عکس‌های AirDrop در iPhone، iPad و Mac کجا می‌روند

زمان مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom به بررسی موضوع عکس‌های AirDrop در iPhone، iPad و Mac کجا می‌روند
می‌پردازیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

هنگام اشتراک گذاری فایل ها در دستگاه های ، می توانید از ویژگی AirDrop استفاده کنید. همچنین، می‌توانید کنترل کنید چه کسی می‌تواند تلفن شما را ببیند و مطمئناً ضرری ندارد. با این حال، یکی از بزرگترین مزایای استفاده از AirDrop، امکان اشتراک گذاری فایل های بزرگ است. امیدواریم مجبور نباشید کیفیت را به خطر بیندازید یا از برنامه های شخص ثالث استفاده کنید. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که عکس های AirDrop روی دستگاه اپل شما کجا می روند؟

عکس‌های AirDrop در iPhone iPad و Mac کجا می‌روند

به غیر از عکس ها، می توانید فایل های دیگر را نیز AirDrop کنید. اما دیگر فایل های AirDrop کجا ذخیره می شوند؟ و آیا امکان تغییر مکان فایل AirDrop وجود دارد؟ در این یادداشت، اجازه دهید نگاهی به جایی که عکس‌ها و فایل‌های AirDrop در iPhone، iPad و Mac قرار می‌گیرند، بیاندازیم. بیا شروع کنیم.

چگونه عکس های AirDrop را در آیفون و پیدا کنیم

در iPhone یا iPad شما، مکان از پیش تعیین شده برای همه عکس‌های AirDrop، برنامه Photos است. پس از پذیرش فایل، به طور خودکار در این برنامه ذخیره می شود. علاوه بر این، اگر هیچ عکس قبلی AirDrop را پیدا نکردید، می‌توانید آلبوم Import را نیز برای آن‌ها بررسی کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

مرحله 1: هنگامی که عکس AirDrop را پذیرفتید، برنامه Photos را در آیفون خود باز کنید.

گام 2: در پوشه اصلی اسکرول کنید و به دنبال عکس های AirDrop فعلی یا قبلی بگردید.

عکس ها را در آیفون بررسی کنیدعکس ها را در آیفون بررسی کنید

یا به گزینه های منو بروید و روی آلبوم ها ضربه بزنید.

مرحله 3: به قسمت Utilities بروید و روی Imports ضربه بزنید.

مرحله 4: پوشه Imports را برای عکس های AirDrop بررسی کنید.

پوشه Imports را بررسی کنیدپوشه Imports را بررسی کنید

نحوه یافتن عکس های AirDrop در مک

کاربران مک می توانند به راحتی عکس های AirDrop خود را در پوشه Downloads پیدا کنند. این به این دلیل است که صرف نظر از اینکه AirDrop چه نوع فایلی است، همیشه در پوشه Downloads قرار می گیرد. در اینجا نگاهی گام به گام به نحوه دسترسی به آن است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه حذف، غیرفعال کردن یا خروج از انجمن WhatsApp

مرحله 1: از Spotlight Search برای باز کردن Finder استفاده کنید.

Finder را در مک باز کنید Finder را در مک باز کنید

گام 2: از نوار کناری منو، پوشه Downloads را باز کنید.

پس از باز کردن Finder، می توانید از میانبر Command + Option + L نیز برای پرش مستقیم به پوشه Downloads استفاده کنید.

پوشه Downloads را در مک باز کنیدپوشه Downloads را در مک باز کنید

در صفحه اسکرول کنید و عکس های AirDrop خود را پیدا کنید. عکس های قبلی و فعلی AirDrop شما در دسترس خواهند بود.

 

سایر موارد AirDrop در iPhone، iPad و Mac کجا ذخیره می شوند

همانطور که در بالا ذکر شد، تمام موارد AirDrop، از جمله عکس‌ها، در پوشه Downloads در مک ذخیره می‌شوند. بنابراین، اگر می‌خواهید سایر فایل‌های AirDrop را بیابید، مراحل ذکر شده در بالا را دنبال کنید تا پوشه Downloads را باز کنید و به دستگاه مک خود نگاهی بیندازید. با این حال، کاربران آیفون یا آیپد برای یافتن فایل AirDrop مربوطه باید اپلیکیشن مربوطه را بررسی کنند.

AirDrop در مکAirDrop در مک

این بدان معناست که اگر کتابی دریافت کرده‌اید، کتاب‌ها یا هر برنامه مرتبط دیگری را بررسی کنید. برای فایل‌های موسیقی، Music یا در صورت وجود، برنامه Spotify را بررسی کنید. لطفاً توجه داشته باشید که این فقط در صورتی اتفاق می افتد که بیش از یک برنامه نصب کرده باشید. این بدان معناست که اگر کتابی دریافت کرده‌اید و فقط برنامه کتاب‌ها را نصب کرده‌اید، کتاب در کتابخانه برنامه کتاب‌ها در دسترس خواهد بود.

آیا می توانید مکان فایل AirDrop را در iPhone، iPad و Mac تغییر دهید

از آنجایی که پوشه Downloads مقصد واقعی همه فایل‌ها در مک است، تغییر آن عملا غیرممکن است. برخی از ابزارهای شخص ثالث می توانند به شما در دستیابی به این شاهکار کمک کنند، ما توصیه می کنیم از آنها استفاده نکنید.

با این حال، هنگام استفاده از iPhone یا iPad، گاهی اوقات ممکن است از شما خواسته شود که برنامه ای را برای باز کردن فایل AirDrop انتخاب کنید. این می تواند به شما کمک کند مکان فایل را در دستگاه خود تغییر دهید. برای انجام آن مراحل زیر را دنبال کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه یادداشت های اپل را به صورت PDF در آیفون و مک ذخیره کنیم

توجه داشته باشید: این گزینه ممکن است برای فایل های خاصی در دسترس نباشد. در این صورت فایل در برنامه پیش فرض آیفون یا آیپد شما باز می شود.

مرحله 1: هنگامی که اعلان AirDrop ظاهر شد، فایل را بپذیرید.

گام 2: اگر از شما خواسته شد، برنامه ای را که می خواهید فایل AirDrop را با آن باز کنید، انتخاب کنید.

محل فایل AirDrop را انتخاب کنیدمحل فایل AirDrop را انتخاب کنید

سوالات متداول برای یافتن عکس های AirDrop در دستگاه اپل شما

1. آیا برای مشاهده عکس های AirDrop در iPhone و iPad به iCloud نیاز دارید؟

iPhone یا iPad شما عکس‌های AirDrop را در حافظه دستگاه ذخیره می‌کند. بدون در نظر گرفتن اینکه آیا به حساب iCloud خود وارد شده اید یا خیر، به راحتی با استفاده از Photos به آنها دسترسی پیدا می کنید.

2. اگر عکس های AirDrop در پوشه تعیین شده خود نشان داده نمی شوند چه باید کرد؟

اگر نمی توانید عکس های AirDrop را در پوشه تعیین شده پیدا کنید، دستگاه Apple خود را مجددا راه اندازی کنید و دوباره بررسی کنید. اگر عکس‌ها هنوز قابل مشاهده نیستند، پوشه سطل زباله را در مک خود بررسی کنید. می توانید یک بار دیگر عکس را AirDrop کنید تا ببینید آیا این مشکل را برطرف می کند یا خیر.

عکس ها و فایل های خود را پیدا کنید

در حالی که AirDrop مطمئنا مفید است، خوب است بدانید که فایل ها در نهایت به کجا می روند. بنابراین، امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا به سؤال «عکس‌های airdrop کجا می‌روند» در دستگاه‌های iPhone، iPad و Mac خود پاسخ دهید. همچنین اگر در آیفون، آی‌پد و مک خود با مشکل انتظار AirDrop مواجه شده‌اید، می‌توانید مقاله دیگر ما را نیز بررسی کنید.

امیدواریم از این مقاله عکس‌های AirDrop در iPhone، iPad و Mac کجا می‌روند مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/CIZGfS
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *