تویوتا پریوس جدید 2023 قدرت را افزایش می دهد، نه مصرف سوخت •

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تویوتا در حال تقویت پریوس هیبریدی پر مصرف سوخت است و قدرت بیشتر و شتاب سریع‌تر را برای جذب طیف وسیع‌تری از خریداران خودرو در بازار شلوغ‌تر افزایش می‌دهد.

این خودرو هنگامی که 22 سال پیش در ایالات متحده عرضه شد، این بخش را ایجاد کرد – و بر آن تسلط یافت. اما اولین خودروی هیبریدی تولیدی جهان با ورود به نسل پنجم خود به طور پیوسته جایگاه خود را در مقابل مدل های جدید خودروسازان آمریکایی، آلمانی، ژاپنی و کره ای از دست داده است.

تویوتا پریوس 2023 عصر چهارشنبه در نمایشگاه خودروی لس آنجلس با پیشرانه‌ای اسپورت‌تر و منحنی‌تر و ظاهری کم‌پیچ رونمایی شد تا جذابیت خود را برای مشتریان خودروهای اسپرت که در گذشته به یک پریوس فکر نمی‌کردند، گسترش دهد. با این حال، هیبریدی خیلی سبزتر نخواهد شد: تویوتا گفت که مدل جدید می تواند 57 مایل بر گالن، مشابه پریوس خروجی، تولید کند.

تویوتا پریوس 2023

تویوتا پریوس 2023

تویوتا گفت که مدل جدید دارای خط سقف پایین تر و عقب پهن تر برای ظاهری مدرن تر و ورزشی است.

مدل استاندارد و دیفرانسیل جلو اکنون 194 اسب بخار قدرت تولید می کند که 60 درصد افزایش نسبت به نسل قبلی دارد. این هیبریدی جدید می تواند از 0 تا 60 مایل در ساعت در 7.2 ثانیه حرکت کند – کندتر از یک خودروی اسپورت اما همچنان 26 درصد پیشرفت نسبت به سفر 9.8 ثانیه ای قبلی پریوس دارد.

به گفته تویوتا، افزایش قدرت از موتور بزرگتر هیبریدی جدید و یک باتری لیتیوم یونی سبک تر و کوچکتر حاصل می شود که خروجی را 15 درصد نسبت به باتری فلزی نیکل نسل قبلی افزایش می دهد.

پریوس پرایم

پریوس پرایم هیبریدی پلاگین 2023

پریوس پرایم هیبریدی پلاگین 2023 اعتبار تصویر: تویوتا

یک پریوس پرایم پایین‌تر، طولانی‌تر و عریض‌تر، نسخه پلاگین هیبریدی پلاک‌نام، نیز در نمایشگاه خودرو عصر چهارشنبه رونمایی شد و با افزایش 50 درصدی برد الکتریکی خود به رخ کشید.

این نشان می‌دهد که پرایم جدید می‌تواند تقریباً 37 مایل را با یک باتری کاملاً شارژ شده قبل از مصرف انرژی از موتور گازی خود طی کند، در مقایسه با برد 25 مایلی مدل فعلی.

تویوتا اعلام کرد که قیمت و تاریخ تحویل پریوس هیبریدی را اواخر امسال و پریوس پرایم را در اوایل سال آینده اعلام خواهد کرد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/OpsxqQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *