به یک تلویزیون 4K 98 اینچی اقتصادی نیاز دارید؟ مینی ال ای دی جدید TCL بسیار ارزان تر از سامسونگ است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

TCL به تازگی یک عظیم جدید را در ژاپن راه اندازی کرده است و بر اساس عرضه تلویزیون های QLED و mini-LED 2023 خود می تواند در آینده به ایالات متحده و اروپا بیاید. TCL 98C955، یک تلویزیون 98 اینچی کوانتوم دات mini-LED 4K، دارای مشخصات بسیار عالی و قیمت ژاپنی 980000 ین است. این تقریباً 6910 دلار آمریکا است.

برای مقایسه، تلویزیون 98 اینچی QLED 4K جدید 7999 دلار قیمت دارد – و آن تلویزیون کوچک LED نیست. اگر یک مینی ال ای دی 98 اینچی می خواهید که سامسونگ آن را Neo QLED می نامد، QN980A 98 اینچی در حال حاضر 14999 دلار در Best Buy قیمت دارد.

این کاملا تفاوت قیمت است. اما در حالی که مشخصات TCL کاملاً در مورد سامسونگ وجود ندارد، آنها نیز دور از دسترس نیستند و با برخی از بهترین تلویزیون های TCL موجود در حال حاضر مطابقت دارند.

TCL 98C955: برای پول چه چیزی به دست می آورید؟

همانطور که توسط Display Specifications گزارش شده است، TCL جدید دارای فناوری Quantum Dot با Dolby Vision، Dolby Vision IQ، HDR10+ و HLG است. نور پس‌زمینه mini-LED دارای حداکثر روشنایی 2000 نیت است و نرخ تجدید طبیعی 120 هرتز با VRR وجود دارد که در تا 144 هرتز افزایش می‌یابد و با گزینه Dual Line Gate برای ارائه تازه‌سازی مؤثر 240 هرتز. این تلویزیون از AMD FreeSync Premium Pro، Dolby Vision، DTS-HD و DTS Virtual X پشتیبانی می کند و یک سیستم عامل گوگل تی وی با Chromecast، AirPlay 2 و HomeKit وجود دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  شروع با معیارهای توجه •

برخلاف برخی از رقبا، همه پورت‌های HDMI در اینجا HDMI 2.1 نیستند: شما یک جفت از آن‌ها و سپس دو HDMI 2.0 دارید. همچنین سه پورت USB 2.0 وجود دارد و اتصال بی سیم Wi-Fi 6 است.

هیچ شکی وجود ندارد که پنل های تلویزیون های TCL عالی هستند، اما جایی که شاید از سامسونگ عقب تر باشد، سخت افزار و نرم افزاری است که آنها را نیرو می دهد. TCL از AiPQ خود شرکت استفاده می کند، در حالی که سامسونگ پردازنده تصویر پرقدرت خود را دارد. بررسی‌های نسل فعلی تلویزیون‌های TCL، پردازنده آن‌ها را به‌طور نامطلوبی با رقبا، به‌ویژه سامسونگ، که پردازنده‌های خودش عملکرد بسیار چشم‌گیری ارائه می‌دهد، مقایسه کرده است. و همانطور که از بررسی تلویزیون Roku سری 6 TCL ما می بینید، سخت افزار صوتی TCL می تواند با مقداری TLC کار کند.

من کاملاً مطمئن هستم که سامسونگ تلویزیون بهتری است. اما وقتی به تفاوت قیمت‌ها نگاه می‌کنید، حتی با وجود مالیات بر فروش، TCL به میزان قابل توجهی از سامسونگ با مشخصات مشابه کم می‌کند تا بتوانید یک PS5، یک پخش‌کننده Blu-Ray و یکی از بهترین نوارهای صوتی بخرید و همچنان پول باقی‌مانده داشته باشید. همانطور که زمین های فروش پیش می روند، این بسیار خوب است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین مانیتور بازی برای Counter-Strike 2

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/wQiLRF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *