پیشنهاد مقدماتی Xbox Game Pass Ultimate $1/£1 بازگشته است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آیا علاقه مند بوده اید که امتحان کنید Xbox Pass Ultimate اما کمی مطمئن نیستید که برای پول خود چه چیزی به دست می آورید؟ در اینجا چند خبر خوشایند وجود دارد: تنها چند روز پس از اینکه قیمت خدمات اشتراک خود را افزایش داد، این شرکت آزمایشی یک ماهه 1 دلاری / پوندی خود را مجدداً معرفی کرد.

ماه آزمایشی 1 دلاری / پوندی از زمانی که در سال 2017 راه اندازی شد، مدت ها یکی از اصلی ترین بخش های خدمات اشتراک بود، اما در مارس 2023، مایکروسافت تأیید کرد که از پیشنهاد مقدماتی صرف نظر می کند و در حال “ارزیابی تبلیغات مختلف بازاریابی” برای اعضای جدید در آینده.

با این حال، فقط سه ماه به سرعت به جلو بروید، و طرح تخفیف یک ماهه دوباره احیا شده است، و مشترکین جدید را قادر می‌سازد تا ببینند این سرویس تنها با 1/1 دلار برای ماه اول چه چیزی ارائه می‌دهد. پس از آن، قیمت معمول 17 دلار / 13 پوند برای زیرمجموعه های Ultimate در کنسول یا 11 دلار / 8 پوند برای ارائه فقط برای شخصی اعمال می شود.

این یک خبر خوب برای کسانی است که توسط این سرویس وسوسه شده اند اما هنوز تعهد نکرده اند، اگرچه بازیکنان باهوش می توانند منتظر بمانند تا نسخه بزرگ بعدی AAA به سرویس برسد – مثلاً، استارفیلد در سپتامبر، شاید، یا افسانه – از آنجایی که Xbox به مشترکین Ultimate امکان دسترسی به تمام پلتفرم های انحصاری شخص اول خود را در روز عرضه می دهد… چیزی که سونی دارد مدتی است که به طور عمومی مخالف است، البته.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین راه حل برای عدم کارایی واکنش های پیام در اینستاگرام

همانطور که در بالا ذکر شد قیمت Xbox Game Pass افزایش یافت? Xbox Game Pass قیمت اشتراک از 9.99 دلار / 7.99 پوند / 10.95 دلار استرالیا به 10.99 دلار / 8.99 پوند / 11.95 دلار استرالیا افزایش یافت. مشترکین Xbox Game Pass Ultimate نیز به طور مشابه تحت تأثیر قرار گرفتند و هزینه های آنها از 14.99 دلار / 10.99 پوند / 15.95 دلار استرالیا در ماه به 16.99 دلار / 12.99 پوند / 18.95 دلار استرالیا افزایش یافت. تنها بازیکنان در نروژ، شیلی، دانمارک، سوئیس و عربستان سعودی از افزایش قیمت در امان ماندند.

این را فراموش نکنید مایکروسافت همچنین قرار است قیمت آن افزایش یابد Xbox Series X در 1 آگوست، با برنامه ریزی برای افزایش قیمت خرده فروشی توصیه شده کنسول از 449 پوند / 749 دلار استرالیا (معادل 499 دلار) به 479.99 پوند / 799.99 دلار استرالیا – افزایش 11 درصدی.

گفته می‌شود، اگر در بازار Xbox Series X هستید، ممکن است بتوانید با استفاده از مزیت‌ها، به یک معامله عالی دست پیدا کنید. تخفیف های Amazon Prime Day Xbox Series X وقتی آنها به اطراف می آیند Amazon Prime Day 2023 از 11 تا 12 ژوئیه.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/EWZBHj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *