ترفند جیلبریک StoreSwitcher 2 باعث می شود تا جابجایی بین چندین اپل آیدی در اپ استور بدون دردسر باشد.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حالی که اکثریت قریب به اتفاق افراد تنها از یک شناسه در دستگاه خود استفاده می کنند، برخی از افراد از یک یا چند مورد استفاده می کنند. برای مثال، من از بیش از یک شناسه اپل در دستگاه جیلبریک شده خود استفاده می‌کنم تا بتوانم فهرست جداگانه‌ای از برنامه‌ها را برای کار به جای کتابخانه شخصی‌ام نگه دارم.

StoreSwitcher 2

جابه‌جایی بین اپل آیدی‌ها می‌تواند تا حدودی دشوار و ناخوشایند باشد، این یکی از دلایلی است که من از یک توییک جدید و رایگان برای جیلبریک به نام هیجان‌زده هستم. StoreSwitcher 2 (بدون ریشه) توسط توسعه دهنده iOS 0xkuj.

کاری که این توییک انجام می دهد اضافه کردن یک دکمه جدید به رابط کاربری اپ استور است که در بالا نشان داده شده است تا بتوانید به سرعت و بدون دردسر بین حساب های ذخیره شده ID در هنگام دانلود یا خرید برنامه ها از اپ استور تغییر دهید.

هنگامی که روی دکمه ضربه می زنید، لیستی از حساب های Apple ID ذخیره شده که در یا iPad شما استفاده شده است، به شما ارائه می شود، که به شما امکان می دهد هر یک از آن ها را به عنوان حساب فعال برای هر بارگیری یا خریدی که قصد دارید تنظیم کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از فیلترهای FaceTime در آیفون و آیپد

این یک ویژگی منحصر به فرد و تا حدودی خاص است، اما خوشحالم که وجود دارد. هرکسی که همین احساس را داشته باشد می‌تواند کپی خود را از مخزن شخصی 0xkuj از طریق برنامه مدیریت بسته مورد علاقه خود در دستگاه جیلبریک شده iOS 11، 12، 13، 14، 15 یا 16، از جمله جیلبریک‌های بدون ریشه، دریافت کند.

کسانی که قبلاً از مخزن شخصی 0xkuj استفاده نمی‌کنند، می‌توانند با استفاده از URL ارائه شده در زیر، آن را به برنامه مدیریت بسته انتخابی خود اضافه کنند:

https://0xkuj.github.io/kujman/

آیا می‌خواهید از StoreSwitcher 2 استفاده کنید؟ در بخش نظرات پایین به ما بگویید چرا یا چرا نه.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vKmqNW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *