بررسی مارشال موتیف II ANC: همه چیز درباره سبک

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از بررسی II ANC: همه چیز درباره سبک با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

سخت است که به بلندگوهای بلوتوث مارشال نگاه نکنید، زیرا آنها شبیه به هر چیز دیگری در بازار نیستند. دکمه‌های طلایی برای تنظیم صدا یا روکش چرم مصنوعی و گریل‌های فلزی، بلندگوها دارای طراحی خوش سلیقه و فکر شده‌ای هستند که حداقل می‌گویند بی‌انتها به نظر می‌رسد.

Marshall_Motif_II_ANC_review 1

و سیب خیلی دور از درخت نمی افتد زیرا های این شرکت – به ویژه مدل کاملاً جدید Motif II ANC – طراحی فراموش نشدنی را به نمایش می گذارد. اما آیا Motif II تماماً سبک است و هیچ ماده ای ندارد؟ بخوانید تا متوجه شوید.

طراحی و راحتی

همانطور که در ابتدا گفته شد، هدفون های مارشال موتیف II TWS نسبتاً منحصر به فرد به نظر می رسند. به عنوان مثال، این کیس از 70 درصد پلاستیک بازیافتی ساخته شده است و دارای بافت پوسته‌دار متمایز است. همچنین لوگوی این شرکت حکاکی شده است که زیبایی آن را بیشتر می کند.

Marshall Motif II ANC Review 8

هدفون های مشکی رنگ نیز خیره کننده به نظر می رسند. گوشي‌هاي منفرد، هر چند درشت، كاملاً در گوش‌هايم جاي گرفتند. ساقه ها در قسمت هایی با استفاده از فلز و لهجه های طلایی روشن و اسپرت ساخته شده اند که به خوبی سایه تک رنگ هدفون را تکمیل می کند. آنها همچنین دارای بافتی تند هستند، که خیابان‌هایی جلوتر از آنچه با اکثر هدفون‌های TWS به دست می‌آورید، است.

علاوه بر این، صفحه جلویی هر هدفون دارای نشان شیک «M» این شرکت است. مارشال موتیف II همه چیز را انجام می دهد و کیک را برای شیک ترین هدفون TWS موجود در بازار می گیرد.

بررسی مارشال موتیف II ANC 7

هدفون ها نیز به اندازه کافی بادوام هستند. به عنوان مثال، این کیس دارای رتبه IPX4 است، در حالی که هدفون ها دارای رتبه IPX5 هستند. به این ترتیب، شما باید بتوانید از جوانه ها در باشگاه استفاده کنید.

در این مورد، گوشواره ها به خوبی در گوش قرار می گیرند. گفتنی است، جوانه ها به سمت بیرون بیرون زده اند، بنابراین اگر سر خود را به پهلو روی بالش بگذارید، ممکن است احساس کنید که گوش هایتان را گاز می گیرند. به هر حال وقتی می‌خوابم دوست ندارم یک جفت هدفون در گوشم باشد، بنابراین از شاسی درشت Motif II خیلی ناراحت نشدم. با این حال، ای کاش درب کیس کمی مقاومت بیشتری داشت، زیرا تمایل دارد به راحتی خاموش و روشن شود.

برنامه و ANC

برنامه همراه Motif II نیز دارای یک رابط کاربری شیک است. در عین حال، رابط کاربری خیلی طول نمی کشد تا به آن عادت کند و ویژگی های مهمی مانند ANC و پروفایل های صدای شفاف، سطح باتری و غیره را در جلو و مرکز مشخص می کند. همانطور که در مورد اکثر برنامه های صوتی همراه وجود دارد، برنامه بلوتوث مارشال همچنین دارای یک ویژگی EQ سفارشی است که به شما امکان می دهد خروجی صدای Motif II را مطابق میل خود تغییر دهید. 

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین آداپتور وای فای کامپیوتر برای بازی
بررسی مارشال موتیف II ANC 5

همچنین می‌توانید ANC را کم و بیش تأثیرگذار کنید یا کنترل‌های لمسی هدفون‌ها را از داخل برنامه سفارشی کنید. در این مورد، می‌توانید از ورودی‌های لمسی برای جلو، عقب، یا پخش و توقف موسیقی متن استفاده کنید. همچنین می توانید تماس ها را رد کنید، صدا را کاهش دهید و دستیار جستجوی تلفن خود را فراخوانی کنید.

اگر تازه وارد فضای TWS می‌شوید، ممکن است با استفاده صحیح از ژست‌ها مشکل داشته باشید. خوب، برنامه مارشال ویژگی بسیار خوبی را ارائه می‌کند که در آن می‌توانید بازخورد لمسی دریافت کنید و توضیح می‌دهد که چگونه یک فرمان را با فشار دادن طولانی آن در منوی «کنترل‌های لمسی» تغییر دهید. 

بررسی مارشال موتیف II ANC 9

Marshall Motif II می تواند نویزهای محیطی را نیز تا حد خوبی از بین ببرد. مسلماً ANC Motif II با محصولات رقیب فروشگاه های سونی و برابری نمی کند. در واقع، صدای ضربه‌های صفحه‌کلید مکانیکی من و صدای ماشین‌هایی که هنگام پیاده‌روی در حال عبور بودند، در Motif II در مقابل Sony WF-1000XM5 بیشتر شنیده می‌شد. به این ترتیب، اگر واقعاً برای فضای ساکت خود ارزش قائل هستید، ممکن است بخواهید به برخی دیگر از هدفون های TWS رقیب نگاه کنید.

کیفیت صدا و عمر باتری

Marshall Motif II ANC توسط یک جفت درایور دینامیک 6 میلی متری پشتیبانی می شود که در محدوده فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز کار می کنند. هدفون ها می توانند صدا را از طریق کدک های بلوتوث SBC، AAC و LC3 پخش کنند. همانطور که ممکن است حدس زده باشید، هدفون ها از کدک های بلوتوث Hi-res پشتیبانی نمی کنند. 

بررسی مارشال موتیف II ANC 3

به هر حال، مارشال موتیف II در بخش صوتی ناامید کننده نیست. اول از همه، باید بدانید که هدفون ها صدای متعادلی تولید می کنند. من بررسی کردم، و مطمئناً، اگر از پیش تنظیم های مختلف صدا استفاده کنید، خروجی صدا به شدت متفاوت است. در خارج از جعبه، واحد بررسی من روی پیش‌تنظیم «مارشال» تنظیم شده بود، که به نظر من بهترین صدا را داشت.

ایربادها جزئیات قابل تحسینی را از میان رده به نمایش می گذارند. معاون میراندا لمبرت نیز همین را ثابت می کند و صدای خواننده به زیبایی در موسیقی متن بازتاب می یابد. سازهای پس‌زمینه کمی ضعیف هستند، اما تناژ خوبی ارائه می‌دهند، بنابراین صدای خروجی کلی به نظر نمی‌رسد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین بلندگوی بلوتوث با جفت شدن استریو

Tom Oddel's Another Love نیز یک ماجرای ملودیک در Motif II ANC است. برای این منظور، آواز هنرمند و همچنین نت های پیانو، شما را در حالت خلسه قرار می دهد. 

بررسی مارشال موتیف II ANC 6

در عین حال، Motif II می تواند شنوندگان را با جزئیات ظریف در یک آهنگ شگفت زده کند، مانند خط باس در عشق دیگری، که حول بیت دوم می گیرد. توجه داشته باشید که صدا به اندازه آنچه که از آن، مثلاً Sony WF-1000XM5 دریافت می‌کنید، بالینی نیست. اما باید برای اکثریت شنوندگان کافی باشد.

من احساس می‌کنم که Motif II می‌توانست از کمی بیشتر در سطح پایین بهره ببرد. آهنگ‌های ژانر هیپ‌هاپ بسیار چشمگیر به نظر می‌رسیدند، و من از گوش دادن به آهنگ‌هایی مانند Knife Talk توسط Drake در هدست لذت بردم. اما ضربه‌های ضربه‌ها کمی محتاطانه احساس می‌شد. از طرف دیگر، هدفون‌ها دارای باتری پشتیبان فوق‌العاده هستند و طبق برند، Motif II می‌تواند تا شش ساعت با یک بار شارژ دوام بیاورد. این کیس 30 ساعت شارژ اضافی ارائه می‌کند.

در طول آزمایش، حدود پنج ساعت از هدست استفاده نکردم. توجه داشته باشید که ANC در تمام مدت روشن نبوده است، بنابراین مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد. همچنین باید اضافه کنم که قاب هدست از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند که بسیار عالی است.

حکم

Marshall Motif II ANC با قیمت 199.99 دلار (19999 روپیه) به فروش می رسد و با توجه به قیمت، هدست های TWS پرچمدار رقیب را با یک حاشیه مناسب کمتر می کند. علاوه بر این، هدفون‌ها از مواد درجه یک ساخته شده‌اند و شبیه هیچ هدست دیگری در بازار نیستند. و اگرچه صدای Motif II به اندازه برخی از هدفون های دیگر بالینی نیست یا از کیفیت پایینی برخوردار نیست، امضای صدای واحد همچنان لبخند را بر لبان شما می آورد.

به این ترتیب، اگر به دنبال یک جفت هدفون TWS با طراحی چشمگیر و صدای خوب هستید، باید Motif II ANC را انتخاب کنید. گفته می شود، شنوندگان باهوشی که به دنبال خروجی صوتی صیقلی تر و ANC قوی تر هستند، باید به جای دیگری نگاه کنند.

مزایا

  • طراحی فوق العاده
  • هدفون ها کاملاً محکم هستند و دارای رتبه IPX5 هستند
  • کیس از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند
  • خروجی صدای لذت بخش
  • عمر باتری خوب

معایب

  • درب کیس باید اصطکاک بیشتری ایجاد می کرد
  • هدفون ها کمی حجیم هستند
  • خروجی باس ممکن است کمی ضعیف به نظر برسد
  • ANC می توانست قوی تر باشد

امیدواریم از این مقاله بررسی مارشال موتیف II ANC: همه چیز درباره سبک مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/kuWnbr
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *