بهترین باربری تهران کدام است ؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

بهترین باربری تهران کدام است ؟

در استان تهران باربری های بسیار زیادی در حال فعالیت هستند و همه روزه انواع کالا و محموله ها را از نقاط مختلف استان به سایر شهر ها ارسال می نمایند. اما در این بین برخی از شرکت های باربری یا مجموعه های فعال در این صنعت دارای مجوز های رسمی نمی باشند و با فعالیت به صورت واسطه ای اقدام به انتقال محموله ها می نمایند.

وجود این شرکت ها و مجموعه ها سبب شده است که علاوه بر بروز مشکلات زیاد در حمل و نقل محموله ها و عدم پاسخگویی ، هزینه های باربری تهران نیز افزایش داشته باشد.

از همین جهت تصمیم به معرفی یکی از بهترین باربری های تهران گرفته ایم تا شما عزیزان امکان انتقال فوری و ارزان محموله های خود را داشته باشید و با بهترین کیفیت کالاهای خود را ارسال کنید.

شرکت حمل و نقل آنی بار به عنوان یکی از بهترین باربری های استان تهران به صورت همه روزه انواع خدمات حمل و نقل کالا و محموله های تجاری و صنعتی را با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه می نماید. اگر قصد دارید کالایی را از تهران به سایر استان ها ارسال کنید می توانید تنها با یک تماس تلفنی از طریق مشاوره با کارشناسان این مجموعه انواع کالاهای خود را ارسال کنید .

در ادامه این مقاله قصد داریم خدمات باربری تهران آنی بار را به شما عزیزان معرفی نماییم تا برای انتقال محموله های خود در اسرع وقت کمترین قیمت ها در اختیارتان قرار گیرد.

C:\Users\Benyamin\Desktop\بهترین خدمات باربری تهران.jpg

خدمات باربری تهران آنی بار چیست ؟

یکی از مهمترین ویژگی های آنی بار ، ارائه انواع خدمات باربری می باشد که امکان انتقال همه نوع محموله با کمترین هزینه را برای شما عزیزان فراهم می نماید. از مهمترین خدمات آنی بار در باربری تهران به موارد زیر می توان اشاره نمود :

  • حمل و نقل انواع اثاثیه و کالا
  • انتقال لوازم کارگاهی و کارخانجات
  • ارسال دستگاه های راه سازی
  • ارسال لوازم خوراکی و مواد غذایی
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  لوله بازکنی در تهران و مرکز تهران با خدمات حرفه‌ای و کیفیت بالا

بهترین و تخصصی ترین خدمات برای باربری تهران به صورت حرفه ای توسط تیم متخصص آنی بار انجام میشود و شما از هر نقطه ای از تهران می توانید محموله ها و کالاهای خود را بارگیری و ارسال کنید. برای مشاوره با کارشناسان آنی بار می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید.

باربری تهران با انواع خودروی باری

یکی از ویژگی های آنی بار برای خدمات باربری تهران ، در اختیار داشتن بزرگترین ناوگان باربری کشور است که امکان انتقال محموله های مختلف را در تمامی تناژ و ابعاد فراهم می نماید.

در خدمات باربری تهران از کوچکترین محموله ها تا محموله های عظیم و غول آسا توسط مجموعه آنی بار با انواع خودروهای زیر منتقل خواهند شد:

  • انواع کامیون ها
  • انواع تریلی ها
  • انواع کامیونت ایسوزو و خاور
  • نیسان وانت

خودروهای باربری باید بر اساس توان حمل آنها با نوع محموله مورد بررسی قرار گیرند تا بهترین گزینه برای انتقال ایمن محموله ها در اسرع وقت مورد استفاده قرار گیرد.

اگر در انتخاب خودروی باربری خود دچار تردید هستید و یا نیاز به اطلاعات بیشتری در این خصوص دارید می توانید با شماره 57699-021 در تماس باشید.

C:\Users\Benyamin\Desktop\باربری تهران با انواع خودروی باربری.jpg

بهترین خدمات باربری تهران با انواع تریلی

تریلی های یکی از بهترین خودروهای باربری هستند که برای انتقال حجم زیاد کالا و محموله ها مورد استفاده قرار میگیرند. آنی بار برای باربری تهران به همه نقاط کشور از انواع تریلی نیز استفاده می نماید و از آنجایی که تریلی های آنی بار قابلیت بارگیری تا 24 تن را دارند می توانید حجم زیادی از انواع کالا را بارگیری نمایید.

در باربری تهران آنی بار تریلی ها به صورت زیر می باشند :

  • تریلی کفی
  • تریلی چادری
  • تریلی کمرشکن
  • تریلی یخچالدار
  • تریلی کمپرسی

برای حمل و نقل محموله های سنگین و فوق سنگین از تریلی کمرشکن استفاده می شود که امکان بارگیری محموله ها تا 65-70 تن را دارد. این محموله ها با تریلی های عادی قابل انتقال نمی باشند. خدمات باربری تهران آنی بار برای انتقال محموله هایی با ابعاد و تناژ بزرگتر از بوژی استفاده می نماید که یک فرایند تخصصی برای انتقال بار است. علاوه بر باربری تهران ، برای باربری رباط کریم نیز تریلی های آنی بار آماده بارگیری و انتقال محموله های شما هستند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تعمیرگیربکس ۲۰۶ اتومات در سریع ترین زمان

C:\Users\Benyamin\Desktop\باربری تریلی تهران.jpg

باربری تهران با انواع کامیون ها

مجموعه آنی بار به عنوان یکی از برترین ارائه دهندگان خدمات باربری تهران ، همه روزه انواع کامیون را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد تا محموله های خود را به سادگی و در اسرع وقت منتقل نمایید.

در خدمات باربری تهران انواع کامیون های آنی بار به صورت زیر می باشند :

  • کامیون تک
  • کامیون جفت
  • کامیون 911

این کامیون ها هر یک برای انتقال نوع خاصی از محموله ها و در ابعاد و تناژ متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرند . از همین جهت انتخاب یک کامیون مناسب برای بارگیری و انتقال سریع محموله ها بسیار مهم است. برای خدمات باربری کرج نیز می توانید با انواع کامیون های آنی بار محموله های خود را بارگیری و ارسال کنید.

C:\Users\Benyamin\Desktop\باربری کامیون تهران.jpg

باربری تهران و انتقال اثاثیه و لوازم خانه

برای انتقال انواع اثاثیه و لوازم منزل نیز میتوانید روی آنی بار حساب کنید . خدمات باربری تهران با استفاده از کامیونت مسقف و روباز ( در صورت درخواست شما ) انجام میشود و اثاثیه شما در کمترین زمان ممکن با استفاده از کارگران حرفه ای و آموزش دیده بارگیری و در محل مورد نظر تحویل شما خواهد شد.

حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل در کمترین زمان ممکن انجام میشود و پیشنهاد آنی بار استفاده از کامیونت های مسقف سایز بزرگ است که امکان بارگیری اثاثیه بصورت کامل را برای شما فراهم می نمایند. باربری تهران آنی بار برای بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل شما از بهترین لوازم بسته بندی مانند جعبه کارتن ، نایلون حبابدار ، سلفون و . . . استفاده می نماید.

مشاوره با کارشناسان آنی بار رایگان است و از طریق شماره 57669-021 در خدمت شما هستند.

بهترین بیمه نامه برای باربری تهران

مجموعه آنی بار برای خدمات باربری تهران از بهترین و کاملترین بیمه نامه استفاده می نماید که امنیت محموله ها را تضمین می نماید. در خدمات حمل و نقل آنی بار بیمه نامه ایران مورد استفاده قرار میگیرد که کامل ترین پوشش را ارائه می نماید.

هرگونه خسارتی که بر اثر آتش سوزی ، سرقت ، تصادفات و . . . . ایجاد شود به صورت کامل تحت پوشش خواهد بود و در اسرع وقت هزینه ها پرداخت خواهد شد.

برای خدمات باربری تهران تا سقف مشخصی نیز بیمه به صورت رایگان ارائه خواهد شد . به عنوان مثال ، برای باربری اسلامشهر تا 100 میلیون تومان بیمه رایگان خواهد بود.

برای مشاوره با کارشناسان آنی بار می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید و یا به anibar.net مراجعه نمایید.

5/5 - (8 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qyLKtw
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *