فید جدید Substack با فرم کوتاه «یادداشت‌ها» بسیار شبیه توییتر است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم فید جدید Substack با فرم کوتاه «یادداشت‌ها» بسیار شبیه است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

Substack امروز اعلام کرد که ویژگی جدید Notes را معرفی می کند که به کاربران اجازه می دهد پست ها، نقل قول ها، نظرات، تصاویر، پیوندها و ایده ها را به اشتراک بگذارند. یادداشت های به اشتراک گذاشته شده در پلتفرم در یک فید کوتاه اختصاصی که بسیار شبیه توییتر است نمایش داده می شود. هنگامی که یادداشتی را به اشتراک می گذارید، اساساً مانند ارسال یک توییت است. هر یادداشت تعداد لایک و تعداد نظرات را نمایش می دهد. همچنین گزینه ای برای «نظارت مجدد» یا بازتوییت کردن یک پست وجود دارد.

به نظر می رسد این شرکت موافق است که ویژگی جدید شبیه توییتر است، زیرا Substack در پست اعلامیه خود خاطرنشان کرد که Notes “ممکن است مانند فیدهای رسانه های اجتماعی آشنا به نظر برسد.” با این حال، Substack استدلال می کند که Notes با فیدهای رسانه های اجتماعی سنتی متفاوت است زیرا روی تبلیغات اجرا نمی شود.

این شرکت در یک پست وبلاگی نوشت: “سرمایه حیات یک فید رسانه های اجتماعی مبتنی بر تبلیغات توجه است.” در مقابل، رگ حیاتی یک شبکه اشتراک پولی است که به افرادی پرداخت می‌شود که در آن کار بزرگی انجام می‌دهند. در اینجا، افراد برای احترام به اعتماد و توجه مخاطبان خود پاداش دریافت می کنند. هدف نهایی در این پلتفرم تبدیل خوانندگان معمولی به مشترکین پولی است. در این سیستم، اکثریت قریب به اتفاق پاداش های مالی نصیب سازندگان محتوا می شود.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ارائه دستورالعمل های سفارشی به ChatGPT

Substack همچنین استدلال می کند که Notes شبیه رسانه های اجتماعی سنتی نخواهد بود و هدف محصول جدید ایجاد یک “محیط اطلاعاتی کاملا سالم” نیست، بلکه اجازه دادن به بحث سازنده در جایی که زمینه مشترک کافی برای جستجوی درک وجود دارد، است. در حالی که تنش ارزشمند مورد نیاز برای هنر عالی و ایده های جدید را حفظ می کنیم.»

اعتبار تصویر: زیر پشته

با توجه به تمایل این شرکت به میزبانی از نویسندگان بحث‌برانگیز و نویسندگانی که در غیر این صورت دارای پلتفرم ضعیف هستند، این جهت با فید Notes خود می‌تواند باعث شود که حتی عمیق‌تر وارد جنگ‌های فرهنگی پیرامون آزادی بیان شود. هرچه Substack بیشتر نام تجاری خود را با مارک های شخصی افراطی شخصیت های رسانه ای تفرقه انگیز مرتبط کند، کمتر می تواند خوانندگان بزرگتر (و معمولاً متوسط ​​تر) را که اکثریت پایگاه کاربر هر شبکه را تشکیل می دهند، جذب کند.

راه‌اندازی Notes تنها راهی نیست که Substack در ماه‌های اخیر تلاش کرده است تا از آشفتگی توییتر استفاده کند، زیرا این شرکت در نوامبر گذشته یک ویژگی را ارائه کرد. همچنین زمانی که توییتر در پستی در سال گذشته هشدار داد که «توئیتر در حال تغییر است و پیش‌بینی اینکه چه اتفاقی می‌افتد، دشوار است، در توئیتر عکس مستقیم‌تری گرفت». این پست، سازندگان را تشویق کرده بود تا پایگاه فالوورهای توییتر خود را به Substack منتقل کنند. محصول جدید Notes که تقریباً شبیه سازی توییتر است، امیدهای Substack را برای استفاده از هرج و مرج توییتر بیشتر می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آیا هوش مصنوعی می تواند به شما در ایجاد روابط کمک کند؟ آمورایی اینطور فکر می کند

شایان ذکر است که با Notes، Substack نه تنها در توییتر، جایی که بسیاری از بحث‌های پی در پی بین نویسندگان و خوانندگان در حال انجام است، بلکه سایر انجمن‌های آنلاین که نویسندگان در آن شبکه‌های خود را ایجاد کرده‌اند، مانند نیز وارد می‌شود. ، اسلک و تلگرام.

اعلامیه امروز یک هفته پس از آن منتشر شد که ساب استک یک دور جمع‌آوری سرمایه اجتماعی را افتتاح کرد و به نویسندگان اجازه داد در شرکت سرمایه‌گذاری کنند و صاحب بخشی از شرکت شوند. از امروز، Substack دارای تعهدات 7,138,675 دلاری است.

این شرکت فاش کرد که خوانندگان بیش از 300 میلیون دلار از طریق Substack به نویسندگان پرداخت کرده اند و این پلتفرم اکنون بیش از 35 میلیون اشتراک فعال دارد که شامل دو میلیون اشتراک پولی می شود. Substack همچنین فاش کرد که بیش از 17000 نویسنده در Substack درآمد کسب می کنند و 10 ناشر برتر Substack مجموعا بیش از 25 میلیون دلار در سال درآمد دارند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/RJKSpA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *