جوامع Reddit اشکال جایگزین اعتراض را اتخاذ می کنند زیرا این شرکت اقداماتی را علیه ناظران تهدید می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم جوامع Reddit اشکال جایگزین اعتراض را اتخاذ می کنند زیرا این شرکت اقداماتی را علیه ناظران تهدید می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

چندین subreddit در حال اتخاذ روش‌های جایگزین برای اعتراض هستند، مانند انتشار تنها یک نوع پست، تغییر موضوع در کانون، و روزهایی که جامعه خصوصی می‌شود.

بسیاری از این جوامع در خاموشی Reddit از 12 تا 14 ژوئن شرکت کردند تا علیه تغییرات قوانین API Reddit اعتراض کنند، که می تواند به طور موثر بسیاری از برنامه های شخص ثالث را از بین ببرد. از آنجایی که شرکت – و مدیر عامل آن استیو هافمن – تصمیم گرفتند هیچ تغییری ایجاد نکنند، subreddits شروع به فکر کردن در مورد تاریک شدن نامحدود کردند.

با این حال، Reddit اشاره کرد که مدیران باید جامعه را باز نگه دارید بعلاوه، آنها نمی توانند تصمیم بگیرند که جامعه آنها بدون رأی عمومی تاریک شود. شرکت حتی ارسال کرد پیام‌هایی به گردانندگان مبنی بر اینکه اگر همگی در خاموشی به ذرات خود ادامه دهند، حذف خواهند شد.

برای دور زدن اقدام حذف ناظم، چندین انجمن در حال برگزاری نظرسنجی هستند تا تصمیم بگیرند که چه نوع پستی در subreddit مجاز است. آنها همچنین برخی از قوانین را کاهش می دهند – به دلیل تغییرات، مدیران ابزارهای خاصی را در دسترس خود ندارند و کار آنها را دشوارتر می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 روش برتر برای رفع خطای Load Not Media در سافاری

برخی از بزرگترین جوامع مانند r/pics، r/aww، و r/GIF تصمیم گرفتند تصاویر و GIF های جان اولیور را پست کنند. الیور در توییتی این حرکت را تایید کرد.

در مورد r/aww، جامعه نیز مجاز به ارسال تصاویر Chiijohn است. r/ تصمیم گرفت عکس‌هایی را به مناسبت تیم کوک ارسال کند.

اشکال واقعاً عجیب اعتراض نیز وجود دارد:

در حالی که این روش‌ها نوآورانه و سرگرم‌کننده هستند، باید ببینیم که آیا مدیریت Reddit تمایلی به جابجایی نشان می‌دهد یا خیر. هافمن در مصاحبه های اخیر خود به شدت از تغییرات قوانین API شرکت دفاع کرد و گفت که می خواهد سودآور باشد. او همچنین پیشنهاد کرد که این اعتراضات توسط “گروه کوچکی که بسیار ناراحت هستند” رهبری شده است و هیچ تاثیری بر درآمد شرکت نداشته است. از طریق این آرای عمومی، جوامع سعی دارند ثابت کنند که تعداد زیادی از مردم از تغییرات ایجاد شده توسط Reddit ناراضی هستند.

اگر مدیر ساب‌ردیت یا کارمند ردیت هستید که می‌خواهید در مورد موقعیت‌های جاری صحبت کنید، می‌توانید با خبرنگار در im@ivanmehta.com تماس بگیرید.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/cEG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *