کلر مطرح می کند، دیل از اتهامات دفاع می کند و مرکوری ارقام رشد پس از SVB را به اشتراک می گذارد.

زمان مطالعه: 7 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم کلر مطرح می کند، دیل از اتهامات دفاع می کند و مرکوری ارقام رشد پس از SVB را به اشتراک می گذارد.
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

این هفته کوتاه بود و این در میزان اخباری که در هفته گذشته در زمین فین تک پوشش دادیم منعکس شد. اما هنوز چیزهای زیادی برای صحبت وجود داشت، از جمله افزایش حقوق Clair، برخی اتهامات علیه Deel و اعداد رشد انحصاری پس از SVB که توسط استارتاپ خدمات بانکی Mercury به اشتراک گذاشته شد.

پرداخت بر اساس تقاضا افزایش می یابد

حدود 82 درصد از مردم کارگران خط مقدم هستند که در شیفت کار می کنند و احتمالاً ساعتی حقوق دریافت می کنند. همه‌گیری جهانی هنگامی که خستگی و فرسودگی شغلی آنها منجر به “استعفای بزرگ” صدها هزار کارگری شد که به دلیل بی‌احترامی از سوی کارفرمایان و مشتریان و همچنین احساس بی‌احترامی از سوی کارفرمایان و مشتریان، شغل خود را ترک کردند، روشن شد. طبق یک مطالعه تحقیقاتی Pew.

این امر باعث شعله‌ور شدن بخش فناوری – و متعاقباً بازار سرمایه مخاطره‌آمیز – شد تا راه‌حل‌های مدرنی بسازند تا به کارفرمایان کمک کنند تا بهترین تجربه ممکن را به کارمندان خود ارائه دهند و حفظ و نگهداری را بهبود بخشند.

بسیاری از راه حل های اولیه بر بهره وری و ارتباطات متمرکز بودند – Flip، Blink، AskNicely، Salt Labs و Snapshift را در نظر بگیرید. اخیراً، استارت‌آپ‌هایی را دیده‌ایم که برخی از منابع مالی VC را برای پیشنهادات پرداختی به کارگران جذب می‌کنند: Rain، DailyPay و Minu.

آخرین است کلر، که برای رویکرد خود برای کمک به کارگران پس از تکمیل یک شیفت، 25 میلیون دلار بودجه سهام جمع آوری کرد. این شرکت همچنین 150 میلیون دلار را به عنوان بخشی از برنامه جدید وام دهی مصرف کننده از طرف بانک شریک Pathward اعلام کرد که حساب های بیمه شده توسط FDIC را برای Clair نگهداری می کند و پیش پرداخت دستمزد کارگران خط مقدم را فراهم می کند.

نیکو سیمکو، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت، توضیح می دهد که آنچه Clair را نسبت به رقبای خود متقاعدکننده تر می کند، این است که به جای اینکه خود ریسک افزایش دستمزد را بپذیرد، Pathward این کار را انجام می دهد.

سیمکو گفت: «ما اولین ارائه‌دهنده‌ای هستیم که به یک بانک رفتیم و بانک را متقاعد کردیم که این پیشرفت‌ها را، اساساً به عنوان وام‌های خرد، وام 50 دلاری انجام دهد. «بیشتر شرکت‌هایی که در مراحل اولیه و با پرداخت بر اساس تقاضا هستند، وجوه را پیشبرد می‌کنند. با متقاعد کردن یک بانک برای انجام این کار، به شرکا و مصرف کنندگان ما اطمینان قانونی می دهد زیرا یک بانک ملی از آن حمایت می کند.

Clair در حال حاضر با 10000 کارفرما کار می کند. با این حال، اتاق بازرگانی ایالات متحده اخیراً گزارش داد که صنایع، از جمله مراقبت‌های بهداشتی، مسکن و غذا، همچنان دارای تعداد زیادی فرصت شغلی هستند، بنابراین احتمالاً شاهد نیاز به مزایای کارکنان مانند اینها نیز خواهیم بود. – کریستین

به روز رسانی مازا

در 28 ژوئن در مورد آن نوشتم مازا، یک شرکت فین تک که ادعا می کند با ارائه شماره شناسایی مالیاتی فردی (ITIN) و خدمات بانکی به مهاجران غیرقانونی کمک می کند تا به سیستم مالی ایالات متحده دسترسی پیدا کنند. چند روز پس از انتشار آن مقاله، جیسون میکولا، یکی از علاقه‌مندان به فین‌تک، خبرنامه‌ای منتشر کرد که برخی از ادعاهای مازا را به چالش می‌کشید. ما با چند سازمان متمرکز بر مهاجران تماس گرفتیم اما متأسفانه پاسخی دریافت نکردیم. اما ما انجام داد از مازا در مورد اتهامات میکولا بشنوید. در اینجا چیزی است که بنیانگذار و مدیر عامل مازا، لوسیانو آرانگو از طریق نوشت:

پوزش می طلبیم که ما دارای برخی زبان های نامشخص و قدیمی است که همه آنها تصحیح شده اند. در واقع، بانک ما قبلاً این موضوع را به ما اطلاع داده بود، اما متأسفانه به دلیل مشکل ارتباطات داخلی مازا، تغییرات را بلافاصله انجام ندادیم. همه به‌روزرسانی‌ها در حال حاضر انجام شده‌اند، و ما از آن زمان رویه‌های جدیدی را برای اطمینان از عدم تکرار چنین مواردی در نظر گرفته‌ایم.

علاوه بر این، او افزود که مازا برای شفافیت بیشتر در مورد واجد شرایط بودن و انطباق، وب سایت و برنامه خود را به روز کرد:

  • واجد شرایط بودن: خدمات Maza همیشه در دسترس همه ساکنان ایالات متحده بوده است که می توانند اسناد مناسبی را برای تأیید هویت خود ارائه دهند. ما شرایط، افشای اطلاعات خود را به‌روزرسانی کرده‌ایم تا واضح‌تر شود. ما همیشه به دنبال ارائه انبوهی از اطلاعات به مشتریان خود در مورد هدف ITIN، از جمله تمام مزایا و محدودیت‌های دریافت آن بوده‌ایم.
  • انطباق: استفاده از لوگوها و زبان های خاص در مواد بازاریابی Maza نیز از آن زمان به روز شده است. سپرده‌های مشتریان Maza توسط شریک بانکی ما، Blue Ridge Bank، NA نگهداری می‌شود تا برای بیمه FDIC واجد شرایط باشند، و شماره‌های شناسایی مالیاتی فردی (ITIN) که ما به مشتریان ارائه می‌دهیم توسط یک نماینده پذیرش دارای گواهی IRS صادر می‌شود.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Shadowban اینستاگرام چیست و چگونه از آن اجتناب کنیم

آرانگو همچنین گفت که می‌خواهد به چند موضوع مطرح شده در خبرنامه میکولا که مازا آن‌ها را «نادرست یا ناقص» می‌دانست، بپردازد:

  • BaaS: همانطور که در طول مصاحبه گفتم، مازا یک بانک نیست، که در قطعه TechCrunch به درستی به تصویر کشیده شده است.
  • ITINS در حال انقضا: در خبرنامه آمده است که مازا روشن نمی کند که ITIN کاربران در صورت عدم استفاده از آن برای ارائه اظهارنامه مالیاتی منقضی می شود. این دقیق نیست. Maza مشتریان را از زمان انقضای ITIN آگاه می کند.
  • هزینه های ماهانه: در این خبرنامه آمده است که مازا هزینه ماهانه دریافت می کند که نادرست است. اطلاعات ارجاع شده در خبرنامه بخشی از آزمایش اولیه مدل های درآمد جایگزین بود که هرگز عملی نشدند و هیچ مشتری برای خدمات مازا هزینه ای دریافت نکرد.

برای شفافیت، مازا گفت که بخش بانکی (حساب چک، کارت نقدی) خدمات خود را به صورت رایگان و بدون هزینه ماهانه ارائه می دهد. یک سرویس جداگانه برای ITIN ها وجود دارد که در آن مازا 150 دلار در سال برای کمک به دریافت ITIN و سپس تمدید دریافت می کند. آرانگو تاکید کرد که[o]ما می‌توانیم در تمام زندگی خود مشتری بانکی باشیم و *هرگز* تصمیم به دریافت ITIN نگیریم. او در این صورت *هرگز* هزینه سالانه 150 دلار را پرداخت نخواهد کرد. برعکس، می توان برای سرویس ITIN مازا ثبت نام کرد و هیچ علاقه ای به مؤلفه بانکی نداشت. او 150 دلار کارمزد سالانه را می‌پردازد و در صورت تمایل با محصول بانکی رایگان درگیر می‌شود (درست مانند یک کاربر غیر ITIN).

این شرکت همچنین ادعا کرد که به طور خاص برای مشتریان بر اساس وضعیت مستندات آنها بازاریابی نمی کند و خاطرنشان کرد که “همه شهروندان ایالات متحده واجد شرایط درخواست هستند، از جمله آنهایی که به ITIN نیاز دارند زیرا نمی توانند SSN دریافت کنند.” – مری ان

اخبار هفتگی

همانطور که مری آن گزارش داد: «هفته گذشته، سناتور استیو پادیلا (D-San Diego) نامه‌ای به استوارت ناکس، وزیر کار کالیفرنیا ارسال کرد و ادعا کرد که فین‌تک تبدیل به دکاکور منابع انسانی شده است. Deel صدها کارمند را استخدام کرده اما آنها را به عنوان پیمانکاران مستقل طبقه بندی کرده است. سناتور پادیلا مدعی شد که دیل با انجام این کار «عملاً آنها را از مجموعه کامل مزایای خالص اشتغال و امنیت اجتماعی و حمایت های کاری که از آنها برخوردار هستند، از جمله مراقبت های بهداشتی، بازنشستگی، بیمه بیکاری، غرامت کارگران، چانه زنی دسته جمعی و دستمزد اضافه کاری را محروم می کند. ” علاوه بر این، سناتور پادیلا ادعا کرد که Deel “به نظر می رسد” به مشتریان خود (که شامل نایک، مترو، ریباک، Forever 21 و Klarna می شود) توصیه می کند “کارمندان خود را به اشتباه طبقه بندی کنند و از مالیات در کالیفرنیا فرار کنند.” پرداخت مزایای کارکنان دیل این اتهامات را رد کرد و گفت که این اتهامات “کاملاً ساخته شده و برگرفته از اخبار قدیمی است، به احتمال زیاد براساس شنیده های رقبا.” ناکس پاسخ داد که دفتر او اطلاعاتی را که پادیلا ارائه کرده است بررسی کرده و یافته‌های آنها را «پیگیری» خواهد کرد. بیشتر در اینجا.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تحقیقات فناوری و تأثیر آخرین داشبورد Tento+ را برجسته می کند

همانطور که توسط ریتا لیائو گزارش شده است: «به نظر می رسد سرکوب نظارتی که صنعت فین تک چین را از اواخر سال 2020 متزلزل کرده است، با اعمال جریمه های سنگین برای دو غول پرداخت دیجیتال این کشور رو به پایان است: تنسنت و علی بابا” بیشتر در اینجا.

مری آن مصاحبه کرد سیاره تیر مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران عماد آخوند در مورد افزایش اخیر مشتریان شرکت فین تک (او به طور انحصاری ارقام رشد مشتریان جدید را به اشتراک گذاشت) پس از فروپاشی SVB، که می توانید در مورد آن اینجا بخوانید. همچنین می‌توانید در پادکست زیر اطلاعات بیشتری در مورد این رشد و همچنین توصیه‌های Immad در مورد اینکه چگونه استارت‌آپ‌ها می‌توانند از «قرار گرفتن در مارپیچ مرگ استارت‌آپ‌ها» جلوگیری کنند، بشنوید. آیا می دانستید که Immad از بیش از 300 استارتاپ از جمله Airtable، Rappi، Substack، Deel و Jasper.AI به عنوان یک سرمایه گذار فرشته حمایت کرده است؟ ما هم نکردیم!

همانطور که توسط هری وبر، ICYMI گزارش شده است: “چهار سال پس از شراکت با سیب در راه اندازی اپل کارت، گلدمن ساکس ممکن است به خروجی ها چشم دوخته باشد وال استریت ژورنال گزارش داد که گلدمن به دنبال راهی برای خروج از معامله پرطرفدار خود با اپل است که اخیراً شامل حساب‌های پس‌انداز برای دارندگان کارت اپل نیز می‌شود. گزارش WSJ اضافه کرد که ظاهراً شرکت بانکداری سرمایه‌گذاری در حال مذاکره برای انتقال این شراکت به American Express است، اما تا کنون به نظر می‌رسد هیچ چیزی مشخص نشده است و همچنین مشخص نیست که آیا اپل از این انتقال حمایت خواهد کرد یا خیر. بیشتر در اینجا.

سرفصل های دیگر

بانک چلنجر N26 بالاخره IBAN های فرانسوی را اضافه کرد

جنگ حساب های جاری به پایان رسیده است – و فین تک ها برنده شده اند

رئیس انطباق در شرکت فین‌تک چینی اطلاعات داخلی دوست دختر را برای تجارت VMware و سهام فناوری دزدید.

Sproutfi شروع به دریافت هزینه های کارگزاری می کند

Adyen ابزاری را برای تجار به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان راه اندازی می کند

FIS اکثریت سهام Worldpay را به ارزش 18.5 میلیارد دلار به گروه خرید می فروشد

بانک ملی سوئیس پایلوت عمده فروشی CBDC را تایید کرد

بودجه و M&A

در TechCrunch دیده می شود

پس از 8 سال راه اندازی، استارتاپ حسابداری داگز 27 میلیون دلار جمع آوری کرد

و جای دیگر

پاپارا در میان معامله برای نئوبانک Rebellion به وضعیت تک شاخ رسید

Steadily Insurance 28.5 میلیون دلار سرمایه سری B را جمع آوری می کند

شرکت Insurtech scaleup Qover 30 میلیون دلار برای رشد و سودآوری جمع آوری می کند


در سپتامبر امسال در TechCrunch Disrupt 2023 در سانفرانسیسکو به ما بپیوندید تا تأثیر فین تک بر دنیای امروز ما را بررسی کنیم. جدید امسال، ما یک روز کامل را به همه چیزهای فین تک اختصاص خواهیم داد که برخی از چهره های برجسته فین تک امروزی را به نمایش می گذارند. اکنون تا 11 آگوست با خرید گذرنامه خود تا 600 دلار پس انداز کنید و با کد تبلیغاتی INTERCHANGE، 15 درصد صرفه جویی کنید. بیشتر بدانید.


اعتبار تصویر: برایس

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/EMSPTL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *