جنبه های مختلف آیفون خود را با NoVulnTools2 سفارشی کنید، بدون نیاز به جیلبریک

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به دنبال افزونه های MacDirtyCow برای دستگاه iOS یا iPadOS 15.0-16.1.2 خود هستید که به شما امکان می دهد گوشی خود را خارج از پارامترهای موجودی سفارشی کنید؟ اگر چنین است، پس ممکن است به یکی از آنها علاقه مند شوید NoVulnTools2 توسط توسعه دهنده iOS tyler1029.

NoVulnTools2

NoVulnTools2 با توجه به سفارشی‌سازی بر روی هیچ زمینه خاصی تمرکز نمی‌کند، اما در عوض طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها را برای چندین جنبه از سیستم عامل تلفن همراه ارائه می‌کند.

به عنوان مثال، در بالا خواهید دید که ما بازخوانی RSSI را برای قدرت سیگنال Wi-Fi خود در نوار وضعیت فعال کرده‌ایم و همچنین قابلیتی را برای نمایش ضربه‌ها و اطلاعات مربوط به آن ضربه‌ها فعال کرده‌ایم. با این حال، NoVulnTools2 بسیار بیشتر از این است.

پس از نصب NoVulnTools2 از Misaka و respring برای اولین بار، یک صفحه ترجیحی اختصاصی در برنامه تنظیمات در بخش عمومی پیدا خواهید کرد که در آن می‌توانید توییک را مطابق میل خود پیکربندی کنید:

NoVulnTools2 Prefs.

گزینه های اینجا عبارتند از:

  • فعال یا غیرفعال کردن سرعت انیمیشن سفارشی دستگاه
  • تنظیم سرعت انیمیشن از طریق یک نوار لغزنده
  • تنظیم سرعت دکمه پاور
  • مخفی کردن هشدارهای باتری کم
  • نمایش Wi-Fi RSSI شما در نوار وضعیت
  • نمایش نسخه بیلد iOS شما در نوار وضعیت
  • فعال کردن صدای چسباندن
  • نمایش لمس روی صفحه نمایش شما و جزئیات مربوط به آن لمس ها
  • فعال کردن بازخورد لمسی هنگام بیدار کردن دستگاه
  • راه اندازی مجدد SpringBoard خود
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  به‌روزرسانی RSR iOS 16.5.1 باعث می‌شود وب‌سایت‌ها در سافاری پشتیبانی نشوند. اپل می گوید تعمیر به زودی می رسد

پس از ایجاد تغییرات مورد نظر، می توانید دستگاه خود را مجدداً فعال کنید تا اعمال شوند. به نظر می‌رسد بسیاری از این تنظیمات پس از راه‌اندازی مجدد باقی می‌مانند، که شایان ذکر است. علاوه بر این، صفحه ترجیحی بالا به حالت عادی باز می گردد و برای مشاهده مجدد و انجام تنظیمات، باید افزونه را از طریق Misaka دوباره فعال کنید.

اگر می‌خواهید NoVulnTools2 را امتحان کنید، آن را از مدیر بسته Misaka بگیرید. اگر هنوز Misaka را ندارید و می‌خواهید از آن در دستگاه iOS یا iPadOS 15.0-16.1.2 خود استفاده کنید، می‌توانید مراحل ذکر شده در آموزش مفصل ما را برای شروع دنبال کنید — نیازی به جیلبریک نیست.

آیا قصد دارید NoVulnTools2 را امتحان کنید؟ در قسمت نظرات پایین به ما اطلاع دهید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/JXObyx
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *