برنامه تأیید پولی متا اکنون در بریتانیا در دسترس است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم برنامه تأیید پولی متا اکنون در بریتانیا در دسترس است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

متا برنامه تأیید پولی خود را با نام Meta Verified در بریتانیا با 9.99 پوند در هر ماه برای و فیس بوک راه اندازی کرده است. هدف این اشتراک، سازندگان است و دارای مزایایی مانند حفاظت از جعل هویت فعال و دسترسی به پشتیبانی مشتری به همراه یک نشان آبی برای تأیید است.

این شرکت برای اولین بار در ماه فوریه طرح اشتراک را برای کاربران استرالیا و نیوزلند راه اندازی کرد. در ماه مارس، Meta Verified برای کاربران مستقر در ایالات متحده در دسترس قرار گرفت.

متا برنامه تایید شده خود را پس از اینکه متعلق به ایلان ماسک دوباره راه اندازی کرد، برنامه اشتراک خود به نام Twitter Blue را با ارائه تاییدیه پولی اعلام کرد.

به عنوان مشاور رسانه های اجتماعی مت ناوارا اشاره کرد، این شرکت اعلامیه را در گروه Meta Creators Community UK ارسال کرد. گفت که این برنامه بر اساس بازخورد سازندگان نوظهور ساخته شده است.

قابل ذکر است که کاربران باید برای تایید اینستاگرام و فیس بوک هزینه جداگانه بپردازند. کاربرانی که برای این طرح پرداخت می کنند باید حداقل 18 سال سن داشته باشند، باید تأیید صحت دو مرحله ای را روشن کنند و یک شناسه دولتی برای تأیید هویت ارائه کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه یک استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی ایجاد کنیم

علاوه بر این، متا از مشترکین می خواهد که نام نمایشی مطابق با شناسه دولتی داشته باشند. این تصمیم به دلیل افشای هویت برخی از افراد که ممکن است برای امنیت خود نخواهند نام واقعی خود را فاش کنند، توسط کارگران جنسی، سازندگان ترنس و دیگر مدافعان حریم خصوصی مورد بررسی قرار گرفته است.

در حال حاضر، قوانین متا می گوید که مشترکین نمی توانند نام کاربری، نام و عکس خود را تغییر دهند. با این حال، این شرکت گفت که در حال کار بر روی ابزارها و روش هایی است که این امکان را فراهم می کند.

برخلاف توییتر، متا قصد ندارد تاییدیه قدیمی را که به حساب‌های قابل توجه اعطا شده است حذف کند. با این حال، هیچ تفاوت بصری بین نشان تأیید قدیمی و نشان تأیید اشتراک جدید برای Meta Verified وجود ندارد.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rbfBGo
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *