بهترین نرم افزار فشرده سازی ویدئو برای مک در سال 2023

زمان مطالعه: 8 دقیقه

اگر صاحب مک هستید و به دنبال فشرده سازی ویدیوهای خود برای ذخیره سازی کارآمد، اشتراک گذاری سریع تر یا پخش روان تر هستید، در جای مناسبی هستید. با افزایش روزافزون اندازه فایل‌های ویدیوهای با وضوح بالا، یافتن بهترین نرم‌افزار فشرده‌سازی ویدیو برای مک شما برای بهینه‌سازی فضای ذخیره‌سازی و بهبود عملکرد ویدیو بسیار مهم است.

در اینجا، من بهترین کمپرسور ویدیو را بدون از دست دادن کیفیت موجود برای Mac، با توجه به ویژگی‌ها، سهولت استفاده، راندمان فشرده‌سازی و عملکرد کلی، به اشتراک می‌گذارم. بنابراین، بیایید شیرجه بزنیم و بهترین گزینه ها را برای کاهش اندازه فایل ویدیویی در مک کشف کنیم!

  1. VideoProc
  2. یک مبدل
  3. مووی
  4. فاینال کات پرو ایکس
  5. ترمز دستی
  6. Wondershare Filmora
  7. هر مبدل ویدیویی
  8. iMovie

1. VideoProc – انتخاب ویرایشگر

VideoProc یک نرم افزار فشرده سازی ویدیوی بدون اتلاف جامع است که به شما امکان ویرایش فیلم ها را می دهد. شما می توانید اندازه فایل mp4، از جمله فیلم های 4K، 8K، 1080p، HDR، 360 درجه و FPS بالا را کاهش دهید و اندازه آنها را تا 90 درصد کاهش دهید. همچنین، گزینه‌هایی برای حذف، برش یا اصلاح یک بخش ویدیو و انتخاب از بین فرمت‌های کدک ویدیویی مختلف، GOP، میزان بیت و نرخ فریم وجود دارد.

علاوه بر این، به لطف فناوری شتاب GPU، قابلیت های آن افزایش یافته است. این می تواند کار فشرده سازی ویدیوی 4K را حتی در رایانه های شخصی قدیمی تر به طور موثر انجام دهد. می توانید نسخه رایگان VideoProc Converter را برای فشرده سازی فایل های کوچک دانلود کنید. شما ممکن است یک مجوز مادام العمر با چندین ویژگی ویرایش ویدیو بگیرید.

طرفداران

  • بدون از دست دادن کیفیت، حجم ویدیو را تقریباً 90٪ کاهش دهید
  • فشرده سازی بیش از 420 فرمت صوتی/تصویری
  • 47 برابر سریعتر و پایدارتر
  • پیش نمایش زمان واقعی و تخمین اندازه فایل

منفی

  • فایل ویدئویی 5 دقیقه ای را در نسخه آزمایشی رایگان فشرده کنید

قیمت: رایگان (خریدهای درون برنامه ای از 29.95 دلار شروع می شود)

دانلود

2. Uniconverter Wondershare – مجهز به

Uniconverter Wondershare - مجهز به هوش مصنوعی

Wondershare's UniConverter ابزاری مستقل از پلتفرم برای فشرده سازی ویدیو با بالاترین کیفیت و تبدیل سریع است. در آن، شما همچنین می توانید فیلم ها را ویرایش کنید و فایل های تمام شده را برای آپلود رندر کنید. از ویژگی‌های پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی مانند پردازش دسته‌ای، جلوه‌های اضافی، کوتاه کردن یا ترکیب فیلم‌ها، افزودن زیرنویس، افزودن لایه‌های ویرایش متعدد و غیره خوشم آمد.

بیش از 1000 فرمت از جمله MP4، AVI، WMV، MP3، و MOV را پشتیبانی می کند و شامل یک صفحه نمایش و ضبط کننده وب کم است. نسخه رایگان برای تبدیل فایل های تا 100 مگابایت به فرم های کوچکتر مناسب است. با این حال، برای فشرده سازی فایل های ویدیویی بزرگتر باید مجوز خریداری کنید. همچنین اگر تازه کار هستید، می توانید از نسخه آنلاین آنها برای آزمایش استفاده کنید.

طرفداران

  • بدون محدودیت آپلود فایل
  • پشتیبانی از بیش از 1000 فرمت
  • ویدیوها را از بیش از 10000 سایت ویدیو بارگیری کنید

منفی

  • برای استفاده باید مجوز خرید

قیمت: 29.99 دلار

دانلود

3. Movavi Video Converter – فشرده سازی سریع

مبدل ویدیوی Movavi - فشرده سازی سریع

Movavi یکی از قدیمی‌ترین نرم‌افزار فشرده‌سازی ویدیو برای مک است. این می‌تواند فایل‌های عظیمی مانند فیلم‌های 4K را به صورت دسته‌ای برای رمزگذاری سریع رعد و برق بدون به خطر انداختن کیفیت ویدیو مدیریت کند. در حالت آفلاین، از چندین فرمت ویدیویی از جمله MP4، 3GP، AVI، MPEG و غیره پشتیبانی می‌کند. در کنار آن، رابط کاربری نمونه‌ای برای ناوبری آسان دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 روش برتر برای رفع عدم کارکرد صدای اعلان در ویندوز 11

یک ویدیو ممکن است با استفاده از یک کشیدن و رها کردن ساده فشرده شود. فقط میزان فشرده سازی را انتخاب کنید، فایل را آپلود کنید و روی «تبدیل» کلیک کنید. همچنین، می‌توانید پارامترهای دیگر را برای دریافت فیلم‌های تبدیل‌شده با کیفیت بالا تغییر دهید. علاوه بر این، گزینه های از پیش تعیین شده، ابزارهای ویرایش ویدیو و قابلیت های فشرده سازی زیادی دارد. می توانید از Movavi برای ویرایش تصاویر و کلیپ های صوتی و ضبط صفحه نمایش خود استفاده کنید.

طرفداران

  • ارتقاء کیفیت هوش مصنوعی
  • تبدیل سریع
  • بیش از 150 کدک مدرن

منفی

  • تعداد محدودی از ویژگی ها

قیمت: آزمایشی رایگان یک هفته ای (خریدهای درون برنامه ای از 49.95 دلار شروع می شود)

دانلود

4. Final Cut Pro X Compressor – انحصاری Mac

کمپرسور Final Cut Pro X - اختصاصی مک

به طور خاص کمپرسور Final Cut Pro X را با کدگذاری توزیع شده برای کاربران مک ایجاد کرد. می‌توانید ویدیوهای فشرده‌شده را با فرمت‌های با وضوح بالا مانند 4K، HDR، و HEVC دانلود کنید. همچنین، بسیاری از گزینه‌های ویرایش دسته‌ای، مانند ابزارهایی برای فیلم‌های 360 درجه، ویدیوهای گرفته‌شده با حالت سینمایی ، یا فیلم‌های ProRes Raw را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ادغام نزدیک آن با Final Cut Pro و Motion باعث می شود تبدیل های ویدیویی همه کاره تر شود. همچنین می‌توانید تصاویر را بهبود ببخشید، به سرعت پارامترهای خروجی را تنظیم کنید، همگام‌سازی ویدیو را با صدا، زیرنویس‌ها یا زیرنویس‌ها بررسی کنید و فیلم خود را برای فروش در فروشگاه iTunes بسته بندی کنید. با ویژگی‌های بسیار، این ابزار مورد علاقه ویرایشگرهای ویدیو برای فشرده‌سازی ویدیو در مک است.

طرفداران

  • تنظیمات رمزگذاری و خروجی را سفارشی کنید
  • پشتیبانی از ویدیوهای 4k، 360 درجه، HEVC و HDR
  • ویدیوها را مستقیماً به یوتیوب صادر کنید
  • پشتیبانی از دوربین های متعدد

منفی

  • رابط کاربری پیچیده است

قیمت: 49.99 دلار

دانلود

5. ترمز دستی – بهترین نرم افزار فشرده سازی ویدیوی رایگان

Handbrake - بهترین نرم افزار فشرده سازی ویدیوی رایگان

Handbrake فشرده‌سازی ویدیوی آفلاین را برای همه انواع فایل‌های ویدیویی مانند 4K، HD، BluRay، MP4، MKV، WebM و غیره ارائه می‌دهد. این فشرده‌سازی رایگان و منبع باز است، با کدک‌های معاصر و رایج و تنظیمات پیش‌تنظیم داخلی برای Mac. همچنین، می‌توانید ویدیوها را در چندین استاندارد رمزگذاری ویدیویی و صوتی از جمله H.265، H.264 و Theora صادر کنید.

علاوه بر نشانگرهای فصل و فیلترهای ویدیویی پیشرفته، مانند مقیاس‌بندی، برش، جداسازی و فضای رنگی، اسکن دسته‌ای، کدگذاری با کیفیت ثابت و افزودن زیرنویس را نیز ارائه می‌دهد. علاوه بر این، می‌توانید ویدیوها را با کیفیت ثابت یا نرخ بیت متوسط ​​رمزگذاری کنید. اما، متأسفانه، تنها نمی‌تواند ویدیوهای آنلاین را فشرده کند و فاقد حفاظت از حق چاپ است.

طرفداران

  • آفلاین کار می کند
  • فیلترهای ویدئویی پیشرفته
  • فیلم های قدیمی و بی کیفیت را بازیابی کنید

منفی

  • نمی‌توانید چند ویدیو را همزمان مدیریت کنید

قیمت: رایگان

دانلود

6. Wondershare Filmora – بهترین برای ویرایش

Wondershare Filmora - بهترین برای ویرایش

Wondershare Filmora یکی از قوی ترین مبدل های ویدیویی است. با آن، ویرایش و فشرده سازی ویدیو هر دو ساده است. علاوه بر این، بیش از 12 فرمت ویدئویی از جمله MP4، VOB، AVI، FLV و MOV را پشتیبانی می کند. بنابراین می توانید از آن برای پروژه های مختلف استفاده کنید. علاوه بر این، می‌توانید خروجی‌های ویدیویی را در بیش از 20 فرمت ویدیویی مختلف صادر کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  3 روش برتر برای مسدود کردن یا محدود کردن وب سایت ها در مک و آیفون

همچنین، دارای بیش از 5 میلیون آیتم رسانه ای با بیش از 100 ویژگی ویرایش ویدیو، از پیش تنظیم، الگوها و جلوه های بصری است. بهترین بخش کمپرسور این است که به لطف ذخیره سازی ابری داخلی، سریع و موثر عمل می کند. به عنوان مثال، در کمتر از یک دقیقه، می توانید فیلمی را که تقریباً 1 گیگابایت است تا 60 درصد اندازه اصلی آن کاهش دهید.

طرفداران

  • فشرده سازی سریع
  • 1 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری Filmora
  • بیش از 100 ویژگی ویرایش پیشرفته

منفی

  • مجوز کراس پلتفرم بسیار گران است

قیمت: آزمایشی رایگان به مدت 14 روز (اشتراک 59.99 دلار در سال)

دانلود

7. هر مبدل ویدیویی – بدون واترمارک

هر مبدل ویدیویی - بدون واترمارک

Any Video Converter یک نرم افزار فشرده سازی ویدیوی رایگان بدون واترمارک است. می توانید فایلی را که می خواهید فشرده کنید بکشید و رها کنید، تنظیمات فشرده سازی را انتخاب کنید و برنامه را شروع کنید. علاوه بر این، از بیش از 100 فرمت ویدئویی، از جمله فشرده سازی آنلاین ویدئو، و تبدیل آنها به استانداردهای H.265 و فرمت های ویدئویی 160+ با کیفیت 100% بدون ضرر پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، بارگیری ویدیوهای 4K بی عیب و رمزگذاری NVIDIA NVENC را فعال می کند. همچنین می‌توانید زیرنویس‌ها را اضافه یا حذف کنید، بسیاری از فیلم‌ها را در یک فیلم ترکیب کنید، یا ویدیوی اصلی را کوتاه کنید. بهترین چیز این است که هیچ جاسوس افزار، بدافزار یا تبلیغاتی مانند سایر نرم افزارهای رایگان ندارد.

طرفداران

  • فشرده سازی ویدیو 30 برابر سریعتر
  • بالاترین امنیت با نرم افزارهای مخرب یا جاسوس افزار صفر
  • بدون تبلیغات

منفی

  • نسخه Ultimate بهتر از نسخه رایگان است

قیمت: رایگان (نسخه نهایی 59.95 دلار)

دانلود

8. iMovie – ساخته شده برای مک

iMovie - ساخته شده برای مک

iMovie بهترین نرم افزار فشرده سازی ویدیوی داخلی برای مک است. رابط کاربری ساده و حرکات چند لمسی آن، کاهش حجم فایل ویدیویی را آسان و سریع می کند. شما می توانید از بین 8 تم متمایز و 13 فیلتر ویدیویی ایجاد شده توسط اپل انتخاب کنید تا به ویدیوهای خود ظاهر ایده آلی بدهید. برای کسب اطلاعات بیشتر، به راهنمای مبتدیان iMovie مراجعه کنید.

طرفداران

  • ساخته شده و رایگان برای استفاده
  • ویرایش قالب ها و استوری بوردها
  • به خوبی با اکوسیستم اپل یکپارچه شده است

قیمت: رایگان

دانلود

امتیاز: از Mac Finder برای فشرده سازی ویدیوها استفاده کنید

Finder یک گزینه عالی برای یک راه ساده، ساده و ساده برای فشرده سازی یک ویدیو در مک است. این ابزار داخلی Mac عمدتاً برای دسترسی به برنامه‌های Mac استفاده می‌شود، اما قادر به کارهای بسیار بیشتری از جمله فشرده‌سازی ویدیو است. می‌توانید با تنظیم میزان بیت، نرخ فریم، وضوح، کدک و کیفیت، اندازه ویدیو را کاهش دهید.

همچنین می‌تواند فشرده‌سازی سریع ویدیو را همراه با سفارشی‌سازی انجام دهد. اما به یاد داشته باشید که فقط می توانید فایل های MOV را با استفاده از Finder فشرده کنید.

فشرده سازی ویدیو در مک بدون از دست دادن کیفیت!

گزینه‌های مختلفی برای بهترین نرم‌افزار فشرده‌سازی ویدیو برای مک وجود دارد، از نرم‌افزار رایگان تا نرم‌افزار پولی با ویژگی‌های پیشرفته متفاوت، گزینه‌های سفارشی‌سازی و نتایج فشرده‌سازی با کیفیت بالا. بنابراین، هنگام انتخاب، نیازهای خاص، بودجه، سطح تخصص و کیفیت خروجی مورد نظر خود را در نظر بگیرید.

پیشنهاد می کنم قبل از خرید، نسخه آزمایشی رایگان یا نسخه آزمایشی نرم افزار پولی را امتحان کنید تا مطمئن شوید که نیازهای شما را برآورده می کند. همچنین، ممکن است ابزارهای کمپرسور آنلاین زیادی پیدا کنید که ممکن است وظیفه شما را انجام دهند. بنابراین، از کدام کمپرسور ویدیویی در مک خود استفاده می کنید؟ با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید!

کاوش بیشتر…


نویسنده محتوا
در

iGeeksMedia

آوا یک نویسنده مشتاق فناوری مصرف کننده است که از یک پیشینه فنی می آید. او عاشق کاوش و تحقیق در مورد محصولات و لوازم جانبی جدید اپل است و به خوانندگان کمک می کند تا به راحتی این فناوری را رمزگشایی کنند. در کنار مطالعه، برنامه آخر هفته او شامل تماشای انیمه پرحرفی است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/agzxYF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *