برنامه های کاربردی شتاب دهنده هوش مصنوعی 2023 دانشگاه ادینبورگ باز شد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

یک ابتکار دانشگاه ادینبورگ که به شرکت‌های نوظهور (AI) کمک می‌کند تا پتانسیل تجاری کامل خود را به حداکثر برسانند، اکنون درخواست‌هایی را برای برنامه 2023 خود می‌پذیرد.

شتاب دهنده هوش مصنوعی که برای شرکت های اسکاتلندی و بین المللی باز است، به دنبال مقیاس های نوآورانه است تا بخشی از ششمین گروه خود باشد.

از زمان راه اندازی آن در سال 2018، این برنامه از طیف وسیعی از شرکت های هوش مصنوعی از جمله تجارت تحقیقات سرطان مستقر در ادینبورگ، Carcinotech پشتیبانی کرده است. ارائه دهنده راه حل نظارت بر آب و هوا Space Intelligence; و زومو، یک کیف پول و پلتفرم پرداخت کریپتو در بریتانیا. این شرکت‌ها و سایر شرکت‌های مشارکت‌کننده در شتاب‌دهنده هوش مصنوعی دانشگاه ادینبورگ، بیش از 30 میلیون پوند سرمایه‌گذاری خارجی را تضمین کرده‌اند.

برنامه امسال تا 15 مه برای برنامه های کاربردی از شرکت های مقیاس پذیر و دارای پتانسیل رشد بالا باز است. آنها باید تمرکز زیادی بر روی استفاده از “هوش مصنوعی برای خیر” برای ارائه مزایای اجتماعی در زمینه های کلیدی از جمله سلامت و رفاه، مراقبت های اجتماعی و نظارت بر محیط زیست داشته باشند.

12 شرکت انتخاب شده برای شتابدهنده هوش مصنوعی بعدی، که به مدت شش ماه از اواسط سپتامبر اجرا می شود، با هدف کمک به تبدیل کسب و کار خود به رهبران جهانی با تمرکز قوی بر توسعه استراتژی سرمایه گذاری و تعامل مستقیم با سرمایه گذاران بالقوه، حمایت دریافت خواهند کرد. همراه با برخی حمایت‌های مالی، به شرکت‌های همگروهی که به تازگی پذیرفته شده‌اند نیز این فرصت داده می‌شود تا کسب‌وکار خود را از طریق مجموعه‌ای از کارگاه‌های آموزشی با مربیان و مربیان که موضوعات تجاری‌سازی از قیمت‌گذاری محصول تا رهبری را پوشش می‌دهند، گسترش دهند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  گزارش: آیفون 15 پرو اپل ممکن است با پورت Thunderbolt عرضه شود

به عنوان خانه بزرگترین مراکز علوم محاسباتی و انفورماتیک در اروپا، تخصص آکادمیک دانشگاه ادینبورگ و پیوندها با مراکز نوآوری مبتنی بر داده، ارزش بیشتری را برای شرکت های شرکت کننده در شتاب دهنده هوش مصنوعی فراهم می کند. این دانشگاه همچنین در رتبه دوم بریتانیا و رتبه 15 قرار گرفته استهفتم در سطح جهانی برای علم داده در رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS امسال.

برنامه 2023 بار دیگر به صورت دیجیتالی و حضوری توسط مرکز نوآوری پیشرو در جهان برای علم داده و هوش مصنوعی دانشگاه ادینبورگ، مرکز Bayes، و توسط Edinburgh Innovations، سرویس تجاری سازی دانشگاه ادینبورگ، ارائه خواهد شد. این به نمایندگی از مراکز نوآوری مبتنی بر داده، در کمک به برنامه کارآفرینی داده محور ارائه می شود.

در میان شرکت‌هایی که در جدیدترین برنامه شتاب‌دهنده هوش مصنوعی شرکت کردند، MindTrace مستقر در ایالات متحده بود، توسعه‌دهنده یک ابزار پشتیبانی تصمیم‌گیری بالینی که عدم قطعیت مرتبط با جراحی مغز و اعصاب را کاهش می‌دهد. گروه 2022 همچنین شامل Danu Robotics ادینبورگ بود، یک مبتکر راه حل فن آوری که سرعت و دقت را با دسته بندی زباله و حذف آلاینده ها بسیار بهبود بخشیده است. و Microplate Dx، دانشگاه Strathclyde spin-out که انقلابی در درمان عفونت های باکتریایی مقاوم به دارو ایجاد کرده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 روش برتر برای رفع عدم اتصال گوگل تی وی به Wi-Fi

کیم گراهام، استاد دانشگاه ادینبورگ و معاون تحقیقات و سازمانی، در راه اندازی شتابدهنده هوش مصنوعی امسال، گفت: «شتاب دهنده هوش مصنوعی یک برنامه بسیار مشارکتی و پیشرو در جهان است که نوآوری را به جلو می برد و به شرکت هایی کمک می کند که از هوش مصنوعی به خوبی استفاده کنند. پتانسیل تجاری خود را به حداکثر برسانند.

این برنامه در کنار توصیه‌های آکادمیک و استراتژیک بین‌بخشی به نوآوران هوش مصنوعی کمک می‌کند تا شبکه‌های جهانی خود را بسازند و پنجره‌ای ایده‌آل به فرصت‌های سرمایه‌گذاری خارجی برای کمک به آنها برای گسترش کسب‌وکارشان فراهم می‌کند. شتاب دهنده هوش مصنوعی از طریق حمایت از مشاغل مستقر در اسکاتلند و همچنین شرکت های بین المللی که ممکن است به دنبال مکان یابی فعالیت های خود در اینجا باشند، تأثیر اقتصادی واقعی را ارائه می دهد. ما مشتاقانه منتظر جذب بهترین برنامه ها از سراسر جهان هستیم که نشان دهنده 60 سال پیشروی دانشگاه ادینبورگ در جهان در تحقیقات هوش مصنوعی است.

استوارت هانا، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل MicroplateDx، یکی از شرکت‌کنندگان در شتاب‌دهنده هوش مصنوعی در سال گذشته، افزود: «برنامه شتاب‌دهنده هوش مصنوعی برای من شخصاً و برای تجارت تحول‌آفرین بوده است. ما در گذشته در تعدادی از شتاب دهنده های دیگر مشارکت داشته ایم، اما برنامه دانشگاه ادینبورگ از نظر تأثیری که ما را با سرمایه گذاران کلیدی مرتبط می کند و راهنمایی و راهنمایی روشن برای کمک به توسعه کسب و کار به ما ارائه می دهد منحصر به فرد بوده است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/hPOnhH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *