والپیپرهای هفته دهمین نسخه سالگرد

زمان مطالعه: 6 دقیقه

وقتی به گذشته نگاه می‌کنیم، باورش سخت است که تصاویر پس‌زمینه هفته iDownloadBlog من دهمین سالگرد را جشن می‌گیرد. حداقل یک بار، هر هفته، به مدت 520 هفته، تصاویر پس زمینه تازه و ترد را برای دستگاه های مورد علاقه خود دانلود کرده اید. صادقانه بگویم، من کمی از این نقطه عطف شوکه شده ام. در داخل، ما نگاهی به مجموعه های مورد علاقه من از هر یک از 10 سال گذشته می اندازیم!

10 سال از تصاویر پس زمینه هفته

تصویر زمینه اصلی هفته

من برای اولین بار بیش از 10 سال پیش به iDB آمدم. در واقع، اولین پست من در تاریخ 27 ژوئن 2012 بود. تمرکز اصلی بر بررسی لوازم جانبی گجت متمرکز اپل بود. من چند پست تصویر زمینه را در طول مسیر آزمایش کردم و استقبال باورنکردنی بود! یکی از این بسته‌های کاغذدیواری آزمایشی اولیه برای فرار از زندان Evas10n طراحی شده بود و در مقاله‌ای در مورد فوربس!

نیازی به گفتن نیست، اما من از گنجاندن در فوربس بسیار هیجان‌زده شدم و با یک پیوند به iDB، حجم باورنکردنی ترافیک را افزایش داد. این پست‌های کاغذدیواری اولیه به‌سرعت به فهرست بالای صفحات بازدید شده به صورت هفتگی ارتقا یافتند. در نتیجه، سب، EIC ما، و من با تعهد هفتگی والپیپر موافقت کردیم.

اولین “والپیپرهای هفته” رسمی در 7 ژوئیه 2013 پست شد و شامل تصاویری از عکاسی بود که من در DeviantArt دنبال می کردم، که به خودی خود یک بازگشت به عقب است. از همان روزهای اولیه، یکی از اهداف اصلی من شناسایی هنرمندان دیجیتالی سبکی بود که بسته‌هایی از دانلودها را برای دستگاه‌های اپل ایجاد می‌کردند.

در طول 10 سال گذشته، تعداد زیادی از هنرمندان و برخی بیشتر از دیگران را به نمایش گذاشته‌ایم. متاسفم اگر شما را از لیست خارج کردم، اما از برخی از هنرمندان یا اشتراک‌گذاران والپیپرهای عالی، از جمله، اما نه محدود به این، تشکر می‌کنم.AR72014; @BasicAppleGuy; @سورنیکس; @iSpazio; @جیسون زیگرینو; @wallsbyjfl; @آرتور 1992 aS; @fresk0_; @جیانولیو; @it_shevi; @اکسلواک; @آی دیوایس آرت; @قرمز1860; @MattBirchler. طبیعتاً فهرست هنرمندان برجسته و مخازن بسیار طولانی‌تر است، اما وقتی به سال‌های گذشته فکر می‌کنیم، به سرعت به ذهن می‌رسند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Palo Alto Networks Cider Security را تا 300 میلیون دلار می‌خرد •

برای حدس زدن محدوده گالری من در iDB، مقداری ریاضی سریع ارائه خواهم کرد. اگر به من علاقه دارید: من 1 مقاله در هفته به مدت 52 هفته در سال پست می کردم، اما اغلب نسخه های ویژه اواسط هفته برای راه اندازی سخت افزار دستگاه اپل یا رویدادهای رسانه ای داشتم. من یک حدس محافظه کارانه می زنم و می گویم که 60 پست در سال میانگین آسانی است. هر پست والپیپر به طور متوسط ​​پنج بار در هر پست دانلود می شود… گاهی بیشتر، هرگز کمتر. خوب، بیایید آن را شش بارگیری بنامیم. بنابراین، 60 پست در سال ضرب در شش والپیپر در هر پست ضرب در 10 سال برابر است. بیش از 3600 والپیپر آپلود شده در گالری.

در طول سفر برای آپلود هزاران والپیپر، شما هم با من از طریق توییتر @jim_gresham همکاری کرده اید. از زمان شروع مجموعه، از شما قدردانی می کنم که دنبال می کنید، زیرا اکنون بیش از 10000 دنبال کننده دارم، اما در آن زمان با کمتر از 1000 نفر شروع کردم. تعداد فالوورهای من در طول همکاری با یوتیوبr MKBHD، زمانی که یک بسته کاغذ دیواری ایجاد کردم که به راه اندازی دومین خط تجاری او کمک کرد، به شدت افزایش یافت.

من با Marques همکاری کردم تا کانال او را به 6 میلیون دنبال کننده (اکنون 17.2 میلیون نفر) افزایش دهم تا خط جدید او را در فروشگاه راه اندازی کنم. به نوبه خود، او به تبلیغ پست والپیپر و گالری iDB Wallpapers of Week کمک کرد. در نتیجه ترافیک ارجاعی زیادی دریافت کردیم!

از اینکه این خط حافظه سریع را به من جلب کردید متشکرم. ویرایش گالری کاغذ دیواری یک پروژه پرشور در 10 سال گذشته بوده است. گاهی اوقات، به سختی می‌توان این پست را هر هفته. برای به اشتراک گذاشتن یک شگفتی احتمالی، من یک نویسنده تمام وقت iDB نیستم، اما ثبات پست، جمع آوری تصاویر، و انتظارات هفتگی زمانی که زندگی و سایر تعهدات در مسیر قرار می گیرند، سخت است. من فقط یک پست یکشنبه را در دوره 10 ساله از دست داده ام! اگر پست های کاغذ دیواری را دوست داشتید، دوست دارم در مورد آن بشنوم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 روش برتر برای رفع اختلاف عدم ارسال کد امنیتی

لطفاً به من پیامی در توییتر ارسال کنید @jim_gresham، اگر در گذشته از بارگیری‌ها قدردانی کرده‌اید.

بسته کاغذدیواری مورد علاقه من را در هر یک از سال های تقویم قبلی بررسی کنید. برای روشن بودن، من والپیپرهای رسمی مرتبط با سخت افزار اپل را در لیست در نظر نگرفتم!

2023

تصاویر پس زمینه کوهستانی باورنکردنی برای

2022

تصاویر پس زمینه شگفت انگیز جلوه عمق iOS 16 برای آیفون

2021

Waves: بسته کاغذدیواری الهام گرفته از MacOS Big Sur

2020

بسته تصاویر پس زمینه غروب آفتاب برای iPhone و

2019

تصاویر پس زمینه واقعی سیاه و بهینه شده OLED برای iPhone XS pack 2 (بسته 1)

2018

تصاویر پس زمینه هفته: بسته سیاه واقعی

2017

بسته 4 کاغذ دیواری آیفون X (بسته 1؛ بسته 2؛ بسته 3)

2016

مجموعه والپیپرهای طراح جنگ ستارگان

2015

تصاویر پس زمینه سانفرانسیسکو برای صفحه نمایش دوگانه

2014

والپیپرهای سرد زمستانی برای آیفون و آیپد

2013

تصاویر پس زمینه هفته: دیوارهای آماده اختلاف منظر برای iOS 7

با تشکر از placeit.net! آنها یک حساب اشتراک در اختیار من قرار می دهند که به من امکان می دهد به سرعت نمونه هایی را که در بالای پست هایم می بینید ایجاد کنم. آنها یک نجات مطلق برای زمان من بوده اند. لیستی باورنکردنی از دستگاه‌های اپل آماده برای ماکت‌های اسکرین شات، از جمله ابزارهای دیگر، در سایت آن‌ها آماده است. آنها را بررسی کنید!

مهمتر از همه، یک تشکر ویژه از همسرم برای حمایت از سرگرمی آخر هفته من، که در شب های هفته … و تعطیلات … و رویدادهای خانوادگی … و انواع چیزهای دیگر سرایت کرد. از آنجایی که این کار روزانه من نیست، یک تعهد زمانی اضافی در اینجا وجود دارد که او همیشه از آن حمایت کرده است و برای آن بسیار سپاسگزار و قدردان هستم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/iGH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *