تعطیلات باشم، مطمئن هستم که باتری خیلی سریع‌تر از بین می‌رود، زیرا از دوربین‌ها بیشتر برای گرفتن عکس و فیلم استفاده می‌کنم.

Ray Ban Meta Review 23

واقعیت این است که من می توانم با این عمر باتری زندگی کنم. جعبه شارژ می تواند 7 تا 8 بار لیوان ها را پر کند، بنابراین من تقریباً برای یک هفته کامل تحت پوشش هستم. اگر یک اخطار وجود دارد، این واقعیت است که من اکنون باید نگران شارژ کردن یک چیز بیشتر در روز باشم – چیزی که انتظارش را نداشتم – عینکم.

گجت مورد علاقه سال من

من Insta360 GO 3 را در اوایل سال جاری بررسی کردم – یک دوربین پوشیدنی دیگر که می تواند چند فیلم PoV عالی را ضبط کند – و گفتم این یکی از گجت های مورد علاقه من در سال 2023 بود. خب، به نظر می رسد Ray-Ban Meta GO 3 را از سلطنت خلع کرده است تا تبدیل به یک دستگاه شود. بهترین تکه فناوری که امسال استفاده کردم نه تنها عکس ها و فیلم های عالی را در نور خوب می گیرد، بلکه هوش مصنوعی متا زندگی من را بسیار آسان کرده است. این چیزی است که هرگز فکر نمی کردم می خواهم، اما اکنون که آن را دارم، نمی خواهم استفاده از آن را متوقف کنم.

مزایا

  • کیفیت عکس و فیلم عالی در نور روز
  • هوش مصنوعی متا مفید است

معایب

  • عملکرد دوربین در نور کم متوسط ​​است

همه این ها را به این واقعیت اضافه کنید که Ray-Ban Meta برخی از بهترین پیشرفت های نسلی را برای یک گجت به ارمغان می آورد. داستان‌های Ray-Ban نسل آخر در بهترین حالت متوسط ​​بودند و این بدان معناست که برای اکثر مردم مناسب نیستند.

با این حال، من مطمئن هستم که Ray-Ban Meta را به تقریباً هر کسی که درگیر جنون رسانه های اجتماعی است توصیه می کنم. از 299 دلار شروع می شود، به هر حال آنها خیلی بیشتر از آن چیزی نیستند که برای یک عینک آفتابی استاندارد Ray-Ban می پردازید. بنابراین اگر خیالتان راحت است که یک دوربین ساخته شده توسط متا را همیشه همراه خود داشته باشید، Ray-Ban Meta از من استقبال خوبی می کند.

امیدواریم از این مقاله بررسی عینک های هوشمند Ray-Ban Meta: آیا باید آن را بخرید؟ مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

2/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/hKPMAE
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *