خلاصه IFA 2023: بهترین IFA 2023

زمان مطالعه: 16 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از خلاصه IFA 2023: بهترین IFA 2023 با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

هر سال، صدها، اگر نه هزاران، برند در IFA، برلین، جذب می‌شوند تا آخرین پیشرفت‌های فناوری را به نمایش بگذارند. برخلاف برخی دیگر از پلتفرم‌ها، IFA به طیف گسترده‌ای از فناوری‌ها، از جمله تلفن‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها، تجهیزات صوتی، کالاهای سفید و موارد دیگر اشاره می‌کند. قابل درک است که با راه‌اندازی‌هایی که در سمت چپ، راست و وسط انجام می‌شوند، پیگیری همه آخرین رویدادها در IFA می‌تواند دشوار باشد. 

Best_of_IFA_2023

تا حدودی به همین دلیل است که تیم ما در نمایشگاه IFA حضور داشت و به دنبال مدعیان برتر جوایز Guiding Tech Best of IFA بود. بنابراین، اگر می‌خواهید نگاهی اجمالی به بهترین نمایشنامه داشته باشید، ادامه مطلب را بخوانید. ما 16 دستگاه قابل توجه را انتخاب کرده ایم که ارزش توجه شما را دارند. 

1. Honor Magic V2

در حال حاضر، سامسونگ فرمول طراحی یک تاشو مانند پشت دست خود را می داند. اما این موضوع باعث نشده است که نهادهای جدیدتر وارد این بخش با تلفن‌های تاشو عجیب و غریب شوند. به عنوان مثال Honor Magic V2 را در نظر بگیرید، که در کتاب‌های ما، به بزرگترین مشکل گوشی‌های هوشمند تاشو – دور کمر – می‌پردازد. 

Honor Magic V2 IFA

به همان اندازه که تاشوها نوآورانه هستند، راحت ترین وسایلی نیستند که در جیب شلوار جین قرار دهید. خوب، Magic V2 به لطف قاب فوق‌العاده باریک آن که در حالت تا شدن فقط 9.9 میلی‌متر و هنگام باز شدن 4.7 میلی‌متر است، این تغییر را تغییر می‌دهد. با وجود آن، این گوشی تاشو دارای صفحه نمایش بزرگ 6.43 اینچی و صفحه نمایش داخلی 7.92 اینچی است. 

علاوه بر این، این گوشی هوشمند دارای ویژگی‌های خوبی است، از جمله آخرین پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام و مجموعه‌ای از دوربین سه‌گانه که توسط سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی مجهز به OIS پیشگام است. نیازی به گفتن نیست که Magic V2 دارای جادوگری سخت افزاری است که تا به حال دیده نشده است، و ما نمی توانیم منتظر باشیم تا گوشی هوشمند را در دست بگیریم و آن را به سرعت طی کنیم. 

2. کیف پول Honor V

گوشی‌های تاشو سال‌هاست که فناوری گوشی‌های هوشمند را تحت فشار قرار داده‌اند و آنر به نوآوری با گوشی هوشمند V Purse ادامه می‌دهد. همانطور که از نام آن پیداست، این گوشی هوشمند به گونه ای طراحی شده است که یک کیف پول را تقلید کند. و اگرچه این مفهوم هنوز در مراحل ابتدایی خود است، آنر V Purse بر خلاف هر گوشی هوشمند دیگری در بازار واقعاً برجسته است. بنابراین، چه چیزی می دهد؟

کیف پول Honor V

خوب، کیف Honor V Purse از نمایشگر تاشو نیز استفاده می کند. اگرچه برخلاف صفحه نمایش Honor Magic V2، صفحه نمایش کیف پول بیرونی را می پوشاند. به این ترتیب، با دستگاه تا شده، صفحه بیرونی V Purse یک AOD شیک را به تصویر می‌کشد تا طراحی کیف دستی را تقلید کند. این گوشی هوشمند انواع مختلفی از سبک های AOD را ارائه می دهد، بنابراین خریداران می توانند زیبایی شناسی V Purse را با لباس های خود ترکیب و هماهنگ کنند. علاوه بر این، این تلفن مفهومی را می توان با یک بند زیبا جفت کرد و خریداران می توانند آن را روی شانه های خود بپوشند.

همانطور که مفهوم آن عجیب و غریب است، کیف Honor V Purse با در نظر گرفتن پایداری طراحی شده است. در واقع، این شرکت امیدوار است که با V Purse به لوازم جانبی فست مد دسترسی داشته باشد. اکنون Honor هیچ مشخصاتی را برای دستگاه به اشتراک نگذاشته است و ما فقط می دانیم که اندازه آن در حالت تا شدن فقط 9 میلی متر است. صرف نظر از آن، کیف آنر وی احتمالاً منحصر به فردترین گوشی هوشمندی است که در این مدت دیده ایم.

3. Lenovo Legion Go

اخیراً شاهد هجوم دستگاه های بازی دستی هستیم. چه Deck، چه Logitech G Cloud، یا ASUS ROG Ally، خریدارانی که به دنبال بازی در حال حرکت هستند، از انتخاب خود ناراحت هستند. جای تعجب نیست که لنوو نیز بخشی از این اکشن را می خواهد. برای این منظور، این شرکت Legion Go را در IFA به نمایش گذاشت، که امیدوار است یکی از بزرگترین نقاط دردناک یک کنسول بازی دستی را برطرف کند.

کنسول‌های بازی دستی برای اجرای بازی‌های سبک‌های مختلف معجزه می‌کنند. برای مثال، می‌توانید یک پلتفرمر فوق‌العاده مانند Hollow Knight را بردارید و از D-pad دستی خود برای ورودی‌های دقیق استفاده کنید. یا، به لطف جوی استیک های همراه، می توانید با انجام ترفندهای نرم در فیفا، حریفان خود را خیره کنید. با این حال، تقریبا غیرممکن است که ورودی های دقیقی برای بازی هایی با انواع FPS دریافت کنید. خوب، Lenovo Legion Go امیدوار است که با کنترلرهای ارگونومیک خود این وضعیت را تغییر دهد.

Lenovo Legion Go

برای انجام این کار، این شرکت به خریداران اجازه می‌دهد تا کنترلر را از هر طرف خارج کنند – مانند حذف JoyCons از نینتندو سوییچ فکر کنید. علاوه بر این، دستگاه دارای یک پایه دایره‌ای شکل است که می‌توان آن را در پایین کنترلر سمت راست قرار داد. پس از اتمام، کنترلر سمت راست به عنوان یک ماوس عمل می کند، با کنترلر سمت چپ به خریداران اجازه می دهد تا شخصیت خود را حرکت دهند. اگرچه این دستگاه ممکن است به نظر بی‌نظیر به نظر برسد، اما به طرز شگفت‌آوری نیز خوب کار می‌کند!

نکته قابل توجه این است که این گوشی دارای صفحه نمایش 8.8 اینچی با وضوح 2560 در 1600 پیکسل است. این پنل می تواند تا 144 هرتز به روز شود و ورودی لمسی را نیز ارائه می دهد. از نظر عملکرد، این گوشی از پلتفرم Ryzen Z1 Extreme AMD پشتیبانی می‌کند که اتفاقاً به ROG Ally نیز قدرت می‌دهد.

4. Withings ScanWatch 2

Withings برای ساعت‌های ظریفی که مرز بین ساعت‌های آنالوگ و پوشیدنی هوشمند را طی می‌کنند، شهرت دارد. و ScanWatch 2 این برند تفاوتی ندارد. از دور، ScanWatch 2 شاهانه به نظر می رسد. به حدی که قاب فولادی ضد زنگ دستگاه و تسمه‌های ممتاز آن می‌توانند آن را به عنوان یک ساعت سفارشی، شروع مکالمه در میان افرادی که از حرکات خودکار دست هیجان زده می‌شوند، نشان دهند. 

Withings ScanWatch 2 IFA

اما، با دقت نگاه کنید، متوجه خواهید شد که این شرکت دستگاه را با صفحه نمایش OLED در مقیاس خاکستری تجهیز کرده است. نمایشگر می‌تواند اطلاعات مفیدی در مورد مراحل، امتیاز خواب و سایر معیارهای مرتبط با سلامتی شما ارائه دهد. در این مورد، این ساعت با تعداد انگشت شماری سنسور عرضه می شود و می تواند ضربان قلب و سطوح SpO2 شما را ردیابی کند. شما همچنین می توانید نوار قلب خود را با دستگاه نقشه برداری کنید، و حتی یک ماژول TempTech24/7 دریافت می کند که می تواند بینش هایی را در مورد نوسانات دمای بدن شما ارائه دهد. 

اگر قرار است بیمار شوید، معیار فوق می تواند به شما هشدار دهد. علاوه بر این، حسگر می تواند به شما در درک اثربخشی تمرینات خود کمک کند. برای انجام این کار، ساعت دمای بدن شما را به سه منطقه تقسیم می کند، یعنی منطقه گرم کردن، منطقه عملکرد و منطقه گرمای بیش از حد. نیازی به گفتن نیست، هر زمان که دمای بدن شما به منطقه گرمای بیش از حد می رسد، باید مراقب باشید، زیرا می تواند منجر به گرفتگی عضلات، سرگیجه و سردرد شود. 

5. Xgimi Horizon Ultra

تعداد انگشت شماری از پروژکتورها را در IFA دیدیم، اگرچه Horizon Ultra Xgimi متمایز بود، تا حدی به این دلیل که اولین پروژکتور 4K پرتاب طولانی با Dolby Vision در جهان است. برای کسانی که نمی‌دانند، Dolby Vision یک کدک HDR است که گستره وسیع‌تر و نمایش دقیق‌تری از رنگ‌ها، روشنایی بیشتر و کنتراست فوق‌العاده را ارائه می‌دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Samsung Galaxy S23 می تواند ارتباطات ماهواره ای و صفحه نمایش فوق العاده روشن داشته باشد
Xgimi Horizon Ultra

Horizon Ultra می تواند از فرمت استفاده کند تا بینندگان را در یک فیلم یا یک برنامه تلویزیونی غرق کند. علاوه بر این، این دستگاه حداکثر روشنایی 2300 ISO لومن را ارائه می دهد و برای ارائه دلتا E≈1 کالیبره شده است. این به نوبه خود به پروژکتور اجازه می دهد تا تصویری را بدون هیچ گونه حاشیه رنگی تولید کند. این پروژکتور دارای ویژگی هایی مانند تصحیح کیستون و فوکوس خودکار است و توسط مجموعه ای از بلندگوهای هارمن کاردون 12 واتی پشتیبانی می شود.

و، Android TV را از کلمه go اجرا می کند، بنابراین شما می توانید برنامه های تلویزیونی و فیلم های مورد علاقه خود را یکپارچه تماشا کنید. همه چیز را کنار هم بگذارید و Horizon Ultra، هرچند گران قیمت، کاملا امیدوارکننده به نظر می رسد.

6. پروژکتورهای Yaber U12 و K300

پروژکتورهای Yaber U12 و K300 نیز شایسته ذکر هستند. برای کسانی که نمی دانند، Yaber یک کامیون پروژکتور می سازد که برای سرگرمی های خانگی طراحی شده است. این شرکت دو راه اندازی جذاب در IFA داشت، یعنی U12 که دارای امتیاز 600 ANSI Lumens است. نیازی به گفتن نیست که پروژکتور باید قادر به خروجی تصاویر فوق العاده روشن باشد. علاوه بر این، این دستگاه دارای یک دسته است که به شما امکان می دهد آن را از یک اتاق به اتاق دیگر به طور یکپارچه حمل کنید. 

Yaber K300 IFA

همچنین از پروژکتور کیستون پشتیبانی می کند، بنابراین اگر پروژکتور به صورت عمود بر سطح تراز نشده باشد، باید بتواند اعوجاج های ایجاد شده را تصحیح کند. از طرف دیگر، K300 یک پروژکتور Ultra-short Throw است. به همین ترتیب، حتی اگر به طرز وحشتناکی نزدیک به دیوار یا صفحه نمایش قرار گرفته باشد، می تواند تصویر گسترده ای ایجاد کند. به آن اضافه کنید، این پروژکتور خروجی 1080p را ارائه می دهد و دارای امتیاز 950 ANSI Lumens است. با اعداد و ارقام، باید بتوانید از پروژکتور در اتاق هایی با نور مناسب نیز استفاده کنید. 

7. Tecno Megabook T1 و Earbuds True 1 TWS

بیایید با آن روبرو شویم – همه ما می‌توانیم از لپ‌تاپ‌هایی با باتری پشتیبان قوی بهره ببریم. و این دقیقاً همان چیزی است که Tecno در IFA امسال ارائه کرد. به ویژه مگابوک T1 این شرکت دارای صفحه نمایش 14 اینچی است. با وجود این، این لپ تاپ یک باتری عظیم 75 وات ساعتی ارائه می دهد که ظاهراً می تواند با یک بار شارژ 18.5 ساعت دوام بیاورد. علاوه بر این، این دستگاه با یک آداپتور سریع 65 واتی GaN عرضه می شود.

Tecno MegaBook T1

این شرکت همچنین از ایربادهای پرچمدار True 1 TWS خود رونمایی کرد. درست مانند مگابوک T1، هدفون True 1 TWS نیز از باتری سالمی برخوردار است و می‌تواند تا 45 ساعت دوام بیاورد. علاوه بر این، طبق گزارش ها، هدفون ها می توانند تا 42 دسی بل نویز را حذف کنند که بسیار عالی است. مطمئن باشید، ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا جدیدترین نسخه‌های Tecno را برای یک چرخش انتخاب کنیم.

8. Aiper Surfer S1 

Robot vacuums are nifty gadgets that can mop the floors and keep your home in pristine condition. Well, folks over at Aiper thought about extending their functionality to your swimming pool! Enter, the Surfer S1, which is a cordless robotic pool skimmer for the masses.

For the longest time, we had to use a leaf rake to clear out the clutter from the pool. The process could take hours, depending on the size of the pool. Well, now you can sit by the poolside, sip on a delicious cocktail, and let the Surfer S1 do your bidding. To that end, the device is well-suited for all pool types, be it a standard or a saltwater pool.

Aiper Surfer S1 IFA

پس از ورود به استخر، مسیر Surfer S1 را می توان از طریق برنامه همراه سفارشی کرد. این دستگاه همچنین توسط آشکارسازهای اولتراسونیک کمک می کند که می تواند به طور هوشمند آن را به سمت لبه های استخر شما هدایت کند و در نتیجه اطمینان حاصل شود که کفگیر استخر را به طور کامل تمیز می کند. علاوه بر این، S1 دارای یک باتری پشتیبان قوی است و می تواند تا 10 ساعت با یک بار شارژ دوام بیاورد. 

علاوه بر این، این شرکت آن را با یک پنل خورشیدی تجهیز کرده است که باید مسافت پیموده شده آن را بیشتر کند. و در صورتی که محل زندگی شما نور طبیعی زیادی دریافت نکند، می توانید از شارژر مغناطیسی داخلی S1 برای تمیز کردن دستگاه استفاده کنید. 

9. JLab JBuds Mini

حتماً با این ضرب المثل آشنا هستید: چیزهای خوب در بسته بندی های کوچک می آیند. خوب، JLabs این عبارت را به معنای واقعی کلمه دریافت کرد و در IFA، کوچکترین هدفون های TWS را از هر برند اصلی هدفون به نمایش گذاشت. این هدفون که JLabs JBuds Mini نامیده می شود، سبک تر و فشرده تر از جایگزین های محبوب TWS مانند AirPods است.

با وجود این، JBuds Mini دارای ویژگی‌های فریبنده است و هدفون‌ها از اتصال چند نقطه‌ای بلوتوث پشتیبانی می‌کنند. به این ترتیب، می توانید JBuds Mini را به دو دستگاه به طور همزمان وصل کنید. نکته قابل توجه تر، این هدفون ها دارای رتبه IP55 هستند، بنابراین می توانید از این جفت در باشگاه یا زمانی که برای دویدن بیرون هستید استفاده کنید.

JLab JBuds Mini

در حال حاضر، ما کمی در مورد پشتیبان باتری واحد شک داشتیم. اما، ببینید، هدفون ها می توانند بیش از پنج ساعت با یک بار شارژ دوام بیاورند. علاوه بر این، با کیس همراه، باتری JBuds Mini حداقل 20 ساعت پیش بینی می شود! برخی دیگر از ویژگی‌های برجسته عبارتند از پشتیبانی از جفت سریع Google، و همچنین حالت «آگاه باشید»، که می‌تواند به شما اجازه دهد تا صدای محیط را وارد کند تا شما را با محیط اطرافتان هماهنگ کند.

از طرف دیگر، ما دوست داشتیم که هدفون ها از فناوری ANC نیز بهره ببرند. علاوه بر این، جوانه ها می توانند صدا را فقط از طریق کدک SBC پخش کنند. به این ترتیب، JBuds Mini با آیفون کار نمی کند و با رسانه های بدون ضرر نیز سازگار نیست.

10. فیلتر گرداب CLEANR

نمی دانستید که فاضلاب ماشین لباسشویی بزرگترین منبع آلودگی میکروپلاستیک در جهان است. خوب، فیلتر Vortex CLEANR – که یک فیلتر میکروپلاستیک برای ماشین لباسشویی و خشک کن است – امیدوار است صدایی برای تغییر باشد. می بینید، فناوری اختصاصی CLEANR نوعی گرداب ایجاد می کند که پلاستیک ها را جمع می کند و آنها را در یک واحد ضبط تخلیه می کند.

جالب اینجاست که این روش از Manta Rays و Sharks گرفته شده است که از تکنیک مشابهی برای فیلتر کردن غذای خود استفاده می کنند تا از مسدود شدن آبشش خود جلوگیری کنند. بر اساس این برند، فیلتر Vortex بیش از 300 درصد موثرتر از فیلترهای متقاطع معمولی است. علاوه بر این، فیلتر CLEANR Vortex تقریباً در هر آزمایش عملکردی از دستگاه های رقیب پیشی گرفت. نیازی به گفتن نیست، مصرف کنندگانی که به دنبال جایگزین های سازگار با محیط زیست هستند، موارد زیادی را در مورد فیلتر Vortex دوست خواهند داشت.

11. خشک کن لباسشویی Roborock Zeo One

Roborock Zeo One یک ماشین لباسشویی و یک خشک کن است که در آن قرار گرفته است. اگرچه این غیر معمول نیست، پیشنهاد Roborock از فناوری Zeo-cycle Drying استفاده می کند که رطوبت لباس های مرطوب را بدون قرار گرفتن در معرض گرمای شدید جذب می کند. همین امر را می توان به استفاده از زئولیت ها، که میل ترکیبی قوی برای جذب دارند، تأیید کرد.

Roborock Zeo One IFA

به همین ترتیب، Roborock Zeo One از یک روش گردش هوای دوگانه منحصر به فرد استفاده می کند که در آن، هوای مرطوب در درام از طریق زئولیت عبور می کند. پس از اتمام کار، هوای خشک سپس به داخل درام دمیده می شود تا لباس ها را از رطوبت خارج کند. علاوه بر این، عملیات رطوبت‌زدایی نیز در معرض زئولیت قرار می‌گیرد و در نتیجه ظرفیت جذب آن برای یک چرخه دیگر بازیابی می‌شود. برخلاف عملیات حرارتی شدید، که می‌تواند استحکام فیبر را تضعیف کند، لباس‌هایی که از چرخه Zeo عبور می‌کنند هیچ نشانه‌ای از چروکیدگی یا تغییر رنگ نشان نمی‌دهند. 

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ایجاد پوستر تماس در آیفون در iOS 17

Zeo One چند تک آستین دیگر در آستین خود دارد. به عنوان مثال، ماشین لباسشویی، سیستم خود تمیز شونده LintClear شرکت را دریافت می کند. همانطور که از نامش پیداست، این دستگاه به طور خودکار پرزهای اضافی لباس های شما را با عبور دادن آنها از یک خط آب جداگانه پاک می کند. همچنین از دوز خودکار پشتیبانی می کند و دستگاه می تواند با اندازه گیری وزن لباس مواد شوینده را پخش کند. حتی می‌توانید از برنامه همراه برای برنامه‌ریزی فرآیند تمیز کردن استفاده کنید یا دمای شستشو، زمان‌های آبکشی و موارد دیگر را از راحتی روی مبل خود تنظیم کنید. 

12. Belkin BoostCharge Pro

بلکین در نمایشگاه IFA امسال مجموعه‌ای از لوازم جانبی شارژ بی‌سیم را معرفی کرد. به لطف استفاده از فناوری شارژ Qi2، BoostCharge Pro ارتقا یافته این شرکت بسیار متمایز بود. برای کسانی که نمی دانند، Qi2 اخیرا توسط WPC یا کنسرسیوم Wireless Power به عنوان جانشین استاندارد شارژ Qi ابداع شد. و پروتکل جدیدتر به بزرگترین مشکلی که سلف خود را آزار می دهد می پردازد. 

Belkin BoostCharge Pro 2 in 1 IFA

ببینید، شارژرهای بی سیم با پشتوانه Qi2 با آهنربا عرضه می شوند. به این ترتیب، برای به کار انداختن این ویژگی، مجبور نخواهید بود که با همتراز کردن تلفن خود بر روی یک پد شارژ Qi کاملاً مبارزه کنید. در عوض، شارژرها باید به طور یکپارچه در پشت گوشی هوشمند بچسبند. همانطور که تا به حال حدس زده اید، BoostCharge Pro Belkin دارای یک پایه مغناطیسی نیز می باشد. 

علاوه بر این، پد شارژ یک پد سنتی Qi را در خود جای داده است که می توان از آن برای شارژ لوازم جانبی گوشی هوشمند خود استفاده کرد. BoostCharge Pro همچنین دارای یک درگاه خروجی Type-C است، بنابراین می توانید تا سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید. در این مورد، پد شارژ بی سیم حداکثر توان خروجی 15 وات را ارائه می دهد که باید آیفون شما را با بهترین سرعت ممکن به صورت بی سیم شارژ کند.

13. Dolby Atmos FlexConnect

برای سال‌ها، خریدارانی که به دنبال بهره‌برداری بیشتر از فناوری‌های صوتی پیشرفته مانند Dolby Atmos بودند، مجبور بودند راه‌اندازی بلندگوی چند کاناله را انتخاب کنند. مشکل اساسی در ایجاد چنین تنظیماتی این بود که خریدار موظف شد بلندگوهای مختلف را به طور مناسب برای دریافت بهترین صحنه صدا قرار دهد. این فرآیند اغلب بسیار خسته کننده است و در مواقعی از کاربران می خواهد که مبلمان خود را جابجا کنند تا فضایی برای تنظیم متقارن بلندگو ایجاد کنند.

Dolby Atmos FlexConnect IFA

خوب، در IFA، Dolby فناوری جدیدی به نام Dolby Atmos FlexConnect را به نمایش گذاشت که با بهینه سازی خودکار تنظیم بلندگوی بی سیم شما، حدس و گمان را از معادله خارج می کند. نکته مهم این است که بهینه سازی موقعیت نسبی بلندگوها را در نظر می گیرد. به این ترتیب، لازم نیست نگران حرکت ووفر یا کانال های استریو چپ یا راست باشید تا صدایی فراگیر داشته باشید. در عوض، فناوری به‌طور خودکار موقعیت بلندگوها را تعیین می‌کند، حتی اگر به‌طور نامتقارن در اطراف اتاق نشیمن شما قرار گرفته باشند.

قابل توجه تر، این فناوری ظاهراً به خریداران اجازه می دهد تا انواع مختلف اسپیکرها را نیز با هم ترکیب کنند. در IFA، این شرکت فناوری جدید را همراه با بلندگوهای Chroal TCL به نمایش گذاشت. اسپیکرها ظاهر دیگری دارند، اگرچه طراحی و مشخصات آنها در معرض تغییر است. صرف نظر از این، Dolby Atmos FlexConnect می تواند یک تغییر دهنده بازی برای افرادی باشد که به دنبال ورود به تنظیمات صدای فراگیر سینمای خانگی هستند.

14. Mobile Pixels Twins

اگر به فکر خرید چندین مانیتور برای ساده‌سازی گردش کار خود بوده‌اید، ممکن است بخواهید از خرید خودداری کنید. ما این را می گوییم، زیرا Mobile Pixels از پروژه Kickstarter خود، Geminos در IFA رونمایی کرد. و، اگر مشخصات موردی وجود داشته باشد، ترکیب مانیتورهای انباشته این شرکت ممکن است راه حل مناسبی برای خریدارانی باشد که در جستجوی املاک و مستغلات بیشتر صفحه نمایش هستند.

Geminos از یک دسته نمایشگر تاشو استفاده می‌کند که می‌توان آن‌ها را نگه داشت و به شخصی متصل کرد. این دستگاه دارای یک ایستگاه اتصال داخلی است که نه تنها به کاربران اجازه می دهد محتویات لپ تاپ خود را به نمایشگر Geminos ارسال کنند، بلکه حتی لپ تاپ را شارژ می کند زیرا از شارژ 100 واتی USB-C پشتیبانی می کند. علاوه بر این، داک Geminos دارای تعداد زیادی کانکتور از جمله دو درگاه HDMI، دو درگاه USB Type-A و حتی یک اسلات کارت SD کامل است. 

موبایل پیکسل دوقلو

در مورد مانیتورها، این شرکت جمینوس را با دو نمایشگر 24 اینچی 1080p تجهیز کرده است. چیزی که برای ما متمایز بود این بود که مانیتورها فاصله های کمی داشتند. به این ترتیب، Geminos بیشتر از قرار دادن دو مانیتور در کنار هم، صیقلی‌تر به نظر می‌رسد، زیرا هیچ قاب ضخیمی وجود ندارد که صفحه‌نمایش‌ها را از هم جدا کند. 

علاوه بر این، مانیتورها همچنین باید به شما کمک کنند تا از شلوغی روی میز خود کم کنید و ببینید که چگونه این تنظیمات دارای یک داک 10 در 1، همراه با وب کم داخلی و همچنین بلندگوها و میکروفون برای جلسات آنلاین است. برای هر کسی که تعجب می کند، مانیتور بالا به بالا و پایین می لغزد و مانیتور پایین می تواند به سمت داخل یا خارج بچرخد. به این ترتیب، می‌توانید صفحه‌ها را هر طور که مناسب می‌دانید جهت‌گیری کنید. تنها مشکل ما با Geminos این است که مانیتورها نرخ تازه سازی 60 هرتز را ارائه می دهند. و اگرچه می‌توانید صفحه‌ها را تا کنید، اما چیدمان برای جابجایی طراحی نشده است. اگر برای جایگزینی قابل حمل تر رقابت می کنید، گزینه بعدی را در لیست بررسی کنید.

15. Mobile Pixels Duex Max 

یک واقعیت ناشناخته در مورد افرادی که در GuidingTech کار می کنند – همه ما به تنظیمات چند مانیتور عادت داریم. باز هم، مواقعی پیش می‌آید که باید از راه دور کار کنیم، بگوییم چه زمانی در حال حرکت هستیم. اگر خودتان را در یک قایق مشابه پیدا کردید، قدردان مانیتور قابل حمل Duex Max Mobile Pixels خواهید بود. 

مانیتور را می توان روی درب لپ تاپ شما چسباند. علاوه بر این، اگر بخواهید آن را روی یک سطح صاف نگه دارید، یک پایه داخلی تعبیه شده است. این واحد دارای ساختار درجه یک است و از ABS و آلومینیوم برای ساخت خود استفاده می کند. در حالی که هنوز باید آن را برای چرخش انتخاب کنیم، Deux Max به اندازه کافی محکم است و باید در برابر سایش و پارگی معمول زمانی که آن را با لپ تاپ خود حمل می کنید، مقاومت کند.

Mobile Pixels Two Max IFA

در مورد صفحه نمایش، Deux Max دارای یک پنل 14.1 اینچی Full HD است. صفحه نمایش می تواند به میزان قابل قبولی در 300 نیت روشن شود، اگرچه باید به نرخ تازه سازی 60 هرتز دستگاه بسنده کنید. علاوه بر این، Deux Max را می‌توان در چهار رنگ متمایز قرار داد، بنابراین می‌توانید دستگاه را با لپ‌تاپ خود هم رنگ کنید. همه گفته‌ها و انجام‌ها، اگر به دنبال به حداکثر رساندن بهره‌وری خود در حال حرکت هستید، Deux Max می‌تواند یک مکمل عالی برای کیت شما باشد. 

گجت های فراوان!

و، این بهترین انتخاب ما از بهترین ابزارهایی است که امسال در IFA مشاهده کردیم. ناگفته نماند که این فهرست جامعی نیست و نمایشگاه فناوری چیزهای بیشتری برای ارائه داشت. در این یادداشت، ابزارهای مورد علاقه خود را از لیست ما و آنهایی که در IFA به نمایش گذاشته شده اند را در نظرات زیر به ما اطلاع دهید. 

امیدواریم از این مقاله خلاصه IFA 2023: بهترین IFA 2023 مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/lDbARi
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *