برنامه جدید ثروت‌سازی Plenty زوج‌هایی را هدف قرار می‌دهد که امور مالی را با هم ترکیب می‌کنند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم برنامه جدید ثروت‌سازی Plenty زوج‌هایی را هدف قرار می‌دهد که امور مالی را با هم ترکیب می‌کنند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

روابط پیچیده است – با این حال، به لطف برخی از شرکت های فین تک، اختلاط مالی این زوج های مدرن می تواند آسان باشد.

Plenty، یک شرکت یک ساله که به زوج‌ها کمک می‌کند در بحث، مدیریت و سرمایه‌گذاری پولشان با هم، آخرین پلتفرم خود را راه‌اندازی کند، با تمرکز بر هزاره‌هایی که می‌خواهند به فرصت‌های ثروت‌سازی دسترسی داشته باشند که وضعیت روابط آنها را در نظر بگیرد.

بنیانگذاران امیلی لوک و چانینگ آلن در حین کار با هم در Even که در سال 2022 توسط One خریداری شد با یکدیگر آشنا شدند. آنها در اواخر سال 2021 با یکدیگر نامزد کردند و ایده Plenty را پیدا کردند زیرا به دنبال محصولاتی بودند که به آنها در برنامه ریزی مالی کمک کند. لوک با هم به TechCrunch گفت.

لوک به یاد می‌آورد که وقتی قبلاً ثروتمند هستید، گزینه‌هایی برای افزایش ثروت پیدا کرده‌اید، اما وقتی صحبت از افرادی که در آن دسته نیستند به میان می‌آید، او گفت که گزینه‌ها برای محصولاتی که هزینه‌های اولیه بالایی ندارند یا محصولاتی که توصیه‌های غارتگرانه را ارائه می‌دهند محدود است.

پس از ترک One در سال گذشته، آنها تصمیم گرفتند Plenty را به عنوان یک مشاور سرمایه گذاری ثبت شده در SEC با رویکردی مبتنی بر اهداف برای سرمایه گذاری بسازند. همچنین پیش‌بینی خودکار وجود دارد تا زوج‌ها بتوانند برای نقاط عطفی که می‌خواهند با هم به آن برسند، برنامه‌ریزی کنند، مانند پرداخت بدهی دانشجو، خرید خانه یا داشتن فرزند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین موش بازی دوسویه زیر 50 دلار

نحوه کار به این صورت است: پلتفرم ثروت‌ساز به کاربران امکان می‌دهد به صورت فردی یا زوجی بپیوندند. کاربران حساب های مالی خود را متصل می کنند و سپس می توانند انتخاب کنند که کدام حساب ها را با شریک خود به اشتراک بگذارند. همچنین یک محصول مدیریت نقدی وجود دارد – سبدی که توسط صندوق های بازار پول پشتیبانی می شود که در حال حاضر 4.83 درصد بازدهی سالانه را ارائه می دهد. علاوه بر این، کاربران یک استراتژی ‌سازی مستقیم مبتنی بر دریافت می‌کنند که لوک می‌گوید از لحاظ تاریخی به حداقل سرمایه‌گذاری 500000 دلاری نیاز داشته است.

Plenty به یک سپرده اولیه 100 دلاری نیاز دارد و 150 دلار حق عضویت سالانه برای افراد یا 200 دلار برای هر زوج دریافت می کند، که هر دو نفر حساب Plenty خود را دارند.

پس انداز مبتنی بر هدف فراوان برای زوج ها

نمایش اهداف در Plenty. اعتبار تصویر: فراوانی

این شرکت در حال حاضر در میان فضای شلوغی است که شامل شرکت‌هایی مانند Honeydue، Zeta، Ivella و Ensemble می‌شود، که برای افراد مطلقه طراحی شده است که به صورت مشترک والدین هستند.

لوک گفت که بسیاری از رقبای Plenty پیشنهادات خود را برای “یک رابطه بسیار جوانتر و کمتر بالغ” تنظیم می کنند و بیشتر بر روی بودجه بندی و تقسیم معاملات متمرکز هستند.

لوک گفت: «جایی که ما می‌کنیم تمرکز بر خانواده‌ای است که درآمد متوسط ​​آن بیش از 90000 دلار یا حتی در سالی 100000 دلار پایین است. برای اکثر این افراد، این فکر در مورد این است که چرا ما این نقاط عطف واقعاً بزرگ زندگی را داریم. خرید خانه یا ساختمان در آستانه بازنشستگی به برنامه ریزی میان مدت و بلندمدت بیشتری نیاز دارد و بسیار شبیه به چیزی است که برنامه ریزان مالی می توانند به جای راه حل های بودجه بندی سایر پلتفرم ها از کسی حمایت کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه بی صدا کردن کلمات و هشتگ ها در توییتر

Zeta، Ivella و Ensemble در سه سال گذشته شروع به کار کردند و Plenty در جذب سرمایه خطرپذیر به آنها می پیوندد. این شرکت امروز ۲.۷۵ میلیون دلار سرمایه اولیه از یک گروه سرمایه‌گذار شامل Phenomenal Ventures، Kevin Durant و Rich Kleiman's 35V، مدیر عامل سابق Wealthfront، Adam Nash، Xtripe Angels و Inovia Capital را اعلام کرد.

بیشتر سرمایه جدید برای استخدام و توسعه محصول استفاده خواهد شد.

مقدار زیادی هنوز زود است، اما در حال حاضر درآمد ایجاد می کند. لوک و آلن خودشان از ماه ژانویه از این محصول استفاده کرده‌اند و فهرست انتظاری دارند که در حال افزایش است، اگرچه لوک از توضیح دقیق در مورد مدت زمان آن خودداری کرد. با اعلام این افزایش، Plenty همچنین دوره «دسترسی زودهنگام» خود را برای کاربران اعلام می کند.

در مرحله بعد، هدف این است که برخی از پیشنهادات پس انداز جدید مانند اسناد خزانه ارائه شود و به 1 میلیون خانوار کمک شود تا یک میلیون دلار به دوران بازنشستگی خود اضافه کنند.

لوکس گفت: «ما هنوز چیزهای بیشتری برای ساختن پیش از رسیدن به آن نقطه داریم. “این در مورد آوردن افراد بیشتر به محصول و فکر کردن در مورد برخی از اهداف دیگر است که مردم در حال حاضر دارند، مانند گرفتن حیوان خانگی، انجماد تخمک، در شرایط آزمایشگاهی و چیزهای دیگری که برای نسل ما مرتبط است.”

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TRG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *