برنامه تناسب اندام جدید مارول Marvel Move ابرقهرمانان را به برنامه تمرینی شما می آورد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم برنامه تناسب اندام جدید مارول Marvel Move ابرقهرمانان را به برنامه تمرینی شما می آورد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

اگر تا به حال خواسته‌اید در حین دویدن به صدای هالک که در گوشی‌هایتان فریاد می‌زند گوش دهید، این فرصت شماست. امروز، مارول جدید تناسب اندام ی خود، Marvel Move را معرفی کرد که شامل روال های دویدن فراگیر مبتنی بر صوتی با شخصیت های محبوب مارول کمیک است.

Marvel Move بخشی از همکاری با Six to Start است، یکی از خالقان برنامه تناسب اندام محبوب Zombies، Run!، که در آن کاربران شخصیت اصلی یک درام آخرالزمانی هستند و از گروه‌های زامبی فرار می‌کنند. به گزارش Six to Start، این اپلیکیشن در حال حاضر بیش از 10 میلیون کن در سراسر جهان دارد.

برنامه تناسب اندام مارول به روشی مشابه کار می کند، اما این بار، پنج خط داستانی در حال انجام برای کاربران وجود دارد که می توانند از بین آنها انتخاب کنند:

  • آموزش Thor & Loki: Asgard 5K – با هدایت ثور و لوکی، کاربران 24 تمرین کاملاً صوتی را در طول هشت هفته دریافت می کنند. این برنامه توسط متخصص طراحی شده است تا شما را برای 5K کامل آموزش دهد.
  • X-Men: Age of ORCHIS – شنوندگان برای کار در کنار مردان ایکس در کراکوا استخدام می شوند، جایی که باید جهش یافته ها را نابود کنند. داستان صوتی دارای شخصیت هایی مانند ولورین، استورم، ژان گری و غیره است.
  • هالک: هالک ویل – فرار از دست مقامات با بروس و بتی بنر که سعی دارند هالک را از دنیا پنهان کنند.
  • Daredevil: درجه ترمینال – به عنوان دانشجویان جدید در یک دانشکده حقوق معتبر، شنوندگان دردویل را ملاقات می کنند و به او کمک می کنند تا یک عالم اموات و جنایتکار خطرناک را سرنگون کند.
  • Doctor Strange و Scarlet Witch: In Dreams – راهنمای تور صوتی با Doctor Strange و Scarlet Witch، جایی که برای فرار از مکانی که هرگز ندیده اید به کمک نیاز دارید.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 روش برتر برای کاهش اندازه عکس در ویندوز

Marvel و Six to Start ادعا می‌کنند که این تمرین‌ها برای کاربران با تمام توانایی‌ها است. بنابراین، می‌توانید پیاده‌روی، دویدن، دویدن یا پیگیری فعالیت‌های خود را در حالی که روی ویلچر هستید انتخاب کنید. Marvel Move به کاربران این امکان را می دهد که کنترل کاملی بر زمان و مسافت دویدن خود داشته باشند و این امکان را دارد که تمرین خود را تشدید یا کندتر کند.

اعتبار تصویر: مارول اینترتینمنت/شش تا شروع

Marvel Move قرار است در تابستان برای دستگاه‌های iOS و اندروید عرضه شود. این برنامه از طریق برنامه آینده ZRX Six to Start در دسترس خواهد بود و 74.99 دلار در سال هزینه دارد. برای مقایسه، زامبی، اجرا! در حال حاضر 5.99 دلار در ماه یا 39.99 دلار در سال هزینه دارد.

با این حال، اگر کاربران در Marvel Move Founders Club با قیمت 99 دلار ثبت نام کنند، یک اشتراک دو ساله برای Marvel Move، یک ماه رایگان Zombies، Run!، یک دوره آزمایشی رایگان برای Marvel Unlimited (سرویس اشتراک کمیک) و دعوت به پرسش و پاسخ خصوصی دریافت می کنند. پخش زنده

رایان پناگوس، معاون مارول و نایب رئیس مارول می‌گوید: «هواداران مارول ارتباط عمیقی با داستان‌های کمیک دارند، بنابراین ما بسیار هیجان‌زده هستیم که آن‌ها، همراه با طرفداران جدیدترمان، ماجراجویی‌های جدیدی را با شخصیت‌هایی که می‌شناسند و دوست دارند، تجربه کنند. مدیر خلاق، در بیانیه ای. من سفر تناسب اندام خودم را با زامبی ها شروع کردم، بدو! برنامه تمرینی سال‌ها پیش، و من به‌طور محرمانه می‌توانم بگویم که دنیای مارول وقتی می‌خواهد برای طرفداران ما یک ماجراجویی حماسی در تناسب اندام به ارمغان بیاورد، در دستان بسیار خوبی است!»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه روشن کردن رومینگ داده در اندروید و آیفون

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/JvIizJ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *