برنامه iOS اینستاگرام برای نمایش پیشرفت آپلود عکس در صفحه قفل با استفاده از Live Activities

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Live Activities یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های iOS 16 است. این ویژگی داده‌های زنده را روی صفحه قفل نشان می‌دهد، از جمله امتیازات ورزشی، زمان رسیدن تحویل و موارد دیگر. از زمانی که این ویژگی در سال 2022 معرفی شد، شاهد هستیم که اپلیکیشن‌های بیشتری از ویژگی Live Activities استفاده می‌کنند. اکنون، آخرین اپلیکیشنی که از این ویژگی iOS 16 پشتیبانی می کند، اینستاگرام است.

یک خواننده 9to5Mac به نام فرناندو مورتو خاطرنشان کرد که برنامه اینستاگرام اکنون پیشرفت آپلود عکس یا ویدیو را در صفحه قفل آیفون نشان می دهد اگر برنامه را ببندید قبل از اینکه فایل رسانه ای به طور کامل در برنامه برای پست آپلود شود.

با استفاده از این ویژگی جدید، کاربران برنامه iOS اینستاگرام می‌توانند مطمئن شوند که عکس یا ویدیو با موفقیت از صفحه قفل در برنامه آپلود شده است.

برای کاربران و ​​پرو مکس، نوار پیشرفت نیز در جزیره دینامیک نمایش داده می شود که یک بریدگی سخت افزاری جدید در ناچ است که سال گذشته با سری آیفون 14 پرو معرفی شد.

در حالی که خواننده 9to5Mac متوجه ویژگی Live Activities در آیفون خود شد، اینستاگرام هنوز این ویژگی را به طور رسمی ارائه نکرده است. به نظر می رسد که شرکت رسانه های اجتماعی از هم اکنون ویژگی Live Activities را فقط برای انتخاب حساب ها ارائه کرده است. ظاهراً این ویژگی در مرحله آزمایشی است و ممکن است به زودی در دسترس همه کاربران قرار گیرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 روش برتر برای رفع عدم کارایی سوایپ اپل واچ به بالا

علاوه بر اینستاگرام، اوبر اخیراً از Live Activities در برنامه‌های اشتراک‌گذاری سواری و تحویل غذا پشتیبانی کرده است.

در حالی که بسیاری انتظار داشتند اپل در مرحله WWDC اعلام کند که برنامه‌های بیشتری از Live Activities پشتیبانی می‌کنند، این اتفاق نیفتاد. برخی از کاربران همچنین انتظار داشتند که اپل در iOS 17 تمرکز بیشتری روی Dynamic Island داشته باشد، اما اپل چنین چیزی را رونمایی نکرد.

در همین حال، Dynamic Island گزارش شده است که در هر چهار مدل در سری آینده آیفون 15 وارد بازار خواهد شد.

اینستاگرام در حال حاضر به عنوان متا در اخبار است، شرکت پشتیبان برنامه جدید را معرفی کرده است. به عنوان یک جایگزین توییتر شناخته شده است و با حساب های اینستاگرام کاربران ارتباط دارد. با این حال، یکی از مواردی که اکثر کاربران پس از پیوستن به Threads متوجه شدند این است که اگر می خواهید از شر حساب خود در برنامه Threads خلاص شوید، باید حساب اینستاگرام خود را حذف کنید.

این موضوع باعث ناراحتی برخی از کاربران شده است زیرا متا به طور صریح به کاربران قبل از پیوستن به Threads اطلاع نداده است.


سورج یک رئیس عملیات در تیم iGB است. او به بخش رسانه های اجتماعی همراه با نکات و ترفندهایی برای آیفون، اپل واچ کمک می کند. جدای از وبلاگ نویسی، او دوست دارد تا جایی که می تواند در سالن بدنسازی خود ورزش کند و عاشق گوش دادن به موسیقی یکپارچهسازی با سیستمعامل است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین برنامه eSIM برای سفرهای بین المللی (آیفون و اندروید)
5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yykjMo
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *