حذف ضایعات مواد غذایی، مرز بعدی در نجات کره زمین است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم حذف ضایعات مواد غذایی، مرز بعدی در نجات کره زمین است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

در مسابقه برای رسیدن به بی‌طرفی کربن، بسیاری از کسب‌وکارها به دنبال راه‌های مختلفی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای هستند، چه از طریق محدود کردن ترانزیت با کربن بالا، مصرف انرژی بیشتر در خانه یا کاهش مصرف گوشت.

اما مواردی وجود دارد که مصرف‌کنندگان می‌توانند انجام دهند که نیازی به تغییرات گسترده در سبک زندگی ندارند، و آنها را برای افرادی که می‌خواهند به کره زمین کمک کنند اما نمی‌خواهند برنامه سفر تعطیلات خود را رها کنند، گزینه‌های محتمل‌تری هستند.

یکی از این روش ها کاهش ضایعات مواد غذایی است. مشکل کوچکی نیست: بر اساس گزارش Feeding America، تنها در ایالات متحده، حدود 40 درصد از عرضه مواد غذایی به هدر می رود، که هر سال به حدود 119 میلیارد پوند غذا یا حدود 140 میلیارد وعده غذایی هدر می رود. بر اساس گزارش صندوق دفاع از محیط زیست، این میزان انتشار CO2 به اندازه 212 میلیون خودرو است. راه دیگری برای فکر کردن به رقم 40 درصد این است که بفهمیم این رقم در حدود 119 میلیارد پوند غذا یا حدود 140 میلیارد وعده غذایی هدر رفته در سال است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 روش برتر برای جلوگیری از روشن شدن خودکار بلوتوث در آیفون

اما چند استارتاپ هستند که روی مشکل ضایعات مواد غذایی کار می کنند، از جمله Fridgely و Mill. Fridgely، ی که به‌عنوان سرگرمی توسط یک مهندس کارآفرین ساخته شده است، نشان می‌دهد که فناوری می‌تواند جلوگیری از اتلاف مواد غذایی را آسان‌تر کند، تا زمانی که بتوانید کاربران را وادار کنید که به اطراف خود ادامه دهند. در مقابل، میل دارای یک سیستم منظم برای کمک به جمع آوری مواد غذایی هدر رفته و تبدیل آن به زمین های غذایی است که می تواند به سیستم تولید غذای یک کشور افت شود. آسیاب با خوراک مرغ به عنوان محصول نهایی خود شروع می کند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MMJDmK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *