تفاوت بین طرح های Premium در مقابل رایگان

زمان مطالعه: 3 دقیقه

اگر به قیمت گذاری Metricool نگاه کرده باشید، می بینید که طرح رایگان Metricool به شما امکان می دهد یک برند را در بسیاری از شبکه های اجتماعی مدیریت کنید.

با این حال، ممکن است از خود بپرسید که آیا باید به سطح بعدی بروید و عضو ممتاز شوید. ابتدا ممکن است لازم باشد ابتدا تفاوت های بین برنامه های Premium و Free Metricool را درک کنید و بدانید که کدام طرح به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

برنامه های پریمیوم متریکول

برنامه های قیمت گذاری Metricool بسته به اینکه چند برند را باید مدیریت کنید، چگونه می خواهید زمان خود را بهینه کنید و حضور آنلاین خود را رشد دهید متفاوت است.

اگر می‌خواهید رشد کنید، به یک ابزار مدیریت رسانه‌های اجتماعی نیاز دارید که زندگی شما را آسان‌تر کند و به سرعت بخشیدن به این روند کمک کند. اینجاست که طرح ممتاز Metricool وارد عمل می شود.

برنامه های Metricool Premium چیست؟

طرح اولیه متریکول

وقتی موضوع جدی می شود و شما از قبل یک برند یا تجارت شناخته شده دارید، اما طرح رایگان کافی نیست. چه چیز دیگری نیاز دارید؟

برنامه Starter به شما امکان می دهد 5 تا 10 برند را مدیریت کنید، با اتصال به تمام شبکه های اجتماعی برای هر کدام.

با این طرح می توانید به اتصال لینکدین، تجزیه و تحلیل رقبا تا 100 حساب کاربری، دانلود گزارش های PDF و PPT، قرار دادن چندین لینک در بیو، استفاده از تولیدکننده متن و دسترسی به تجزیه و تحلیل با سابقه داده نامحدود دسترسی داشته باشید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  InterSystems با PainChek در ارزیابی درد شریک است

▶️ تا 5 برند برای 18 دلار در ماه با پرداخت سالانه یا $22/ماه با پرداخت ماهانه. حداکثر 10 مارک برای 31 دلار در ماه با پرداخت سالانه یا 38 دلار در ماه با پرداخت ماهانه.

✅ طرح شروع را اینجا کشف کنید

طرح پیشرفته متریکول

شما غیرقابل توقف هستید و پایگاه مشتریان شما همچنان در حال رشد است. شما و تیمتان از طرح استارتر راضی هستید، اما متوجه شده اید که قطعه بیشتری از کیک را می خواهید.

طرح پیشرفته مانند یک دستکش با همان ویژگی ها و مزیت های Starter، اما با گزینه های نام تجاری بیشتر مناسب خواهد بود.

هر یک از شبکه های اجتماعی و حداکثر 5000 پست ماهانه خود را مدیریت کنید. دسترسی به تیم و مشتری، مدیریت نقش، الگوهای قابل تنظیم، ادغام Zapier و گزینه استفاده از اتصال Looker Studio.

▶️ حداکثر 15 برند به قیمت 45 دلار در ماه با پرداخت سالانه یا 54 دلار در ماه با پرداخت ماهانه. حداکثر 25 مارک برای 72 دلار در ماه با پرداخت سالانه یا 88 دلار در ماه با پرداخت ماهانه.

✅ طرح پیشرفته را اینجا کشف کنید

Metricool: Enterprise Plan

شما در کار محدودیت ها را تعیین می کنید. طرح Enterprise در Metricool شما را فراتر از سطح بعدی خواهد برد.

با استفاده از این اشتراک، تمام مزایای ذکر شده در قبل، به علاوه امکان مدیریت تا 50 حساب کاربری را دارید. علاوه بر این، شما قادر خواهید بود تا 10000 پست در ماه را برنامه ریزی کنید.

شما همچنین دسترسی خواهید داشت ویژگی برچسب سفید متریکول برای ادغام Metricool در برنامه وب یا ابزار خود برای ارائه ویژگی های Metricool در محصول خود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چرا حساب اسنپ چت من قفل شده است؟

▶️ 139 دلار در ماه با پرداخت سالانه یا 172 دلار در ماه با پرداخت ماهانه.

✅ اینجا ثبت نام کنید و عضو Enterprise شوید

آیا شما بیش از 50 برند را مدیریت می کنید؟

مشکلی نیست همچنین این امکان وجود دارد که در صورت کوتاهی 50 برند، یک طرح مناسب برای شما ایجاد شود.

تفاوت Premium در مقابل Metricool رایگان

اگر تازه شروع کرده اید و در حال آزمایش کسب و کار یا آژانس خود هستید، بهترین گزینه این است که با یک حساب کاربری رایگان شروع کنید. اگرچه قیمت گذاری Metricool برای طرح های ممتاز به دلیل قیمت و ویژگی های آن بسیار جذاب است، توصیه ما این است که به آرامی شروع کنید و با رشد کسب و کار خود از نردبان بالا بروید.

نسخه Starter یک راه عالی برای راحت شدن با ویژگی های پیشرفته Metricool است و ببینید که چگونه می تواند به کسب و کار شما کمک کند.

با طرح رایگان Metricool، می توانید یک نام تجاری را مدیریت کنید. می‌توانید محتوا را برنامه‌ریزی کنید، بهترین ساعات ارسال را بیابید، از یک SmartLink برای ‌های رسانه‌های اجتماعی خود استفاده کنید، فهرست‌های خودکار برای پست‌های دوره‌ای ایجاد کنید و رقبای رسانه‌های اجتماعی خود را تجزیه و تحلیل کنید.

همانطور که می بینید، قیمت گذاری متریکول برای هر فرد بسته به نیاز شما طراحی شده است. اگر مطمئن نیستید که کدام برنامه برای شما بهترین است، می توانید همیشه در زنده ما از ما بخواهید تا سوالات خود را بلافاصله حل کنیم.

می توانید بررسی کنید این مگا آموزشی که ما آماده کرده ایم برای درک تمام ویژگی های ما

آیا شما هر گونه سوال در مورد برنامه های Premium در مقابل رایگان Metricool? نظرات شما را خواهیم خواند. ??

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/PRr
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *